Items where Division is "Кафедра економіки та управління бізнесом" and Year is 2022

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: В | Д | К | Л | П | Х | Ц | Ш | Я
Number of items: 25.

В

Вальковець А. С. (2022) ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПІД ЧАС РОБОТИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 191-192.

Волошин В.С. and Стрільчук Р.М. (2022) ІНФОРМАЦІЯ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica, 2022 (Вип.1). pp. 32-36.

Д

Дейнега І.О. and Дейнега О.В. and Трофімчук О.Р. (2022) РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ. Via Economica, 2022 (Вип.1). pp. 49-55.

Дейнега І.О. and Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 194-195.

Дейнега І.О. and Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. pp. 84-94.

Дейнега О.В. and Трофімчук О.Р. (2022) СПЕЦИФІКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 7-8.

К

Коханюк М.І. and Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 133-135.

Крайчук С.О. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ЗАХИЩЕНИХ ТУНЕЛІВ ЗВ’ЯЗКУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 206-207.

Л

Лесовець М.І. and Якубоська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 150-152.

Липінська Т.В. (2022) ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПОВЕДІНКОВИЙ АСПЕКТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 212-213.

Липінська Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗА УМОВ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 41-45.

П

Паламарчук О.С. (2022) ПОРТРЕТ КЛІЄНТА ЯК ДІЄВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 167-169.

Паламарчук О.С. and Коханюк М.І. (2022) РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ ІНФРАСТРУКТУР ЯК ЗАПОРУКА СТАНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. p. 225.

Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2022) ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Via Economica, 2022 (Вип.1). pp. 5-10.

Пляшко О.С. (2022) СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 62-63.

Пляшко О.С. (2022) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ У НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ. Via Economica, 2022 (Вип.1). pp. 11-16.

Пляшко О.С. and Лібіховська Ю.О. (2022) КРЕДИТНА ПОВЕДІНКА ЯК РІЗНОВИД ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 80-81.

Поляк К.Ю. (2022) УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ. Via Economica, 2022 (Вип.1). pp. 17-25.

Х

Хомич С.В. and Піголь О. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗАГРОЗ ФІНАНСОВІЙ БЕЗПЕЦІ ПІДПРИЄМСТВА В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 234-236.

Ц

Цехмейструк В.М. and Паламарчук О.С. (2022) Розвиток діджиталізації та цифрових технологій у регіональній економіці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. pp. 137-138.

Ш

Шевчук В.О. and Якубовська Н.В. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВТОРИННОГО РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 186-190.

Шевчук С. and Пляшко О.С. (2022) МОДА І СТИЛЬ: БАЧЕННЯ СТУДЕНТСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 190-193.

Я

Якубовська Н.В. and Власюк Ю.І (2022) ДІДЖИТАЛ-КОНФЛІКТ У СФЕРІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. pp. 206-209.

Якубовська Н.В. and Стрільчук Р.М. and Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. pp. 261-263.

Якубовська Н.В. and Якубовська В.С. (2022) ВЕРИФІКАЦІЯ ТРЕНДІВ ЦИФРОВОЇ ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІК ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. pp. 187-188.

This list was generated on Thu Jul 18 20:24:51 2024 EEST.