Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Баліка Л.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 47.

Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Філоненко Р. (2024) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ті рр. ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 70-77. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Філоненко Р. (2023) СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІКИ РЕДЖО ЕМІЛІЯ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 141-151.

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С. та Гудовсек О. (2023) РОЛЬ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 91-102.

Баліка Л.М. та Петренко С. та Петренко І. (2023) НЕФОРМАЛЬНА ТА ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА: НОВІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 155-162. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2023) ПРО БІОГРАФІЧНИЙ МЕТОД В МЕЖАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ. Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання, 2023. с. 62-63.

Баліка Л.М. (2023) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ВИМОГ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип.1 (10). с. 145-151.

Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) Змістове наповнення поняття "Освітня дискримінація". Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 15-17.

Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) Теоретичні засади організації групи продовженого дня в початковій школі. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 28-29.

Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості та чинники виникнення гіперактивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 31-32.

Чудінович В.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості формування ціннісного ставлення до соціальної дійсності у молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 81-82.

Баліка Л.М. (2022) ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ НА ШПАЛЬТАХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЧАСОПИСІВ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 146-153. ISSN 2411-4553

Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДИСКРИМІНАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 33-35.

Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ РОБОТИ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 47-49.

Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 49-52.

Чудінович В.О. та Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 125-126.

Баліка Л.М. (2022) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 7 ЗОН І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 152-160. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2021) АСПІРАНТУРА В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ: РЕФЛЕКСІЯ ТРИВАЛІСТЮ У СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 16-34. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Ярута Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 75-84. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. та Хомич Д.О. (2020) ПЕДАГОГІКА ДОБРА ТА МИЛОСЕРДЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи, 2020. с. 19-21.

Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ ВИВЧЕННЯ КНИГИ І ЧИТАЧА В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ІНСТИТУТІ КНИГОЗНАВСТВА (1926–1936). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 68-75.

Баліка Л.М. (2019) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ ЯНУША КОРЧАКА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 90-100.

Голощук В.П. та Баліка Л.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 38-39.

Баліка Л.М. та Шелюк Г. (2019) ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ: AКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 137-143.

Баліка Л.М. (2018) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 117-126.

Баліка Л.М. (2018) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ ВИДАТНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ЩОДО РОЛІ КНИГИ ТА ЧИТАННЯ У ВИХОВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 53-60. ISSN 2411-4553

Бедрій Х.Б. та Баліка Л.М. (2018) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ЯНУША КОРЧАКА У РОБОТІ З УЧНЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 11.

Кибукевич К.В. та Баліка Л.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 76-77.

Корнійчук О.В. та Баліка Л.М. (2018) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 84-85.

Ляшук М.М. та Баліка Л.М. (2018) СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВ ТА ШКОЛИ, ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 104-105.

Баліка Л.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ БІБЛІОТЕКИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. ECONOMIC AND SOCIAL-FOCUSED ISSUES OF MODERN WORLD, 2018. с. 305-310.

Зорочкіна Т. та Вовкочин Л. та Баліка Л.М. (2018) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Science and Education a New Dimension, 2018: Вип. 2. с. 167-173. ISSN 2308-1996, 2308-5258

Баліка Л.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК ЩОДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 225-236. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 233-240. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2017) СПІВВІДНОСНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗМІСТ» І «ФОРМА» ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 25-26.

Баліка Л.М. (2016) ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 305-311. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2016) БІБЛІОПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ПРО ВИВЧЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 190-194. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2016) СПЕЦИФІКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК В УКРАЇНІ (1962-1991). Збірник наукових праць [Херсонського державного університету], 2016: Вип.74 (1). с. 7-11.

Баліка Л.М. (2016) РОЛЬ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК РІВНЕНЩИНИ З ВІДРОДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У 90-Х РОКАХ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 29-32.

Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 86-93. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2015) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У СТАНОВЛЕННІ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 97-104.

Баліка Л.М. (2014) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК (1962-1991 рр.). Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2. с. 13-18.

Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.

Баліка Л.М. (2013) ІСТОРІОГРАФІЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ. Педагогічний дискурс, 2013: Вип. 15. с. 30-34.

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Й ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. [Навчальний посібник]

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ (PHD)СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Wed Jul 17 22:47:10 2024 EEST.