Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Ivanov M. та Yanitskiy M. та Pelekh Y. та Rudiuk O. та Tomanek M. (2021) Fears concerning own future and personal safety strategies of student-athletes. Journal of Physical Education and Sport, 2021: Vol. 21. с. 2112-2119. ISSN 2247-806X
Ivashkevych E. та Nabochuk A. (2021) THE DEVELOPMENT OF CREATIVE THINKING OF TEENAGERS. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 73-77.
Ivashkevych E.Z. та Nabochuk A. (2021) THE ROLE OF EMOTIONAL INTELLIGENCE IN DEVELOPING THE PERSON’S CREATIVITY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 176-189.
Khupavtseva N. та Ivashkevych E. (2021) ARGUMENTATIVE DISCOURSE AS A PROBLEM OF COGNITIVE PSYCHOLOGY. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 89-94.
Nohachevska I. та Lohvina O. (2021) PSYCHOLOGICAL APPROACHES FOR BULDING UP A MONOLOGUE-STORY. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, 2021 (Вип.52). с. 204-224.
Івашкевич Е. та Харченко Є. (2021) ПРОБЛЕМА ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ЗА РАХУНОК РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 341-366.
Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2021) THE DEVELOPMENT OF LEARNER’S AUTONOMY BY THE WAY OF THE FORMATION OF SOCIAL INTELIGENCE. Проблеми сучасної психології, 2021 (Вип.51). с. 9-32.
Івашкевич Е.З. та Столяренко О. (2021) THE PROBLEM OF THE DEVELOPMENT OF DIALOGICAL QUALITIES OF COGNITSVE ACTIVITE OF SENIOR PUPLS IN THE EDUCANIONAL PROCESS. Проблеми сучасної психології, 2021 (Вип.53). с. 126-148.
Антонюк Н. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 18-21.
Артемова О.І. (2021) АКТИВІЗАЦІЯ КРЕАТИВНИХ РЕСУРСІВ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 41-43.
Артемова О.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ГРАМОТНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТУ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 4-6.
Артемова О.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ МОЛОДІ. The III International Science Conference on E-Learning and Education, 2021. с. 360-363.
Бажинська Д. (2021) АДАПТАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЛЮДИНИ: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 21-23.
Бернік А. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 23-25.
Болюх Т. (2021) ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 25-28.
Болюх Т. та Главінська О.Д. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ - ПЕРШОКУРСНИКІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 118-120.
Болюх Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ЮНАКІВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 49-51.
Біль Ю. та Панасюк В.М. (2021) ЧИННИКИ АГРЕСИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 15-16.
Волощук В. та Ставицька О.Г. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЛЬНОСТІ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧІНОМУ ПРОСТОРІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 22-24.
Вітрук Д. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРЕАТИВНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ ТА ЮНАКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 28-30.
Дзьоба Ю. та Панасюк В.М. (2021) ПРИЧИНИ ТА ПРОЯВИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 43-45.
Зайчук Т. (2021) ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 43-46.
Захарова Н. (2021) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ДО ЛІДЕРСТВА У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 46-48.
Калюш Р. (2021) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 55-57.
Камінська О.В. (2021) ДЕТЕРМІНАНТИ УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 56-60.
Камінська О.В. (2021) ВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ АДАПТАЦІЮ ПЕРШОКУРСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 11-13.
Камінська О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук, 2021 (Ч.1). с. 95-98.
Камінська О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРЕСОСТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021: №13. с. 26-34.
Камінська О.В. (2021) ДЕТЕРМІНАНТИ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 123-125.
Камінський А. (2021) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА ЯКІСТЬ ПСИХОЛОГА. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 57-60.
Карпова А. (2021) БУЛІНГ В ШКІЛЬНИХ КОЛЕКТИВАХ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ТА МЕТОДИ ПРОФІЛАКТИКИ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 60-62.
Китюшко С.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ КОРЕКЦІЇ АУТОАГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 81-83.
Кобзар З. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМПАТІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 62-64.
Кобзар З. та Главінська О.Д. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 197-198.
Кобзар З.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕМПАТІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 60-61.
Ковальчук Х. та Панасюк В.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 57-58.
Ковтун О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЯХ БУЛІНГУ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 64-67.
Ковтун С. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМПАТІЙНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 67-69.
Корчак А. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ НАПРУГИ НА ПСИХОСОМАТИКУ ЮНАКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 69-71.
Корчакова Н.В. (2021) АТИТЮДИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ЩОДО ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ ТА ЇХ ЗВ’ЯЗОК З ОСОБЛИВОСТЯМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 207-210.
Кот С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОЇ КОНФЛІКТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 71-73.
Лапюк А. (2021) ЕМОЦІЙНІ СКЛАДОВІ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 75-78.
Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Priority directions of science and technology development, 2021. с. 461-472.
Максимчук М. (2021) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 78-80.
Мартинюк Т. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 83-85.
Мартинюк Т. (2021) ТРИВОЖНІСТЬ ТА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 85-87.
Матеюк О. (2021) ЕМПАТІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ОСОБИСТІСНЕ УТВОРЕННЯ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 87-89.
Микитюк В. (2021) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ ПАРАДИГМІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 90-92.
Михайлюк Ю. (2021) ЧИННИКИ ОСОБИСТІСНОЇ КОНФЛІКТНОСТІ І СПОСОБИ ПОВЕДІНКИ ЮНАКІВ В СИТУАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 92-94.
Мягка О. (2021) ГЕНЕЗИС ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 94-96.
Новосад Т. (2021) ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 96-99.
Новосад Т. та Рудюк О.В. (2021) ПРОБЛЕМА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 72-75.
Онищук Д. (2021) МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 99-102.
Онищук Т. (2021) ВПЛИВ СІМЕЙНИХ КОНФЛІКТІВ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 102-104.
Павелків В.Р. та Малахова О.В. (2021) СОЦІАЛЬНА ДЕПРИВАЦІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 156-165. ISSN 2518-7503
Павелків К.М. та Павелків В.Р. (2021) КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 84-109.
Полонська В. (2021) СПІЛКУВАННЯ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 107-108.
Посохова Л. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 108-110.
Романюк В.Л. (2021) СИГНАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ПСИХОГЕННІ РОЗЛАДИ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 14-16.
Рудюк О.В. (2021) СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 186-193. ISSN 2518-7503
Рудюк О.В. (2021) АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ КРИЗИ ЗАЙНЯТОСТІ У БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ В НОВИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 26-30.
Рудюк О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНОЇ ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ КРИЗИ ЗАЙНЯТОСТІ У БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 95-103. ISSN 2518-7503
Рудюк О.В. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 16-18.
Рудюк О.В. (2021) АКТУАЛЬНІ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ КРИЗИ ТРУДОВОЇ ЗАЙНЯТОСТІ У БЕЗРОБІТНОЇ МОЛОДІ. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2021 (Ч.4). с. 194-196.
Савуляк В.О. (2021) ЕТНІЧНА ІДЕНТИЧНІСТЬ У СТРУКТУРІ Я-ОБРАЗУ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 30-33.
Савуляк В.О. (2021) ЕТНІЧНА ІДЕНТИЧНІСТЬ: РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ У Я-ОБРАЗІ ТА АВТОСТЕРЕОТИПІ(за матеріалами дослідження студентів). Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 104-110. ISSN 2518-7503
Самойдюк А. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ЕМПАТІЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 110-112.
Смаглюк А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 114-116.
Сокотун К. (2021) РОЗРОБКА ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 116-118.
Ставицька О.Г. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного світнього простору, 2021. с. 65-68.
Ставицький О. та Ставицька О.Г. та Мягка О. (2021) РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 135-142. ISSN 2518-7503
Ткачук Л. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ НЕУСПІШНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 124-126.
Угнієва С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТРИВОЖНОСТІ У ПІДЛІТКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 126-128.
Федорчук С. та Романюк В.Л. (2021) ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ СТРЕСОСТІЙКОСТІ КВАЛІФІКОВАНИХ СПОРТСМЕНІВ (АКАДЕМІЧНЕ ВЕСЛУВАННЯ). Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2021 (Вип. 4). с. 32-37.
Хупавцева Н.О. та Івашкевич Е.З. (2021) МОДЕЛЬ ПРОДУКТИВНОЇ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ, ЇЇ ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 218-316.
Царук С. (2021) МОТИВАЦІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 129-131.
Черниж Я. та Луцик Г.О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 137-140.
Шоха Т. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 131-133.