Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Шимко О.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 41.

Шимко О.В. та Демидюк С.М. (2024) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Бізнес Інформ, 2024 (№1). с. 363-368.

Данілович А.О. та Шимко О.В. (2022) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕХАНІЗМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 41-42.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2022) ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 42-43.

Шимко О.В. (2022) АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. In: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, 09-10 вересня 2022 р., м. Одеса, Одеський національний економічний університет.

Кондратюк В.Р. та Шимко О.В. (2021) «ЧОРНА СКРИНЬКА» ПОКУПЦЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 133-135.

Шимко О.В. (2021) БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнес Інформ, 2021 (№10). с. 387-392.

Шимко О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ НА ОСНОВІ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУ. In: Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 27 травня 2021 р., м. Київ, Київський національний торговельно-економічний університет.

Шимко О.В. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТЕКСТИЛЬНИХ ТОВАРІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 103-107.

Шимко О.В. (2020) МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Бізнесінформ, 2020 (№ 1). с. 383-390.

Шимко О.В. та Сенчук Л.О. (2020) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Man and environment, trends and prospects, 2020. с. 18-21.

Шимко О.В. (2020) СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Scientific achievements of modern society, 2020. с. 1108-1112.

Шимко О.В. (2019) ВЕНЧУРНОЕ ИНВЕСТИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УКРАИНЕ. Наука и образование в современом мире, 2019 (Т. 1). с. 339-342.

Шимко О.В. (2019) ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Бізнесінформ, 2019 (№ 1). с. 440-446.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2019) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019. с. 285-287.

Шимко О.В. (2019) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА МОДЕЛЬ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів, 2019. с. 15-17.

Хільчук А.О. та Шимко О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 313-314.

Шимко О.В. (2018) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнесінформ, 2018 (№ 2). с. 159-163.

Шимко О.В. (2018) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку підприємства, 2018. с. 486-488.

Шимко О.В. (2018) ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ. Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки, 2018. с. 468-471.

Шимко О.В. (2017) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетинг майбутнього: виклики та реалії, 2017. с. 180-182.

Шимко О.В. (2017) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі, 2017. с. 132-133.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2016) СІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 98-99.

Шимко О.В. (2016) ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ. Бізнесінформ, 2016 (№ 1). с. 321-326.

Шимко О.В. (2016) ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. Бізнесінформ, 2016 (№ 11). с. 408-413.

Шимко О.В. (2016) ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 4). с. 465-469.

Шимко О.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнесінформ, 2015 (№ 9). с. 212-217.

Шимко О.В. (2015) РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ АУТСОРСИНГУ. Актуальні питання економічних наук, 2015. с. 28-31.

Шимко О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. In: Стратегії економічного розвитку: держава, регіон, підприємство. Вид. дім "Гельветика", Херсон, с. 399-411. ISBN 978-617-7178-98-8

Турченюк Г.Я. та Шимко О.В. (2014) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 30-31.

Шимко О.В. (2014) КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ЯК РУШІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 31-33.

Нагулко В.О. та Шимко О.В. (2014) АУТСОРСИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ РЕМОНТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 63-64.

Шимко О.В. (2014) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ. Вісник Одеського Національного університету імені І.І.Мечнікова, 2014 (Т. 19): Вип. 1 (2). с. 71-74.

Шимко О.В. (2013) ІНТЕГРАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК НАПРЯМ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА В ТОРГІВЛІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип. 21. с. 281-285. ISSN 2519-2558

Шимко О.В. (2012) ВЕНЧУРНЕ ІНВЕСТУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМ ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2012: Вип. 19. с. 407-411. ISSN 2519-2558

Шимко О.В. (2012) РОЗВИТОК КОНКУРЕНЦІЇ У СФЕРІ ТОРГІВЛІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ. Економічні науки, 2012: Вип. 9 (3). с. 461-470.

Шимко О.В. (2011) РИНОК ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2011: Вип. 16. с. 424-433. ISSN 2519-2558

Шимко О.В. (2010) СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2010 (Вип.14). с. 297-304.

Шимко О.В. (2010) ФРАНЧАЙЗИНГ ЯК ФОРМА КООПЕРАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання, 2010 (Вип.1). с. 50-51.

Джеджера О.В. та Шимко О.В. (2009) НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ СФЕРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2009. с. 34-35.

Шимко О.В. (2009) БІРЖОВА ТОРГІВЛЯ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2009 (Вип.12). с. 437-443.

Шимко О.В. (2008) РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА У РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2008 (Вип.10). с. 325-331.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:15:13 2024 EET.