Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2020
Вгору на рівень |
Kanishevska L. та Matviienko O. та Pankiv L. та Pet'ko L. та Stepanova L. та Ragozina V. та Soichuk R. (2020) INNOVATIONS IN ARTS AND CULTURAL EDUCATION: ENTREPRENEURIAL ASPECT. Journal of Entrepreneurship Education, 2020 (1): 23. с. 1-8. ISSN 1098-8394
Kanosa N. та Chaika I. та Lytvynova I. та Yakovyshyna T. та Uspenska V. (2020) APPLICATION OF THE FORM OF TRAINING AS A TECHNOLOGY OF ACTIVE LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Journal of Critical Reviews, 2020 (Vol.7): Issue 12. с. 1244-1247. ISSN 2394-5125
Kanosa N. та Chaika L. та Lytvynova I. та Yakovyshyna T. та Uspenska V. та Kostiuk D. (2020) Evaluation of the Application of Training in Higher Education Institutions as a Technology of Active Learning. Journal of Critical Reviews, 2020 (10): Vol. 11. с. 199-202. ISSN 2394-5125
Kiselova M.M. та Hudovsek O.A. та Bykova O.A. та Tsybanyk O.O. та Chagovets A.I. (2020) International Cooperation among Tertiary Educational Institutions: Trends and Prospects. International Journal of Higher Education, 2020 (7): Vol. 9. с. 356-366. ISSN 1927-6044, 1927-6052
Krasovska O. та Miskova N. та Veremchuk A. (2020) Professional Training of Future Preschool Teachers in the Field of Artistic and Aesthetic Education by Means of Contextual Learning Technologies. Behavioral Sciences, 2020 (Vol.10). с. 1-9. ISSN 2076-328X
Kravchenko O.L. та Borisyuk I.Y. та Vakolia Z.M. та Tretyak O.M. та Mishchenia О.М. (2020) Models of Introduction of Dual Professional Education. International Journal of Higher Education, 2020 (No. 7): Vol. 9. с. 94-106. ISSN 1927-6044, 1927-6052
Maksymchuk B. та Matviichuk T. та Solovyov V. та Davydenko H. та Soichuk R. та Khurtenko O. та Groshovenko O. та Stepanchenko N. та Andriychuk Y. та Grygorenko T. та Duka T. та Pidlypniak I. та Gurevych R. та Kuzmenko V. та Maksymchuk I. (2020) Developing Healthcare Competency in Future Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (3): Vol. 12. с. 24-43. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Redchuk R. та Doroshenko T. та Havryliuk N. та Medynskii R. та Soichuk R. та Petrenko O.B. та Pavelkiv R. та Rybalko P. та Maliar N. та Maliar E. та Chornodon M. та Boretskyi V. (2020) Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (4): Vol. 12. с. 289-309. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Sarnavska O. та Yakovyshyna T. (2020) Contents of components of professional self-development of higher education = Зміст компонентів професійного саморозвитку здобувачів вищої освіти. In: Education during a pandemic crisis: problems and prospects. The Academy of Management and Administration in Opole, с. 181-186. ISBN 978 – 83 – 66567 – 08 – 5
Shelestova L. та Kostyria I. та Fedyaeva V. та Brychok S. та Bohomolova M. та Tomashevs'ka I. (2020) Formation of the Leadership Position of Professionals in Higher Education Institutions. Postmodern Openings, 2020 (No 2): Vol. 11. с. 145-160. ISSN 2068-0236, 2069-9387
Shevtsiv Z. та Pelekh Y. та Filonenko M. та Grygus I. та Zukow W. (2020) Development of Primary School Sports Trainers’ Inclusive Competences in Two Physical Education Programs: Comparative Analysis. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020: Vol 9 (1). с. 166-178. ISSN 2222-3537
Shevtsiv Z. та Yevtuch M. та Filonenko M. та Pelekh Y. та Muszkieta R. та Zukow W. (2020) Identification of positive individual qualities of an inclusive education future specialist during professional training. Journal of Physical Education and Sport, 2020 (2): Vol. 20. с. 966-974. ISSN 2247-806X
Івах С. та Міщеня О.М. (2020) ГРОМАДСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КОСТЯНТИНИ МАЛИЦЬКОЇ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 2020 (10/42). с. 35-46. ISSN 2313-2094, 2413-2039
Бабчук В.Р. та Боровець О.В. (2020) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 3-4.
Божук М.Р. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 4-6.
Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 72-77.
Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасний рух науки, 2020 (Т. 1). с. 149-153.
Боровець О.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗВО. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 39-42.
Боровець О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 67-88. ISBN 978-617-601-320-4
Боровець О.В. (2020) МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 23-25.
Боровець О.В. та Кондратюк К.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Labyrinths of Reality, 2020 (8): Issue 3. с. 52-54. ISSN 2663-2225
Бричок С. (2020) ПРАКТИКИ ВИВЧЕННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІКИ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 76-85.
Бричок С.Б. (2020) РОЛЬ І МІСЦЕ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 158-180. ISBN 978-617-601-320-4
Веремчук А.П. (2020) САМООСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 212-232. ISBN 978-617-601-320-4
Веремчук А.П. (2020) СУЧАСНИЙ ВИМІР ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 1): Вип. 29. с. 253-258. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Веремчук А.П. (2020) ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ = PRACTICE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION IN PREPARATION OF FUTURE TEACHERS: ANALYSIS OF THEORETICAL CONCEPTS. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 21. с. 165-169. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Веремчук А.П. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ ВИМІР = PROFESSIONAL EDUCATION: A MODERN DIMENSION. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 20. с. 99-103. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Ворон М.Г. та Яковишина Т.В. (2020) СПІВПРАЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 16-19.
Воскресенська І.В. та Третяк О.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ С. ЛОГАЧЕВСЬКОЇ). Професійний розвиток педагога, 2020. с. 19-21.
Гудовсек О.А. (2020) СИСТЕМА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ І МОЛОДІ РІВНЕНЩИНИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 92-99.
Гудовсек О.А. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 132-137. ISSN 2411-4553
Гудовсек О.А. (2020) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 89-107. ISBN 978-617-601-320-4
Гудовсек О.А. (2020) ВНЕСОК УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ В РОЗВИТОК ЕТНОПЕДАГОГІЧНИХ ЗВИЧАЇВ ТА ТРАДИЦІЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 45-47.
Гулюк С.О. та Боровець О.В. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 31-33.
Коломис А.І. та Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.
Коломис А.І. та Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.
Колупаєва Т.Є. (2020) ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 24-47. ISBN 978-617-601-320-4
Кондратюк О.О. та Яковишина Т.В. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.
Королик І.С. та Колупаєва Т.Є. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ В 20-ТІ РОКИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 57-59.
Костюк Ю.М. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 65-67.
Коськовецька В.М. та Веремчук А.П. (2020) СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ І СІМ’Ї У ПОСТУПІ ДО ЦІННОСТЕЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 59-60.
Креничко І.С. та Міщеня О.М. (2020) ДОПОМОГА ГУВЕРНЕРА У СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 63-65.
Крук О.В. та Шевців З.М. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 67-68.
Мархалевич О.М. та Шевців З.М. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 72-74.
Марчук В.В. та Міщеня О.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 74-77.
Мороз О.Ф. та Колупаєва Т.Є. (2020) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 86-88.
Міщеня О.М. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 128-157. ISBN 978-617-601-320-4
Нечипорук В.І. та Ткачук О.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 92-94.
Ничипорук К.Ю. та Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 94-97.
Онисько О.Р. та Міщеня О.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 97-100.
Ошурко Н.В. та Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 100-102.
Парфенюк І.А. та Колупаєва Т.Є. (2020) ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В ШКОЛАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 102-104.
Пасєка Ю.С. та Яковишина Т.В. (2020) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У НАВЧАННІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 104-106.
Петрик Я.Ф. та Ткачук О.С. (2020) ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК КОРЕКЦІЙНИЙ ЗАСІБ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 106-108.
Пилипчук Т.Л. та Шевців З.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 110-112.
Покотило О.І. та Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 112-114.
Потапчук Ю.В. та Міщеня О.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 114-116.
Реверська О.М. та Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 119-120.
Рихлова О.П. та Шевців З.М. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 121-122.
Сарнавська О.В. та Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ АРТТЕРАПІЇ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020 (№ 71): Т. 1. с. 166-171. ISSN 1992-5786
Сарнавська О.В. та Яковишина Т.В. та Шадюк Т.А. (2020) ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЦИФРОВОГО ПОКОЛІННЯ: ПОСТМОДЕРНИЙ ДИСКУРС. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 2020 (Вип.2): (88). с. 135-145. ISSN 2663-7650
Сементух А.В. та Колупаєва Т.Є. (2020) СПЕЦИФІКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД ФІНЛЯНДІЇ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 127-128.
Сойчук Р.Л. (2020) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 7-23. ISBN 978-617-601-320-4
Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 152-174. ISBN 978-0-9988574-3-7
Солончук В.С. та Веремчук А.П. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ РІЗНОГО ТИПУ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 129-132.
Ткачук І.В. та Колупаєва Т.Є. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 139-140.
Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 181-211. ISBN 978-617-601-320-4
Третяк О.М. (2020) Програма тренінгу «Формування комунікативної культури майбутнього педагога». In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 233-234. ISBN 978-617-601-320-4
Третяк О.М. та Міщеня О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. с. 144-152.
Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 141-143.
Цибуковська Т.І. та Міщеня О.М. (2020) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 147-149.
Цюриць І.І. та Сойчук Р.Л. (2020) АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 150-151.
Шевців З.М. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 48-66. ISBN 978-617-601-320-4
Шевців З.М. (2020) ПРОФЕСІОГРАМА ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 31. с. 244-250. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Шевців З.М. (2020) Методика викладання дисциплін у закладі вищої освіти. [Навчальні матеріали]
Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА. [Навчальні матеріали]
Шевців З.М. та Філоненко М.М. (2020) РЕАБІЛІТАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІОНОМІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", 2020 (№ 90). с. 124-129. ISSN 2413-1865
Шуляк О.В. та Сойчук Р.Л. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 157-159.
Яковишина Т.В. (2020) КРЕАТИВНІСТЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 108-127. ISBN 978-617-601-320-4
Яковишина Т.В. (2020) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЧИТАННЮ. Challenges in science of nowadays, 2020. с. 119-123.
Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 28. с. 276-283. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Яковишина Т.В. (2020) ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2020 (11): Вип. 1. с. 119-122.
Яковишина Т.В. (2020) ПРАВОВИЙ АСПЕКТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Horizon in the Context of Social Crises, 2020. с. 73-79.
Яковишина Т.В. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020.
Яковишина Т.В. та Кондратюк О.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Dynamics of the development of world science, 2020. с. 1288-1295.
Яремчук О.В. та Боровець О.В. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 163-165.
Ясковець В.В. та Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 165-168.