Елементи, в яких автор: "Баліка Л.М."
Вгору на рівень |
Стаття
Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) Змістове наповнення поняття "Освітня дискримінація". Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 15-17.
Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) Теоретичні засади організації групи продовженого дня в початковій школі. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 28-29.
Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості та чинники виникнення гіперактивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 31-32.
Чудінович В.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості формування ціннісного ставлення до соціальної дійсності у молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 81-82.
Баліка Л.М. (2022) ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ НА ШПАЛЬТАХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЧАСОПИСІВ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 146-153. ISSN 2411-4553
Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДИСКРИМІНАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 33-35.
Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ РОБОТИ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 47-49.
Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 49-52.
Чудінович В.О. та Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 125-126.
Баліка Л.М. (2022) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 7 ЗОН І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 152-160. ISSN 2411-4553
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2021) АСПІРАНТУРА В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ: РЕФЛЕКСІЯ ТРИВАЛІСТЮ У СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 16-34. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. та Ярута Н. (2020) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 75-84. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ КАБІНЕТУ ВИВЧЕННЯ КНИГИ І ЧИТАЧА В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ІНСТИТУТІ КНИГОЗНАВСТВА (1926–1936). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 68-75.
Голощук В.П. та Баліка Л.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 38-39.
Баліка Л.М. (2018) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 117-126.
Баліка Л.М. (2018) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ ВИДАТНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ЩОДО РОЛІ КНИГИ ТА ЧИТАННЯ У ВИХОВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 53-60. ISSN 2411-4553
Бедрій Х.Б. та Баліка Л.М. (2018) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ЯНУША КОРЧАКА У РОБОТІ З УЧНЯМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 11.
Кибукевич К.В. та Баліка Л.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 76-77.
Корнійчук О.В. та Баліка Л.М. (2018) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 84-85.
Ляшук М.М. та Баліка Л.М. (2018) СПІВПРАЦЯ БАТЬКІВ ТА ШКОЛИ, ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 104-105.
Баліка Л.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК ЩОДО РОЗВИТКУ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 225-236. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 233-240. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2016) ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 305-311. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2016) БІБЛІОПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ПРО ВИВЧЕННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 190-194. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2016) РОЛЬ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК РІВНЕНЩИНИ З ВІДРОДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У 90-Х РОКАХ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 29-32.
Баліка Л.М. (2015) ЧИТАЦЬКИЙ ІНТЕРЕС ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 254-262. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 86-93. ISSN 2411-4553
Баліка Л.М. (2015) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У СТАНОВЛЕННІ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 97-104.
Баліка Л.М. (2014) РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ У ШКОЛЯРІВ (60-80 РР. ХХ СТ.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 3-4.
Навчальний посібник
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Й ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. [Навчальний посібник]
Методичні рекомендації
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ (PHD)СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]