Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 44.

Beztelesna L. та Pliashko O. та Khomych S. та Palamarchuk O. (2021) MODELS OF HUMAN RESOURSE NUTRITION AND HEALTH: EXPLORING THE RELATIONSHIPS. VIII International Scientific Conference Determinants of Regional Development, 2021 (No 2). с. 593-621.

Deineha O. та Palamarchuk O. (2021) TRENDS OF MARKETING INNOVATIONS IN THE MARKET OF CONSTRUCTION PRODUCTS. ASEJ, 2021 (№ 3): Vol. 25. с. 5-11. ISSN 2543-411X

Karpchuk N. та Yuskiv B. (2021) DOMINATING CONCEPTS OF RUSSIAN FEDERATION PROPAGANDA AGAINST UKRAINE (Content and Collocation Analyses of Russia Today). Politologija, 2021 (102): 2. с. 116-152.

Yuskiv B. та Karpchuk N. та Khomych S. (2021) MEDIA REPORTS AS A TOOL OF HYBRID AND INFORMATION WARFARE (THE CASE OF RT – RUSSIA TODAY). Codrul Cosminului, 2021 (27(1)). с. 235-258.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2021) МОДЕРНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ: ОЦІНКА ДОСВІДУ І ПОШУК ПРИЧИН. Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Зміни. Адаптація. Нова економіка, 2021. с. 14-17.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. та Пляшко О.С. (2021) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2021: Вип. 28. с. 229-243.

Безтелесна Л.І. та Пляшко О.С. (2021) ОЦІНЮВАННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ХАРЧУВАННЯМ ТА ЗДОРОВ’ЯМ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 327-333.

Богомаз С. та Трофімчук О.Р. (2021) ТВОРЧІСТЬ У МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 100-104.

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2021) СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 104-107.

Боровець А.Ф. та Гусак І. та Дейнега О.В. (2021) РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 110-115.

Бортник Є.І. та Юськів Б.М. (2021) ЧИННИКИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР АБІТУРІЄНТАМИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА МАЙБУТНЬОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 9-13.

Вальковець В.В. та Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 116-119.

Вальковець В.В. та Пляшко О.С. (2021) СУТНІСТЬ ТА ВЛАСТИВОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 18-19.

Варшавський Н. та Гладунов О.В. (2021) МАРКЕТОЛОГИ НА РИНКУ ПРАЦІ: ПОПИТ, ВИМОГИ, ПОТЕНЦІЙНІ ПРАЦЕДАВЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 230-232.

Волошин В. та Дейнега О.В. та Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. с. 74-76.

Гатило Т.В. та Дейнега І.О. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 21-22.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Паламарчук О.С. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ ЯК ОСНОВА ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми планування в ринкових умовах, 2021. с. 24-25.

Дуб Н.С. та Матусевич К.М. (2021) ТРАНСНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 26-28.

Жифарський Д. та Дейнега І.О. (2021) АКРЕДИТАЦІЯ ОЧИМА ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 232-234.

Заглинська Л. (2021) ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Слов’янський світ і Україна, 2021. с. 199-204.

Капран Ю.В. та Заглинська Л.В. (2021) МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ СУЧАСНОГО НАВЧАННЯ ЕКОНОМІКИ У ВНЗ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 31-32.

Коханевич Т.П. (2021) УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 139-141.

Коханевич Т.П. (2021) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗНИЖЕННЯ РИЗИКІВ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 68-69.

Лесовець М.М. та Якубовська Н.В. (2021) ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА І ЇХ ВПЛИВ НА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 51-53.

Либак І.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 210-212.

Липінська Т.В. (2021) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 212-215.

Лукомська О.І. та Заглинська Л.В. (2021) ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ СФЕРИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 234-238.

Лущик А.О. та Коханевич Т.П. (2021) МАРКЕТИНГ І СУСПІЛЬСТВО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 148-151.

Лібіховська Ю.О. та Пляшко О.С. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАЛОГО РІТЕЙЛУ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇЇ COVID-19. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 53-55.

Ліщук Г.І. та Лукомська О.І. (2021) ЕКОНОМІЧНИЙ ЗМІСТ ДЕРЖАВНОЇ ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 49-52.

Мартинюк Н.А. та Крайчук С.О. (2021) ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО САЙТУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 54-55.

Мельничук Ю.В. та Юськів Б.М. (2021) СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 158-163.

Мисюра А.М. та Самборський І.О. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПОЛІТИЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 163-165.

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 168-170.

Паламарчук О.С. та Бондарчук М.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЗВЕДЕННЯ ЖИТЛА У РЕГІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ. Розвиток будівництва та житлово-комунального господарства в сучасних умовах, 2021. с. 94-96.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2021) АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 222-226.

Полегушко К. та Пелех О.Б. (2021) ЧЛЕНСТВО УКРАЇНИ В СОТ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 65-67.

Піголь О. та Хомич С.В. (2021) ВПЛИВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ НА ЯКІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 219-222.

Рудюк В.В. та Пелех О.Б. (2021) ПОЗИТИВНІ ПЕРСПЕКТИВИ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ В ЄС. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 67-69.

Срібна Є.В. та Ступницька Н.І. (2021) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 84-88.

Ступницька Н.І. та Наконечний Д.С. (2021) ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 77-79.

Хомич С.В. та Пляшко О.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 238-242.

Юськів Б.М. (2021) ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І МІЖНАРОДНА МІГРАЦІЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 310-320.

Якобчук М. та Юськів Б.М. (2021) ЗАГРОЗИ ТА ВИКЛИКИ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 93-96.

Цей список був створений у Fri Nov 22 13:04:31 2024 EET.