Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2017
Вгору на рівень |
Іванова Л.І. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 3-5.
Іванова Л.І. (2017) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 347-351.
Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2017) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ СТРУКТУРУВАННЯ ЧИННОЇ ПРОГРАМИ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 120-123.
Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 343-347.
Артемова Ю.І. (2017) МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПЕРИФРАЗУВАННЮ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 323-326.
Артемова Ю.І. (2017) НАВЧАННЯ ПЕРИФРАЗУВАННЮ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 48-52.
Бруяка М.В. та Кирильчук Ю.В. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 18-20.
Бісовецька Л.А. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 70-74.
Бісовецька Л.А. (2017) МОВА ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ І ЮНАЦТВА. Одеський лінгвістичний вісник, 2017: Спецвип.. с. 43-46.
Бісовецька Л.А. та Верхова І.П. (2017) ВИХОВНА РОБОТА ШКОЛИ ЩОДО БЕЗПЕКИ ШКОЛЯРІВ В ІНТЕРНЕТ-ПРОСТОРІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 75-83. ISSN 2411-4553
Валага А.М. та Кирильчук Ю.В. (2017) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ, ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 21-22.
Гамза А.В. (2017) МЕТОДИКА РОБОТИ НАД ПРОЦЕСОМ ОПИСУ ДІЇ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки, 2017: Вип.156. с. 182-186. ISSN 2415-7988
Гамза А.В. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Наукові записки, 2017: Вип.150. с. 231-234. ISSN 2415-7988
Гамза А.В. (2017) ДО ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПИСОВОЇ ФУНКЦІЇ ДІЄСЛОВА У ПРОЦЕСІ ТЕКСТОТВОРЕННЯ НА УРОКАХ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Мова і культура, 2017 (Вип.20): Т.(186). с. 287-292.
Гамза А.В. (2017) МЕТОДИЧНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського, 2017 (№2): (57). с. 132-136.
Гамза А.В. (2017) ДО ПРОБЛЕМИ ТЕКСТОТВОРЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2017 (Вип.68). с. 145-148. ISSN 2519-2558
Гамза А.В. (2017) ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 58-60.
Гамза А.В. та Задерейчук Ю.О. (2017) ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 93-96.
Гетманчук Н.О. (2017) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 124-127.
Козіцька О.А. та Буць І.В. (2017) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 157-159.
Козіцька О.А. та Нагорна Д.В. (2017) ЗОБРАЖЕННЯ ПЕЙЗАЖУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 221-226.
Козіцька О.А. та Тупальська Г.О. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОНТАМІНОВАНИХ СКЛАДНИХ КОНСТРУКЦІЙ У СУЧАСНОМУ МОВОЗНАВСТВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 103-104.
Козіцька О.А. та Швець І.М. (2017) ЗНАЧЕННЯ ІННОВАЦІЙ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 293-295.
Костолович Т.В. (2017) ЧИННІ ПІДРУЧНИКИ З СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 117-121.
Костолович Т.В. (2017) ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки, 2017: Вип.159. с. 213-219.
Костолович Т.В. (2017) ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект, 2017. с. 59-62.
Лесняк Н.В. (2017) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 28-32.
Лук'яник Л.В. (2017) СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти, 2017. с. 118-121.
Лук’яник Л.В. (2017) МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗРОБЦІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 168-171.
Лук’яник Л.В. та Аврамишин К.В. (2017) МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 111-114.
Лук’яник Л.В. та Мись К.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 130-132.
Лук’яник Л.В. та Стаднік Л.В. (2017) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 82-85.
Лук’яник Л.В. та Федоренко В.В. (2017) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НОРМАТИВНОЇ ДИКЦІЇ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін (2017). с. 117-119.
Лук’яник Л.В. та Юрковська І.В. (2017) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 60-62.
Суржук Т.Б. (2017) ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 44-48.
Суржук Т.Б. (2017) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 267-270.
Сіранчук Н.М. (2017) ПРИНЦИП ГРАДУАЛЬНОСТІ – МЕТОДИЧНИЙ ПРИНЦИП ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 11-14.
Сіранчук Н.М. (2017) КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОМИЛОК І НЕДОЛІКІВ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 387-391.
Сіранчук Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.
Сіранчук Н.М. (2017) ЗОШИТ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИХ УРОКІВ МОВЛЕННЯ. 2 клас. [Навчальні матеріали]
Сіранчук Н.М. (2017) ЗОШИТ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИХ УРОКІВ МОВЛЕННЯ. 3 клас. [Навчальні матеріали]
Сіранчук Н.М. (2017) ЗОШИТ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИХ УРОКІВ МОВЛЕННЯ. 4 клас. [Навчальні матеріали]
Сіранчук Н.М. та Скопа Н.М. (2017) ЗНАННЯ ПРО РОСЛИНИ ЯК КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ КУРСУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 135-137.
Ткачук О.С. (2017) СУТНІСТЬ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 14-17.
Ткачук О.С. (2017) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 275-278.
Шалівська Ю.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 107-110.
Шевчук Т.Б. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 127-130.
Шевчук Т.Б. (2017) УДОСКОНАЛЕННЯ ПУНКТУАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 404-408.
Шевчук Т.Б. (2017) ФУНКЦІЮВАННЯ ТА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЕМОТИВНОЇ ЛЕКСЕМИ ЩАСТЯ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2017 (Вип.68). с. 72-76.