Items where Division is "Кафедра економіки та управління бізнесом" and Year is 2021

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Б | В | Г | Ж | К | Л | М | П | Р | Х | Ю | Я
Number of items: 28.

Б

Безтелесна Л.І. and Пляшко О.С. (2021) ОЦІНЮВАННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ХАРЧУВАННЯМ ТА ЗДОРОВ’ЯМ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. pp. 327-333.

Богомаз С. and Трофімчук О.Р. (2021) ТВОРЧІСТЬ У МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 100-104.

Бойчук І.О. and Дейнега І.О. (2021) СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 104-107.

Боровець А.Ф. and Гусак І. and Дейнега О.В. (2021) РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 110-115.

Бортник Є.І. and Юськів Б.М. (2021) ЧИННИКИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР АБІТУРІЄНТАМИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА МАЙБУТНЬОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 9-13.

В

Вальковець В.В. and Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 116-119.

Вальковець В.В. and Пляшко О.С. (2021) СУТНІСТЬ ТА ВЛАСТИВОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 18-19.

Варшавський Н. and Гладунов О.В. (2021) МАРКЕТОЛОГИ НА РИНКУ ПРАЦІ: ПОПИТ, ВИМОГИ, ПОТЕНЦІЙНІ ПРАЦЕДАВЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 230-232.

Волошин В. and Дейнега О.В. and Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. pp. 74-76.

Г

Гатило Т.В. and Дейнега І.О. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 21-22.

Ж

Жифарський Д. and Дейнега І.О. (2021) АКРЕДИТАЦІЯ ОЧИМА ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 232-234.

К

Коханевич Т.П. (2021) УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 139-141.

Л

Лесовець М.М. and Якубовська Н.В. (2021) ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА І ЇХ ВПЛИВ НА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 51-53.

Либак І.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 210-212.

Липінська Т.В. (2021) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 212-215.

Лущик А.О. and Коханевич Т.П. (2021) МАРКЕТИНГ І СУСПІЛЬСТВО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 148-151.

Лібіховська Ю.О. and Пляшко О.С. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАЛОГО РІТЕЙЛУ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇЇ COVID-19. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 53-55.

М

Мартинюк Н.А. and Крайчук С.О. (2021) ДЕЯКІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО САЙТУ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. pp. 54-55.

Мельничук Ю.В. and Юськів Б.М. (2021) СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 158-163.

Мисюра А.М. and Самборський І.О. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПОЛІТИЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 163-165.

П

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 168-170.

Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2021) АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 222-226.

Полегушко К. and Пелех О.Б. (2021) ЧЛЕНСТВО УКРАЇНИ В СОТ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 65-67.

Піголь О. and Хомич С.В. (2021) ВПЛИВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ НА ЯКІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 219-222.

Р

Рудюк В.В. and Пелех О.Б. (2021) ПОЗИТИВНІ ПЕРСПЕКТИВИ ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ В ЄС. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 67-69.

Х

Хомич С.В. and Пляшко О.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 238-242.

Ю

Юськів Б.М. (2021) ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І МІЖНАРОДНА МІГРАЦІЯ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. pp. 310-320.

Я

Якобчук М. and Юськів Б.М. (2021) ЗАГРОЗИ ТА ВИКЛИКИ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. pp. 93-96.

This list was generated on Thu Jul 18 20:28:26 2024 EEST.