Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Yuskiv B. та Karpchuk N. та Pelekh O. (2022) THE STRUCTURE OF WARTIME STRATEGIC COMMUNICFTIONS : CASE STUDY OF THE TELEGRAM CHANNEL INSIDER UKRAINE. Politologija, 2022 (107): 3. с. 90-119.
Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2022) ЦИФРОВІ ІННОВАЦІЇ У РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативно-правового потенціалу України та її регіонів, 2022. с. 118-120.
Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. та Козійчук В.С. (2022) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СПОРТУ ЯК БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Вісник НУВГП, 2022: Вип.2(98). с. 13-25.
Безтелесна Л.І. та Пляшко О.С. та Паламарчук О.С. (2022) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЗВО ЯК ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. Організаційно-економічні та соціальні складові розвитку підприємництва, 2022. с. 247-249.
Вальковець А. С. (2022) ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПІД ЧАС РОБОТИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 191-192.
Вальковець В.В. та Юськів Б.М. (2022) АТ «УКРПОШТА» – СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.
Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.
Волошин В.С. та Стрільчук Р.М. (2022) ІНФОРМАЦІЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 32-36.
Гоголь Т. (2022) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ З ВИДУ СПОРТУ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 252-263. ISSN 2411-4553
Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 49-55.
Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 194-195.
Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 84-94.
Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) СПЕЦИФІКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 7-8.
Заглинська Л.В. та Лукомська О.І. (2022) КРИЗА СПОЖИВАЦЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК СИСТЕМНА КРИЗА ЧИННОЇ ПАРАДИГМИ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 21-23.
Заглинський А.О. та Заглинська Л.В. (2022) ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 5-16.
Коханюк М.І. та Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 133-135.
Крайчук С.О. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ЗАХИЩЕНИХ ТУНЕЛІВ ЗВ’ЯЗКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 206-207.
Лесовець М.І. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 150-152.
Липінська Т.В. (2022) ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПОВЕДІНКОВИЙ АСПЕКТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 212-213.
Липінська Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗА УМОВ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 41-45.
Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 167-169.
Паламарчук О.С. та Коханюк М.І. (2022) РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ ІНФРАСТРУКТУР ЯК ЗАПОРУКА СТАНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 225.
Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2022) ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 5-10.
Пляшко О.С. (2022) СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 62-63.
Пляшко О.С. (2022) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 11-16.
Пляшко О.С. та Лібіховська Ю.О. (2022) КРЕДИТНА ПОВЕДІНКА ЯК РІЗНОВИД ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 80-81.
Поляк К.Ю. (2022) УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 17-25.
Ступницький В.В. та Срібна Є.В. та Ступницька Н.І. (2022) ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ З ІНІЦІАТИВ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 231-232.
Хомич С.В. та Піголь О. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗАГРОЗ ФІНАНСОВІЙ БЕЗПЕЦІ ПІДПРИЄМСТВА В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 234-236.
Цехмейструк В.М. та Паламарчук О.С. (2022) Розвиток діджиталізації та цифрових технологій у регіональній економіці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 137-138.
Шевчук В.О. та Якубовська Н.В. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВТОРИННОГО РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 186-190.
Шевчук С. та Пляшко О.С. (2022) МОДА І СТИЛЬ: БАЧЕННЯ СТУДЕНТСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 190-193.
Якубовська Н.В. та Власюк Ю.І (2022) ДІДЖИТАЛ-КОНФЛІКТ У СФЕРІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 206-209.
Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 261-263.
Якубовська Н.В. та Якубовська В.С. (2022) ВЕРИФІКАЦІЯ ТРЕНДІВ ЦИФРОВОЇ ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІК ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 187-188.