Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Боровець О.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 92.

Розділ Книги

Боровець О.В. (2021) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, М. Рівне, с. 76-112. ISBN 978-617-601-380-8

Боровець О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 67-88. ISBN 978-617-601-320-4

Стаття

Боровець О.В. (2024) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ: СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ЕМОЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В КЛАСІ НУШ. Сучасна українська освіта: виклики, стратегії, технології, 2024. с. 150-153.

Боровець О.В. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 15-18.

Ван Їньцзи та Боровець О.В. (2024) ВИЩА ОСВІТА ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 18-20.

Ма Їжун та Боровець О.В. (2024) СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 55-58.

Сміцька О.В. та Боровець О.В. (2024) МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 88-90.

Боровець О.В. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 15-18.

У Сянь та Боровець О.В. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 115-117.

Богдан Л. та Боровець О.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти, 2023. с. 23-26.

Боровець О.В. та Шворак Н.М. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Current issues of science, 2023. с. 14-16.

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2023) КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА КОМПЕТЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2023 (№1(45)). с. 66-71. ISSN 2786-5622

Боровець О.В. (2023) ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОЦІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2023. с. 24-26.

Боровець О.В. та Кучканова В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців: педагогічна та філологічна парадигми, 2023. с. 128-131.

Боровець О.В. (2023) ДИДАКТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В НУШ. Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2023 (Ч.1). с. 79-81.

Боровець О.В. та Корольчук І.О. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2023. с. 37-38.

Боровець О.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Освіта в умовах реформування: теорія і практика, 2023. с. 273-311.

Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) Ігрові технології навчання у процесі професійної підготовки вчителів початкової освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 44-45.

Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 15-16.

Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 61-63.

Чернушич Т.А. та Боровець О.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 124-125.

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2022) РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ – ПІДҐРУНТЯ ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№2(7)). с. 159-170.

Боровець О.В. (2022) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 13-15.

Боровець О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022: Вип. 207. с. 109-113.

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2022) ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2022 (№3(43)). с. 37-42. ISSN 2786-5622

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 2021 (№1(37)): Ч.1. с. 131-136. ISSN 2522-4360

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2021) УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2021 (№76): Т.1. с. 79-83. ISSN 1992-5786

Боровець О.В. (2021) ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 27-29.

Боровець О.В. (2021) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2021. с. 155-158.

Онишкевич К.О. та Боровець О.В. (2021) ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ САМОРОЗВИТКУ ТА САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 178-180.

Боровець О.В. та Рачинець С.С. (2021) НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 26-29.

Чернушич Т.А. та Боровець О.В. (2021) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ПЕДАГОГА В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 132-134.

Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.11): Т.2. с. 72-77.

Боровець О.В. та Кондратюк К.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Labyrinths of Reality, 2020 (8): Issue 3. с. 52-54. ISSN 2663-2225

Боровець О.В. (2020) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Сучасний рух науки, 2020 (Т. 1). с. 149-153.

Боровець О.В. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЗВО. Сучасна парадигма неперервності розвитку вищої школи в умовах трансформації освітнього простору, 2020. с. 39-42.

Коломис А.І. та Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.

Боровець О.В. (2020) МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 23-25.

Бабчук В.Р. та Боровець О.В. (2020) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 3-4.

Гулюк С.О. та Боровець О.В. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 31-33.

Коломис А.І. та Боровець О.В. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА В СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 46-48.

Яремчук О.В. та Боровець О.В. (2020) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 163-165.

Ващеня Л.В. та Боровець О.В. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 20-22.

Боровець О.В. та Яремчук О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 182-184.

Гулюк С.О. та Боровець О.В. (2019) ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 183-185.

Коломис А.І. та Боровець О.В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 243-245.

Боровець О.В. та Ващеня Л.В. (2019) УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2019: Issue 34. с. 61-63. ISSN 2415-3133, 2410-4388

Боровець О.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНИНА-ПАТРІОТА В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ Т.Д.ДЕМ'ЯНЮК. Роль особистості у реформуванні української школи: від досвіду до інновацій, 2019. с. 49-53.

Боровець О.В. та Гулюк С.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Соціально-гуманітарний вісник, 2019: Вип. 25. с. 33-35. ISSN 2305-9869

Боровець О.В. та Велесик В.С. (2019) РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Теорія та практика сучасної науки та освіти, 2019. с. 170-172.

Боровець О.В. (2019) ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: CУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ВИМОГИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 114-120.

Боровець О.В. (2018) ІДЕЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 126-132.

Довгалюк В.І. та Боровець О.В. (2018) СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ «САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 61-62.

Приймак С.І. та Боровець О.В. (2018) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 93-95.

Боровець О.В. (2018) ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 2): (94). с. 127-129. ISSN 2520-6427

Боровець О.В. (2018) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2018: Issue 21. с. 75-77. ISSN 2415-3133, 2410-4388

Боровець О.В. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Суспільні дисципліни як засіб формування цивілізаційної компетентності здобувачів освіти, 2018. с. 128-131.

Боровець О.В. (2018) КОМПОНЕНТИ ДИДАКТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку, 2018: Ч. 1. с. 116-117.

Боровець О.В. та Романюк В.Л. (2018) ВПЛИВ ПОЗИТИВНИХ ТА НЕГАТИВНИХ ЗВИЧОК НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018 (Вип.1). с. 157-162.

Боровець О.В. (2018) ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ = PROJECT TECHNOLOGIES AS A MEAnS OF IMPLEMENTATION OFTHE ACTIVITY APPROACH TO ORGANIZATION OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PEDAGOGUES. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Ч. 1): Вип. 24. с. 38-42. ISSN 2309-9763

Боровець О.В. та Демчук М.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 109-115. ISSN 2411-4553

Боровець О.В. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 164-167.

Боровець О.В. та Приймак С.І. (2017) ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 68-70.

Демчук М.В. та Боровець О.В. (2017) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 43-45.

Боровець О.В. (2017) САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ: ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА. Педагогіка і психологія: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування, 2017. с. 50-54.

Боровець О.В. (2016) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 82-89. ISSN 2411-4553

Боровець О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 47-51.

Лисюк Т.М. та Боровець О.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 67-68.

Велесик В.С. та Боровець О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 66-68.

Гомон А.О. та Боровець О.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОЦІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 68-70.

Боровець О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 48-49.

Боровець О.В. (2015) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТІВ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.12): (55), ч. 1. с. 155-162.

Синюк М.В. та Боровець О.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 142-143.

Боровець О.В. (2014) РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 205-207.

Бурчик Ю.В. та Боровець О.В. (2014) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА СТРАТЕГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 11-12.

Боровець О.В. (2013) ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2013. с. 17-19.

Михальчук І.І. та Боровець О.В. (2013) ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ОЦІНКИ РІВНЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 122-123.

Мороз С.В. та Боровець О.В. (2013) САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 125-126.

Боровець О.В. (2012) ЕМПАТІЙНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 10-13.

Хоровець Ю.С. та Боровець О.В. (2012) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 146-147.

Боровець О.В. (2011) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 28-30.

Боровець О.В. (2011) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІАЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник кафедри педагогіки початкового навчання, 2011 (№ 3). с. 4-6.

Боровець О.В. (2008) СОЦІАЛЬНА ЗУМОВЛЕНІСТЬ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.39). с. 44-47.

Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 102-105.

Боровець О.В. (2004) ВПЛИВ КОЛЕКТИВІСТСЬКОЇ ТА ІНДИВІДУАЛІСТСЬКОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НА САМОСВІДОМІСТЬ ПІДЛІТКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 32-35.

Навчальні матеріали

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2019) Теорія і практика сучасної початкової школи (курс лекцій). [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Боровець О.В. та Яковишина Т.В. ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ОСВІТИ. [Навчальний посібник]

Боровець О.В. МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬГО ПРОЦЕСУ У ЗВО. [Навчальний посібник]

Боровець О.В. ДИДАКТИКА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. [Навчальний посібник]

Боровець О.В. УКРАЇНСЬКА ЕТНОГРАФІЯ ДИТИНСТВА. [Навчальний посібник]

Боровець О.В. УКРАЇНСЬКА ЕТНОГРАФІЯ ДИТИНСТВА. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Боровець О.В. ПЕДАГОГІКА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 19:55:01 2024 EET.