Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Стельмашук Ж.Г."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 69.

Стаття

Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 163-170. ISSN 2411-4553

Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.

Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.

Стельмашук Ж.Г. та Сілкова Е.О. (2024) КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 140-146. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 59-63.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти, 2024. с. 225-227.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ПОРУШЕННЯМ ДИСЦИПЛІНИ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності в освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2024. с. 44-49.

Стельмашук Ж.Г. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЗАДАЧ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 280-287.

Стельмашук Ж.Г. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2023 (Вип.18). с. 231-238. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2023) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2023 (№1). с. 130-140.

Стельмашук Ж.Г. (2023) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2023 (Вип. 1). с. 130-140.

Данилюк Т.В. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до організації дозвіллєвої діяльності молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 13.

Манзик Л.Ф. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Проблема національно-патріотичного виховання особистості в сучасних нормативно-правових актах. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 46.

Пилипюк Н.О. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Педагогічні ситуації як складова освітнього процесу НУШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 58-59.

Павелків К.М. та Стельмашук Ж.Г. (2022) ПРОАКТИВНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 88-94. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2022) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 215-222. ISSN 2411-4553

Данилюк Т.В. та Стельмашук Ж.Г. (2022) СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 32-33.

Корінець К.П. та Стельмашук Ж.Г. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 53-55.

Манзик Л.Ф. та Стельмашук Ж.Г. (2022) ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 66-67.

Пилипюк Н.О. та Стельмашук Ж.Г. (2022) СУТНІСТЬ ТА КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЗАДАЧ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 85-86.

Стельмашук Ж.Г. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБІНСТРУМЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 111-113.

Стельмашук Ж.Г. (2022) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ В НУШ. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи, 2022. с. 169-173.

Стельмашук Ж.Г. та Гринькова Н.М. та Ваколюк А.М. (2022) ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 69-83.

Стельмашук Ж.Г. (2022) ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІЇ В БІОГРАФІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ. Педагогічна біографіка та біографістика в сучасному науково-інформаційному просторі, 2022. с. 42.

Стельмашук Ж.Г. (2022) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ОГЛЯД СУЧАСНОЇ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ. Наука.Студентство.Сучасність.Практико-орієнтований підхід до розвитку педагогічної та соціальної освіти в міждисциплінарному дискурсі, 2022 (Ч.1). с. 119-122.

Стельмашук Ж.Г. (2022) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ. Освіта в інформаційному суспільстві: сучасні виклики і перспективи, 2022. с. 109-111.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 127-136. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 158-165. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2020) РОЛЬ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 93-101.

Стельмашук Ж.Г. (2020) ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 220-226. ISSN 2411-4553

Данилюк І.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВІДПОВІДАЛЬНЕ БАТЬКІВСТВО» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 33-35.

Стратюк О.П. та Стельмашук Ж.Г. (2020) САМОСТІЙНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 132-134.

Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 85-88.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСВІД ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ – МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. MODERN SCIENCE, PRACTICE, SOCIETY, 2020: 5(25). с. 159-161.

Стельмашук Ж.Г. та Ваколюк А.М. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 259-265.

Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 151-156.

Жигадло Л.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 55-56.

Жинський М.А. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТАБІР ЯК ФОРМА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У «ПЛАСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 56.

Меліхова В.С. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 103-104.

Нагорна Д.В. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 109-110.

Стельмашук Ж.Г. (2019) РІЧНІ ЗВІТИ ЯК ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ ЖІНОЧИХ ТА ЧОЛОВІЧИХ ШКІЛ М. РІВНОГО (1943–1954 рр.). Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні, 2019. с. 19-20.

Стельмашук Ж.Г. (2018) АКТУАЛЬНІСТЬ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 243-250.

Стельмашук Ж.Г. та Панчук А.П. (2018) ПРОБЛЕМА ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 205-212. ISSN 2411-4553

Будкевич О.В. та Стельмашук Ж.Г. (2018) ФІЗИЧНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: СТАТЕВІ АСПЕКТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 28-29.

Гулюк Т.Ф. та Стельмашук Ж.Г. (2018) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 55-56.

Лютовський В.О. та Стельмашук Ж.Г. (2018) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 103-104.

Палій О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2018) СУТНІСТЬ ТА КРИТЕРІЇ ГЕНДЕРНОЇ ВИХОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 121-122.

Стельмашук Ж.Г. та Радько А.В. (2018) «ПЛАСТ» НА РІВНЕНЩИНІ: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 166-168.

Стельмашук Ж.Г. та Гриневич М.Н. та Рабешко О.М. (2017) СКАУТСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 181-191. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2017) ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОСТІР СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ ЯК ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 183-194. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 391-395.

Стельмашук Ж.Г. та Грицюк Н. (2017) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, 2017 (№1). с. 153-160. ISSN 2078-2357

Стельмашук Ж.Г. (2017) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (40-ВІ РОКИ XX – ПОЧАТОК XXI СТ.). Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 23-24.

Стельмашук Ж.Г. та Грицюк Н.Й. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 239-250. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї І ШКОЛИ У ВИХОВАННІ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 155-165. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2016) КРИТЕРІЇ ГОТОВНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ДО НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 114-116.

Тверда О.О. та Стельмашук Ж.Г. (2016) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 256-260.

Стельмашук Ж.Г. (2015) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ У НИХ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 83-92.

Стельмашук Ж.Г. (2015) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ СВІДОМОЇ ДИСЦИПЛІНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Е. І. МОНОСЗОНА. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2015: Вип. 52. с. 197-202.

Стельмашук Ж.Г. (2015) ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ДОСВІДУ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ ВІТЧИЗНИХ ШКІЛ В УМОВАХ РОЗДІЛЬНОГО НАВЧАННЯ (1943-1954 рр.) У СУЧАСНУ СИСТЕМУ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 157-170. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2015) НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ШКОЛІ (1943-1954РР.). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, 2015: Вип. 43. с. 369-372.

Стельмашук Ж.Г. (2015) РОЛЬ ГАЗЕТИ «РАДЯНСЬКА ОСВІТА» В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ (1944-1954 рр.). Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 229-237. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2014) ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА: ДО ПРОБЛЕМИ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.8): (51). с. 81-84.

Стельмашук Ж.Г. (2014) СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ ЧИННИКИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (1943-1954 рр.). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 140-142.

Стельмашук Ж.Г. (2014) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2 (1). с. 238-246.

Стельмашук Ж.Г. (2013) ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Я. А. КОМЕНСЬКОГО. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2013: Вип. 45. с. 275-280.

Стельмашук Ж.Г. (2013) ПУБЛІКАЦІЇ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРЕСІ ЯК ДЖЕРЕЛО ІНФОРМАЦІЇ ПРО СПЕЦИФІКУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЖІНОЧИХ І ЧОЛОВІЧИХ ШКІЛ У 1943-1954 РР. Педагогічний дискурс, 2013: Вип. 15. с. 673-678.

Стельмашук Ж.Г. (2009) ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник Житомирського державного університету, 2009: Вип. 44. с. 101-104.

Стельмашук Ж.Г. (2008) ІНТЕГРУВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 88-91.

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:49:05 2024 EET.