Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2022
Вгору на рівень |
L
Lisovenko А. та Kriukova М. та Absalymanova L. та Chukhrii I. та Korchakova N. та Androsovych K. (2022) NEUROPSYCHOLOGICAL FUNDAMENTALS OF ENVY. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2022: Vol.13(1). с. 158-172.
P
Pavlenko V. та Kurapov A. та Drozdov A. та Korchakova N. та Reznik A. та Isralowitz R. (2022) UKRAINIAN “HELP” PROFESSION WOMEN: WAR AND LOCATION STATUS IMPACT ON WELL-BEING. Journal of Loss and Trauma, 2022.
S
Soichuk R. та Petrenko O.B. та Budz I. та Pustovit H. та Pavelkiv R. (2022) SPECIFICS OF NATIONAL SELF-ASSERTION UPBRINGING OF STUDENTS IN EXTRACURRICULAR ACTIVITY AGAINST A BACKGROUND OF THE RUSSIAN ARMED AGGRESSION. The New Educational Review, 2022: V. 68(2). с. 19-31.
Y
Yatsenko T. та Halushko L. та Ivashkevych E. та Kulakova L. (2022) DIALOGUE IN IN-DEPTH COGNITION OF THE SUBJECT'S PSYCHE: FUNCTIONING OF PRAGMATIC REFERENT STATEMENTS. Psycholinguistics, 2022: 31 (1). с. 187-232.
І
Івасюк П. та Корчакова Н.В. (2022) СТАВЛЕННЯ МОЛОДІ ДО ПОЗАШЛЮБНИХ СТОСУНКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 29-32.
Б
Безлюдна В.І. та Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УЯВЛЕНЬ МОЛОДИХ ДІВЧАТ ПРО ВПЛИВ НЕПЛАНОВАНОЇ ВАГІТНОСТІ НА РОЗВИТОК СТОСУНКІВ З ПАРТНЕРОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 27-32. ISSN 2518-7503
Березюк Т. (2022) ДИНАМІКА ЗМІСТОВНО-СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ В ЗВО УКРАЇНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 33-40. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2022) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО РОЗУМІННЯ ПРОБЛЕМИ НЕВРОТИЧНИХ РОЗЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 5-12. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГІЯ ТРАВМИ: КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ ТА ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти, 2022. с. 224-226.
Блищик Ю. та Назарець Л.М. (2022) МІСЦЕ УСПІХУ В ЖИТТІ НЕЗРЯЧОЇ ЛЮДИНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 7-11.
Болюх Н. та Назарець Л. (2022) ПРОБЛЕМА САМОТНОСТІ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 11-13.
Боярчук М. та Безлюдна В.І. (2022) У ЄДНОСТІ СИЛА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 124-125.
Буравцова О. та Безлюдна В.І. (2022) РОЛЬ РОЗВИВАЛЬНО-ІГРОВОГО СЕРЕДОВИЩА У СТАНОВЛЕННІ ТА ПСИХОЛОГІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ОСВІТІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 11-13.
Білецька О. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 41-47. ISSN 2518-7503
Біль Ю. та Созонюк О.С. (2022) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗГЛЯДУ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 8-11.
В
Василюк Ю. та Хомич І. (2022) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Студентський дайджест, 2022. с. 13-16.
Величко І. та Безлюдна В.І. (2022) МИР НА ПЛАНЕТІ ЗЕМЛЯ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 126.
Величко І. та Безлюдна В.І. (2022) КАЗКА ПРО ДОБРО І ЗЛО. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 126-127.
Винник М. та Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 16-19.
Волошина О. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МОЛОДІ ДО ШЛЮБУ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 19-24.
Волошина О. та Кулакова Л.М. (2022) ЛЮБОВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 13-16.
Волошина О.В. та Кулакова Л.М. (2022) Психологічна готовність молоді до створення сім'ї (теоретичний аспект). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 93-94.
Г
Гаврилюк О. та Джеджера О.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ САМООЦІНКИ НА РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 24-27.
Глушак О. та Безлюдна В.І. (2022) ПРО ОЛЕГА, ОЛЕНКУ ТА ДРАКОНА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 126-127.
Гнівошевська А. та Кулаков Р.С. (2022) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 19-22.
Грабовська С. та Безлюдна В.І. (2022) ВУЛИК. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 125-126.
Грицюк К. та Назарець Л.М. (2022) КРИЗОВІ СТАНИ ЛЮДЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 27-30.
Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 30-32.
Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 33-34.
Д
Демидчук Р. та Безлюдна В.І. (2022) ВІДВАЖНІ ДРУЗІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 127-128.
Демчук Д. та Безлюдна В.І. (2022) КАЗКА ПРО НЕЗВИЧАЙНІ СКАРБИ І КРАСУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 128-131.
Джеджера О.В. (2022) ЕМОЦІЙНА СТІЙКІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ ЯК ПРОБЛЕМА ВИЩОЇ ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.18). с. 73-80. ISSN 2518-7503
Ж
Жовтанюк К. та Безлюдна В.І. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИЧИН ВИНИКНЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 25-29.
З
Заводська М. та Безлюдна В.І. (2022) ЯКЩО ЛЯЧНО В УКРИТТІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 127-128.
К
Кorchakova N. та Bezliudna V. (2022) FORGIVENESS AS A PROSOCIAL PHENOMENON. Психологія: реальність і перспективи, 1922 (Вип.18). с. 5-16. ISSN 2518-7503
Каверіна Б. та Созонюк О.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ Я-КОНЦЕПЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 35-38.
Клімчук М. та Безлюдна В.І. (2022) ГЕРОЇ ТАКОЖ ПЛАЧУТЬ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 137-138.
Кобець Д. та Корчакова Н.В. (2022) ПРОБЛЕМА КРЕАТИВНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 43-45.
Коваленко В. та Безлюдна В.І. (2022) ВПЕВНЕНІСТЬ ТА РІШУЧІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 32-34.
Ковалець В. та Безлюдна В.І. (2022) РИБКА-ПОМІЧНИЦЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 131-133.
Ковальчук Х. та Назарець Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ НЕВПЕВНЕНОСТІ У СОБІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 37-39.
Ковтонюк М. та Джеджера О.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО ШЛЮБУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 47-49.
Коренко Д. та Назарець Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 51-54.
Корчакова Н.В. (2022) ВПЛИВ САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 26-28.
Корчакова Н.В. (2022) АГРЕСИВНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ СТОСУНКІВ ТА ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТІВ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 219-259.
Кошка І. та Созонюк О.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 54-58.
Кошка І. та Созонюк О.С. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СТРАХУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 45-48.
Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№12). с. 365-378.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ-ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Наукові перспективи, 2022 (№ 10): 28. с. 386-394.
Кучканова В. та Хомич І. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 52-54.
Кушнір І. та Джеджера К.В. (2022) СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест :, 2022 (Вип.6). с. 58-61.
Л
Луцик Г. (2022) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 32-39. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2022) ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ З ДЕВІАНТНИМИ ПІДЛІТКАМИ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 259-285.
Луцик Г.О. (2022) РОЛЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Scientific Collection «InterConf», 2022 (№118). с. 141-145.
Луцик Г.О. (2022) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives, 2022 (Vol.3). с. 21-23.
М
Мартюченко К. та Джеджера О.В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 61-63.
Матеюк О. та Корчакова Н.В. (2022) СТРАТЕГІЇ САМОСТВЕРДЖЕННЯ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 60-62.
Мельник О. та Безлюдна В.І. (2022) ПСИХОЛОГІЧНУ СУТНІСТЬ ІНВЕКТИВНОЇ ЛЕКСИКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 62-64.
Мисько Є. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 63-66.
Михальчук Н.О. та Харченко Є. та Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 286-363.
Н
Назаревич В. (2022) ПОДОЛАННЯ ОСТРАКІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УМОВАХ ЇХ АДАПТАЦІЇ ДО НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 49-59. ISSN 2518-7503
Назаревич В. та Вальковська М. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ІГРАШКИ ЯК ТРАНСФЕРНОГО ОБ’ЄКТУ В ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ У ДІТЕЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 60-67. ISSN 2518-7503
Несенчук А. та Джеджера О.В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРАХІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 66-68.
О
Омельчук А. та Хомич І.С. (2022) ЛИШЕ КАЗОЧКА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 133-134.
П
Павелків Р.В. (2022) ВІКОВА СПЕЦИФІКА ПЕРЕЖИВАННЯ ДІТЬМИ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ ПОДІЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 105-110. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2022) СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТРАКТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 58-66. ISSN 2411-4553
Павелків Р.В. та Хомич І. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 201-215.
Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 74-77.
Павловська К. та Безлюдна В.І. (2022) САМОТНІСТЬ: ДІАГНОСТИЧНІ ОЗНАКИ ТА ХАРАКТЕР СОЦІАЛЬНИХ ДІЙ (ДОШКІЛЬНИЙ ВІК). Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 77-80.
Павлушенко А. та Кулакова Л.М. (2022) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 73-78.
Павлушенко А. та Кулакова Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЯВУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 80-83.
Подворна О. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 84-87.
Поліщук А. та Сабат Є. та Тарасюк Л. та Луцик Г.О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН ПІДЛІТКАМИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 90-93.
Пономарьов А. та Назаревич В.В. (2022) ДИНАМІКА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РОЗЛАДІВ ТРИВОЖНОСТІ І АГРЕСІЇ УЗАЛЕЖНЕНИХ ОСІБ НА ЕТАПІ ПОСТРЕАБІЛІТАЦІЇ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 87-90.
Прокопчук Н. та Безлюдна В.І. (2022) ЯК ОЛЕНЯТКО БІСКВІТИК ДОПОМОГЛО ВОВЧИКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 134-135.
Пінчук А. та Безлюдна В.І. (2022) НЕПЕРЕМОЖНЕ КОРОЛІВСТВО. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 128-129.
Піонтковська Д. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 119-128. ISSN 2518-7503
Р
Руденко С. та Безлюдна В.І. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 98-100.
С
Савсюк В. та Яцюк Н.О. (2022) ВИХОВАННЯ АЛЬТРУЇСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 100-102.
Саковська О. та Джеджера О.В. (2022) МЕТОДИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 93-96.
Саковська О. та Назарець Л.М. (2022) ПОЧУТТЯ ПРОВИНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 96-99.
Свиридюк М. та Безлюдна В.І. (2022) МАЛЕНЬКЕ ЗАЙЧЕНЯ (ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ НЕВПЕВНЕНИХ У СОБІ ДІТЕЙ). Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 135-136.
Семенчук А. та Джеджера К.В. (2022) ВНУТРІШНЯ ПОЗИЦІЯ ШКОЛЯРА ЯК КРИТЕРІЙ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 99-102.
Сова Я. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИМУШЕНИХ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 102-105.
Сова Я. та Безлюдна В.І. (2022) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОЦЕСІВ АКУЛЬТУРАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ ДО УМОВ ІНКУЛЬТУРАЛЬНОГО ПРОСТОРУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 102-105.
Сова Я. та Корчакова Н.В. (2022) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ АКУЛЬТУРАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ТРУДОВИХ МІГРАНТІВ ДО УМОВ ІНКУЛЬТУРАЛЬНОГО ПРОСТОРУ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 105-110.
Созонюк О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО ТА ЛОГОПЕДИЧНОГО ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК ЛЕКСИКИ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№12). с. 437-447.
Сосонюк О. та Созонюк О.С. (2022) ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЇ І САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 105-107.
Сірак О. та Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВПЛИВУ СТРЕСУ НА РОЗВИТОК ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 102-104.
Т
Тимчак С. та Джеджера О.В. (2022) ВПЛИВ ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ НА ЕМОЦІЙНУ СФЕРУ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 113-115.
Ф
Федорук І. та Безлюдна В.І. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 115-117.
Х
Хомич І. (2022) ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 129-141. ISSN 2518-7503
Хомич-Грабовська С. та Безлюдна В.І. (2022) ЗМІНА ЦІННІСНОЇ СФЕРИ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 115-118.
Ч
Черешнева Д. та Безлюдна В.І. (2022) БРАТИ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 129-130.
Ш
Шершень А. та Яцюк Н.О. (2022) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА МІЖОСОБИСТІСНІ СТОСУНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 117-122.
Шпак Я. та Безлюдна В.І. (2022) КАЗКА ПРО ДОБРОГО ПЕТРИКА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 136.
Ю
Юзва В. та Безлюдна В.І. (2022) ДВА КОРОЛІВСТВА. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 130-131.
Я
Яремчук М. та Безлюдна В.І. (2022) КАЗКА ПРО СОНЯЧНУ КРАЇНУ ТА КРАЇНУ ВЕЛИКИХ ЗАЗДРІСНИКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 131-132.