Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання" та рік:
![]() | Вгору на рівень |
Bolshakova D.A. AMPLIFICATION OF TEACHING HUHILS CULTURE OF ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES. [Бакалаврська робота]
Borys A. TYPES OF ERRORS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AND HIGH SCHOOL STUDENTS' WORK ON THEM. [Бакалаврська робота]
Demkovets O. CURRENT TEACHING METHODS USED FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN UPPER ELEMENTARY SCHOOL AND THE PREFERRED ONES FOR THE LOWER GRADES. [Бакалаврська робота]
Doroshko I. THE USAGE OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES AT THE LESSONS OF ENGLISH IN A SECONDARY SCHOOL. [Бакалаврська робота]
Korotka A. DIFFICULTIES ENCOUNTERED BY UKRAINIAN PUPILS IN PRONOUNCING ENGLISH CORRECTLY. [Бакалаврська робота]
Kostiuk I.O. THE IMPACT OF TEACHER PRESENCE ON STUDENT ENGAGEMENT. [Бакалаврська робота]
Leonovets O.O. TEACHING MIDDLE SCHOOL STUDENTS MONOLOGUE SPEECH AT ENGLISH LESSONS. [Бакалаврська робота]
Mats D. COMMUNITY PERCEPTIONS OF ENGLISH AND ITS EFFECT ON EFL STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS LEARNING THE LANGUAGE. [Бакалаврська робота]
Mishuk Z. CONFLICT IN COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING THEORY AND PRACTICE: A STUDY IN UKRAINIAN CONTEXT. [Бакалаврська робота]
Nakonechna K.O. REALISATION OF THE “TIME” AND “SPACE” CONCEPTS IN THE POLITICAL DISCOURSES OF GREAT BRITAIN AND THE USA. [Бакалаврська робота]
Panchuk S. TEACHING FOREIGN LANGUAGE GRAMMAR TO YOUNG LEARNERS. [Бакалаврська робота]
Yakovets A. PROMOTING LEARNER AUTONOMY THROUGH TASK-BASED LESSON PLANNING. [Бакалаврська робота]
Андрощук Г.І. CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ASSESSING LEARNER AUTONOMY IN THE ENGLISH CLASSROOM. [Бакалаврська робота]
Бойко Н.Г. та Михальчук Н.О. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Касаткіна О.В. та Курята Ю.В. ЗБІРНИК ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНИХ ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. [Навчальний посібник]
Краплич С.О. та Черуха В.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]
Крет О.Д. та Михальчук Н.О. ВПРАВИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]
Курята Ю.В. та Касаткіна О.В. ТЕКСТИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ. [Навчальний посібник]
Михальчук Н.О. English Language Teaching Methodology. [Підручник]
Михальчук Н.О. English Language Teaching Methodology. [Підручник]
Михальчук Н.О. English as a Second Language. [Підручник]
Михальчук Н.О. та Бойко Н.Г. ТЕМАТИЧНІ ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Михальчук Н.О. та Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. Grammar іn Practice. [Навчальний посібник]
Михальчук Н.О. та Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Фрідріх А.В. ENGLISH PHONETICS. A PRACTICAL COURSE. [Підручник]
Михальчук Н.О. та Поташнюк Р.З. та Івашкевич Е.З. ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. [Навчальний посібник]
Олесюк Л.В. та Михальчук Ю.О. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ). [Методичні рекомендації]
Фрідріх А.В. та Антоненко Н.Є. ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Хасматулін А.Р. АНГЛОМОВНИЙ ПОДКАСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. [Магістерська робота]
Хомицька Р.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]