Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | В | Д | К | Л | М | Н | О | П | С | Ц | Ч | Ш
Число елементів: 48.

Б

Баліка Л.М. (2022) ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ НА ШПАЛЬТАХ УКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЧАСОПИСІВ (ПЕРША ТРЕТИНА ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 146-153. ISSN 2411-4553

Баліка Л.М. (2022) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ КЛАСНИХ КІМНАТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 7 ЗОН І ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 152-160. ISSN 2411-4553

Безека C.C. та Поліщук О.П. (2022) Роль вчителя початкової школи у толерантному вихованні молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 3-4.

Безека C.C. та Поліщук О.П. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 3-5.

Бондарець М.А. (2022) ПРОБЛЕМА "МОРАЛЬНО ДЕФЕКТИВНОГО ДИТИНСТВА" У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ 20-30-Х РР. ХХ СТОЛІТТЯ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

В

Ваколюк А.М. (2022) Впровадження інноваційних технологій у виховний процес позашкільних навчальних закладів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 5-6.

Д

Данилюк Т.В. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до організації дозвіллєвої діяльності молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 13.

Данилюк Т.В. та Стельмашук Ж.Г. (2022) СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 32-33.

Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) Змістове наповнення поняття "Освітня дискримінація". Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 15-17.

Джурик К.І. та Баліка Л.М. (2022) СТРУКТУРА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДИСКРИМІНАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 33-35.

Долганик М. та Поліщук О.П. (2022) ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 22-25.

Долганик М.І. та Поліщук О.П. (2022) Традиційні та інноваційні методи превентивного виховання молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 17-18.

К

Коваль К. (2022) ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ-ВИХОВАТЕЛІВ У ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ СІМЕЙНОГО ТИПУ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 264-271. ISSN 2411-4553

Ковтунович Є. та Ціпан Т.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ЛЯЛЬКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 40-42.

Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) Теоретичні засади організації групи продовженого дня в початковій школі. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 28-29.

Ковтунович Т.О. та Баліка Л.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ РОБОТИ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 47-49.

Кожарко М. та Поліщук О.П. (2022) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 42-45.

Кожарко М.В. та Поліщук О.П. (2022) Ціннісно-виховний потенціал етнопедагогіки: реалії та перспективи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 29-30.

Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості та чинники виникнення гіперактивної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 31-32.

Козлинець М.С. та Баліка Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 49-52.

Корінець К.П. та Стельмашук Ж.Г. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 53-55.

Крук Т. та Поліщук О.П. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 49-51.

Крук Т.М. та Поліщук О.П. (2022) Позакласна виховна робота та її значення у формуванні особистості молодшого школяра. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 34-35.

Кузьмич А. (2022) АВТОРСЬКІ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ РІВНЕНЩИНИ:ІСТОРІОГРАФІЯ ПИТАННЯ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 302-311. ISSN 2411-4553

Кузьмич А.О. та Петренко О.Б. (2022) Змістове наповнення поняття "Авторська школа" в педагогічній науці. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 36-37.

Л

Лук’яник Л.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ "ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА" У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 223-228.

М

Манзик Л.Ф. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Проблема національно-патріотичного виховання особистості в сучасних нормативно-правових актах. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 46.

Манзик Л.Ф. та Стельмашук Ж.Г. (2022) ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 66-67.

Н

Нестерчук О. та Ціпан Т.С. (2022) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 65-68.

О

Охота О. та Ціпан Т.С. (2022) ЕКСКУРСІЯ ЯК ФОРМА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 70-73.

П

Павелків К. та Стельмашук Ж. (2022) ПРОАКТИВНІСТЬ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 88-94. ISSN 2411-4553

Петрейко Ю. та Ціпан Т.С. (2022) ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 87-89.

Петренко О. (2022) ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 67-76. ISSN 2411-4553

Петренко О. (2022) ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РЕГІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРНОЇ ПРАКТИКИ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 355-362. ISSN 2411-4553

Пилипюк Н.О. та Стельмашук Ж.Г. (2022) Педагогічні ситуації як складова освітнього процесу НУШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 58-59.

Пилипюк Н.О. та Стельмашук Ж.Г. (2022) СУТНІСТЬ ТА КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЗАДАЧ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 85-86.

Поліщук О. (2022) СУЧАСНІ ФОРМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 202-207. ISSN 2411-4553

Попова К. (2022) НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ЗАГАЛЬНООСВІТНЮ ШКОЛУ: ВИТОКИ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 330-339. ISSN 2411-4553

Пустовіт Г. та Петренко О. (2022) АКТУАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 24-35. ISSN 2411-4553

С

Свистун В.П. та Пустовіт Г.П. (2022) Моральне виховання молодших школярів: зміст та завдання. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 70-72.

Свистун В.П. та Пустовіт Г.П. (2022) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ПЕДАГОГІКИ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 98-101.

Стельмашук Ж. та Ваколюк А. (2022) ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 215-222. ISSN 2411-4553

Стельмашук Ж.Г. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБІНСТРУМЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 111-113.

Ц

Ціпан Т. (2022) Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК ПРО ТАБІРНИЙ ЗБІР ЯК ПІДГОТОВКУ ДО ЛІТНЬОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.15). с. 245-253. ISSN 2411-4553

Ціпан Т. (2022) ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 223-232. ISSN 2411-4553

Ч

Чудінович В.О. та Баліка Л.М. (2022) ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СОЦІАЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 125-126.

Чудінович В.С. та Баліка Л.М. (2022) Особливості формування ціннісного ставлення до соціальної дійсності у молодших школярів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 81-82.

Ш

Шалівська Ю.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНИХ УМІНЬ СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 127-128.

Цей список був створений у Fri Apr 26 18:53:39 2024 EEST.