Items where Division is "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" and Year is 2020
![]() | Up a level |
H
Hudovsek O. (2020) INTERNATIONAL COOPERATION AMONG TERTIARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS: TRENDS AND PROSPECTS. International Journal of Higher Education, 2020 (Vol. 9): No. 7. pp. 356-366. ISSN 1927-6044, 1927-6052
K
Kanishevska L. and Matviienko O. and Pankiv L. and Pet'ko L. and Stepanova L. and Ragozina V. and Soichuk R. (2020) INNOVATIONS IN ARTS AND CULTURAL EDUCATION: ENTREPRENEURIAL ASPECT. Journal of Entrepreneurship Education, 2020 (1): 23. pp. 1-8. ISSN 1098-8394
Kanosa N. and Chaika I. and Lytvynova I. and Yakovyshyna T. and Uspenska V. (2020) APPLICATION OF THE FORM OF TRAINING AS A TECHNOLOGY OF ACTIVE LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Journal of Critical Reviews, 2020 (Vol.7): Issue 12. pp. 1244-1247. ISSN 2394-5125
Kanosa N. and Chaika L. and Lytvynova I. and Yakovyshyna T. and Uspenska V. and Kostiuk D. (2020) Evaluation of the Application of Training in Higher Education Institutions as a Technology of Active Learning. Journal of Critical Reviews, 2020 (10): Vol. 11. pp. 199-202. ISSN 2394-5125
Kiselova M.M. and Hudovsek O.A. and Bykova O.A. and Tsybanyk O.O. and Chagovets A.I. (2020) International Cooperation among Tertiary Educational Institutions: Trends and Prospects. International Journal of Higher Education, 2020 (7): Vol. 9. pp. 356-366. ISSN 1927-6044, 1927-6052
Krasovska O. and Miskova N. and Veremchuk A. (2020) Professional Training of Future Preschool Teachers in the Field of Artistic and Aesthetic Education by Means of Contextual Learning Technologies. Behavioral Sciences, 2020 (Vol.10). pp. 1-9. ISSN 2076-328X
Kravchenko O.L. and Borisyuk I.Y. and Vakolia Z.M. and Tretyak O.M. and Mishchenia О.М. (2020) Models of Introduction of Dual Professional Education. International Journal of Higher Education, 2020 (No. 7): Vol. 9. pp. 94-106. ISSN 1927-6044, 1927-6052
M
Maksymchuk B. and Matviichuk T. and Solovyov V. and Davydenko H. and Soichuk R. and Khurtenko O. and Groshovenko O. and Stepanchenko N. and Andriychuk Y. and Grygorenko T. and Duka T. and Pidlypniak I. and Gurevych R. and Kuzmenko V. and Maksymchuk I. (2020) Developing Healthcare Competency in Future Teachers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (3): Vol. 12. pp. 24-43. ISSN 2066-7329, 2067-9270
Medynska N.N. and Sovtys N.M. and Halatiuk M.Y. and Symonovyc N.V. and Shuryn O.I. (2020) THE ANALYSIS OF ALTERNATIVE DISTANCE LEARNANG IMPLEMENTATI INTO THE SYSTEM OF GENERAL PROFESSIONAL TRAINING OF TEACHERS. International Journal of Higher Education V, 2020 (Vol. 9): No. 4. pp. 339-347.
R
Redchuk R. and Doroshenko T. and Havryliuk N. and Medynskii R. and Soichuk R. and Petrenko O.B. and Pavelkiv R. and Rybalko P. and Maliar N. and Maliar E. and Chornodon M. and Boretskyi V. (2020) Developing the Competency of Future Physical Education Specialists in Professional Interaction in the Field of Social Communications. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2020 (4): Vol. 12. pp. 289-309. ISSN 2066-7329, 2067-9270
S
Sarnavska O. and Yakovyshyna T. (2020) Contents of components of professional self-development of higher education = Зміст компонентів професійного саморозвитку здобувачів вищої освіти. In: Education during a pandemic crisis: problems and prospects. The Academy of Management and Administration in Opole, pp. 181-186. ISBN 978 – 83 – 66567 – 08 – 5
Shelestova L. and Kostyria I. and Fedyaeva V. and Brychok S. and Bohomolova M. and Tomashevs'ka I. (2020) Formation of the Leadership Position of Professionals in Higher Education Institutions. Postmodern Openings, 2020 (No 2): Vol. 11. pp. 145-160. ISSN 2068-0236, 2069-9387
Shevtsiv Z. and Pelekh Y. and Filonenko M. and Grygus I. and Zukow W. (2020) Development of Primary School Sports Trainers’ Inclusive Competences in Two Physical Education Programs: Comparative Analysis. International Journal of Applied Exercise Physiology, 2020: Vol 9 (1). pp. 166-178. ISSN 2222-3537
Shevtsiv Z. and Yevtuch M. and Filonenko M. and Pelekh Y. and Muszkieta R. and Zukow W. (2020) Identification of positive individual qualities of an inclusive education future specialist during professional training. Journal of Physical Education and Sport, 2020 (2): Vol. 20. pp. 966-974. ISSN 2247-806X
І
Івах С. and Міщеня О.М. (2020) ГРОМАДСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КОСТЯНТИНИ МАЛИЦЬКОЇ. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 2020 (10/42). pp. 35-46. ISSN 2313-2094, 2413-2039
Б
Бабчук В.Р. and Боровець О.В. (2020) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 3-4.
Божук М.Р. and Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 4-6.
Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. pp. 72-77.
Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасний рух науки, 2020 (Т. 1). pp. 149-153.
Боровець О.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗВО. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. pp. 39-42.
Боровець О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 67-88. ISBN 978-617-601-320-4
Боровець О.В. (2020) МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 23-25.
Боровець О.В. and Бричок С.Б. and Веремчук А.П. and Гудовсек О.А. and Колупаєва Т.Є. and Міщеня О.М. and Сойчук Р.Л. and Третяк О.М. and Шевців З.М. and Яковишина Т.В. (2020) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА. Other. О. Зень, Рівне.
Боровець О.В. and Кондратюк К.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Labyrinths of Reality, 2020 (8): Issue 3. pp. 52-54. ISSN 2663-2225
Бричок С. (2020) ПРАКТИКИ ВИВЧЕННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ’Я В ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІКИ (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 76-85.
Бричок С.Б. (2020) РОЛЬ І МІСЦЕ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 158-180. ISBN 978-617-601-320-4
В
Веремчук А.П. (2020) САМООСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 212-232. ISBN 978-617-601-320-4
Веремчук А.П. (2020) СУЧАСНИЙ ВИМІР ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 1): Вип. 29. pp. 253-258. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Веремчук А.П. (2020) ПРАКТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ = PRACTICE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES APPLICATION IN PREPARATION OF FUTURE TEACHERS: ANALYSIS OF THEORETICAL CONCEPTS. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 21. pp. 165-169. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Веремчук А.П. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ ВИМІР = PROFESSIONAL EDUCATION: A MODERN DIMENSION. Інноваційна педагогіка, 2020 (Т. 1): Вип. 20. pp. 99-103. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Ворон М.Г. and Яковишина Т.В. (2020) СПІВПРАЦЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 16-19.
Воскресенська І.В. and Третяк О.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ С. ЛОГАЧЕВСЬКОЇ). Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 19-21.
Г
Галатюк М.Ю. (2020) СУЧАСНИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ СПОРТ ЯК МОДУС РОЗВИТКУ СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Нова педагогічна думка, 2020: №2(102). pp. 180-183. ISSN 2520-6427
Гудовсек О.А. (2020) СИСТЕМА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ І МОЛОДІ РІВНЕНЩИНИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 92-99.
Гудовсек О.А. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). pp. 132-137. ISSN 2411-4553
Гудовсек О.А. (2020) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 89-107. ISBN 978-617-601-320-4
Гудовсек О.А. (2020) ВНЕСОК УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ В РОЗВИТОК ЕТНОПЕДАГОГІЧНИХ ЗВИЧАЇВ ТА ТРАДИЦІЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 45-47.
Гулюк С.О. and Боровець О.В. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 31-33.
К
Коломис А.І. and Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 46-48.
Коломис А.І. and Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 46-48.
Колупаєва Т.Є. (2020) ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 24-47. ISBN 978-617-601-320-4
Кондратюк О.О. and Яковишина Т.В. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 46-48.
Королик І.С. and Колупаєва Т.Є. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ В 20-ТІ РОКИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 57-59.
Костюк Ю.М. and Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 65-67.
Коськовецька В.М. and Веремчук А.П. (2020) СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКОЛИ І СІМ’Ї У ПОСТУПІ ДО ЦІННОСТЕЙ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 59-60.
Креничко І.С. and Міщеня О.М. (2020) ДОПОМОГА ГУВЕРНЕРА У СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 63-65.
Крук О.В. and Шевців З.М. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 67-68.
М
Мархалевич О.М. and Шевців З.М. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 72-74.
Марчук В.В. and Міщеня О.М. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 74-77.
Мороз О.Ф. and Колупаєва Т.Є. (2020) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 86-88.
Міщеня О.М. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 128-157. ISBN 978-617-601-320-4
Н
Нечипорук В.І. and Ткачук О.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 92-94.
Ничипорук К.Ю. and Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 94-97.
О
Онисько О.Р. and Міщеня О.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 97-100.
Ошурко Н.В. and Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 100-102.
П
Парфенюк І.А. and Колупаєва Т.Є. (2020) ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В ШКОЛАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 102-104.
Пасєка Ю.С. and Яковишина Т.В. (2020) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У НАВЧАННІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 104-106.
Петрик Я.Ф. and Ткачук О.С. (2020) ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК КОРЕКЦІЙНИЙ ЗАСІБ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 106-108.
Пилипчук Т.Л. and Шевців З.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 110-112.
Покотило О.І. and Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 112-114.
Потапчук Ю.В. and Міщеня О.М. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 114-116.
Р
Реверська О.М. and Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 119-120.
Рихлова О.П. and Шевців З.М. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 121-122.
С
Сарнавська О.В. and Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ АРТТЕРАПІЇ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2020 (№ 71): Т. 1. pp. 166-171. ISSN 1992-5786
Сарнавська О.В. and Яковишина Т.В. and Шадюк Т.А. (2020) ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЦИФРОВОГО ПОКОЛІННЯ: ПОСТМОДЕРНИЙ ДИСКУРС. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки, 2020 (Вип.2): (88). pp. 135-145. ISSN 2663-7650
Сементух А.В. and Колупаєва Т.Є. (2020) СПЕЦИФІКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД ФІНЛЯНДІЇ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 127-128.
Сойчук Р.Л. (2020) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 7-23. ISBN 978-617-601-320-4
Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, pp. 152-174. ISBN 978-0-9988574-3-7
Солончук В.С. and Веремчук А.П. (2020) ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ РІЗНОГО ТИПУ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 129-132.
Т
Ткачук І.В. and Колупаєва Т.Є. (2020) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 139-140.
Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 181-211. ISBN 978-617-601-320-4
Третяк О.М. (2020) Програма тренінгу «Формування комунікативної культури майбутнього педагога». In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 233-234. ISBN 978-617-601-320-4
Третяк О.М. and Міщеня О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.1. pp. 144-152.
У
Усач К.А. and Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 141-143.
Ц
Цибуковська Т.І. and Міщеня О.М. (2020) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 147-149.
Цюриць І.І. and Сойчук Р.Л. (2020) АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 150-151.
Ш
Шевців З.М. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 48-66. ISBN 978-617-601-320-4
Шевців З.М. (2020) ПРОФЕСІОГРАМА ФАХІВЦЯ З ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 31. pp. 244-250. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Шевців З.М. (2020) Методика викладання дисциплін у закладі вищої освіти. [Teaching Resource]
Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА. [Teaching Resource]
Шевців З.М. and Філоненко М.М. (2020) РЕАБІЛІТАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІОНОМІЧНОЇ ПРОФЕСІЇ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", 2020 (№ 90). pp. 124-129. ISSN 2413-1865
Шевчук Ю.С. (2020) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ В КЛАСАХ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ. Вектори психології-2020, 2020. pp. 119-121.
Шуляк О.В. and Сойчук Р.Л. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 157-159.
Я
Яковишина Т.В. (2020) КРЕАТИВНІСТЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, pp. 108-127. ISBN 978-617-601-320-4
Яковишина Т.В. (2020) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ЧИТАННЮ. Challenges in science of nowadays, 2020. pp. 119-123.
Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2020 (Т. 4): Вип. 28. pp. 276-283. ISSN 2308-4855, 2308-4863
Яковишина Т.В. (2020) ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО. Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2020 (11): Вип. 1. pp. 119-122.
Яковишина Т.В. (2020) ПРАВОВИЙ АСПЕКТ У МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Scientific Horizon in the Context of Social Crises, 2020. pp. 73-79.
Яковишина Т.В. (2020) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020.
Яковишина Т.В. and Кондратюк О.О. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗМІСТУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Dynamics of the development of world science, 2020. pp. 1288-1295.
Яремчук О.В. and Боровець О.В. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 163-165.
Ясковець В.В. and Яковишина Т.В. (2020) ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Професійний розвиток педагога, 2020. pp. 165-168.