Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2020

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: S | Y | І | Б | В | Г | Д | К | Л | М | Н | П | С | Х | Ч | Ш | Я
Число елементів: 80.

S

Shymko O.V. (2020) STRATEGIC APPROACH TO ENSURING THE COMPETITIVENESS OF TRADE ENTERPRISES. In: Scientific approaches to the study of the world economy. Primedia eLaunch, Boston, с. 12-17. ISBN 978-1-64945-870-4

Y

Yazvinska T. та Deineha I. (2020) EXPERIENCE OF REGIONAL PARTICIPATION OF PRIVATE BUSINESSES IN THE PUBLIC PROCUREMENT SYSTEM. Адміністративно-територіальні vs економічно-просторові кордони регіонів, 2020. с. 215-220.

І

Ільяшов О.А. та Комаров В.С. та Юрченко О.В. та Дейнега О.В. (2020) ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ СИГНАТУРИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБ'ЄКТІВ МОНІТОРИНГУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОСТІ ЇЇ МОНІТОРИНГОВИХ ОЗНАК. Кібернетика і системний аналіз, 2020 (№ 6): Т. 56. с. 115-119. ISSN 1019-5262

Ісаєва Ю.В. та Дейнега І.О. (2020) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології, 2020. с. 160-161.

Б

Березюк Т.В. (2020) РЕФЛЕКСИВНА КУЛЬТУРА ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Knowledge. Education. Law. Management, 2020 (5(33)): Vol. 1. с. 60-64. ISSN 2353-8406

Берташ Б.М. та Верцеха О.М. та Головко О.В. та Кальчук Г.В. (2020) ОБГРУНТУВАННЯ РОЗШИРЕННЯ ТЕРИТОРІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДНОГО ПАРКУ "ДЕРМАНСЬКО-ОСТРОЗЬКИЙ". Актуальні проблеми правотворення в сучасній Україні, 2020. с. 250-254.

Берташ Б.М. та Володимирець В.О. (2020) ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИРОДООХОРОННИХ РЕЖИМІВ ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ОБ'ЄКТІВ ТА ТЕРИТОРІЙ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ. Актуальні проблеми правотворення в сучасній Україні, 2020. с. 246-250.

Берташ Б.М. та Микитин Т.М. (2020) Cтратегія розвитку як складова Проекту організації території національного природного парку, охорони, відтворення та рекреаційного використання його природних комплексів і об'єктів. Геологічне, гідрологічне та біологічне різноманіття Полісся, 2020. с. 188-192.

Бершадський А.О. та Машта Н.О. (2020) АНАЛІЗ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, ОРІЄНТОВАНИХ НА ВИДАВНИЦТВО ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 3-5.

В

Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.

Вознярська Д.В. та Дейнега І.О. (2020) СУТНІСТЬ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 231-233.

Г

Герасименко О.О. та Дейнега О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 244-246.

Гром'яка І. та Дейнега І.О. (2020) ПОТЕНЦІАЛ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 349-350.

Гунько О.В. та Дейнега І.О. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 16). с. 1-9.

Д

Дадьо Я. та Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 70-74.

Дейнега І.О. (2020) БРЕНДИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я, 2020: Ч. ІІІІ. с. 103. ISSN 2222-2944

Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічний форум, 2020 (№ 1). с. 129-135.

Дейнега І.О. та Гунько О.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОБОРОННОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 289-291.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2020 (№ 1): (97). с. 86-93. ISSN 2409-6873

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 46-50.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 231-232.

Дейнега І.О. та Пиптик В.Ю. (2020) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В ЖИТТІ ГРОМАДЯНИНА ТА СУСПІЛЬСТВА. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 121-123.

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ТА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 40. с. 171-175. ISSN 2519-2868

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) ВПЛИВ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 110-112.

Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ КАРТОПЛІ. Вісник ОНУ імені І.І.Мечнікова, 2020 (Т. 25): Вип.6 (85). с. 124-131.

Дейнега О.В. (2020) ПРИЧИНИ АКАДЕМІЧНОГО ПЛАГІАТУ ТА МЕТОДИ БОРОТЬБИ З НИМ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Академічна доброчесність: виклики сучасності, 2020. с. 44-47.

Дейнега О.В. (2020) КОЛЕКТИВНИЙ ТЕЗАУРУС МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я, 2020: Ч. ІІІ. с. 104. ISSN 2222-2944

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). с. 1-9.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 12). с. 1-8.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 40-41.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МОДЕЛІ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці (2020). с. 44-46.

Дейнега О.В. та Лесько В.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА: СИСТЕМНИХ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 123-125.

Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2020) СВІДОМЕ СПОЖИВАННЯ ЯК ОСНОВА СВІДОМОЇ МОДИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 116-118.

К

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 9-11.

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 331-333.

Королюк В.Р. та Самборський І.О. (2020) РИНКОВІ ПОТРЕБИ ЯК БАЗОВИЙ КРИТЕРІЙ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 337-339.

Л

Лесовець М.М. та Дейнега О.В. (2020) ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 128-129.

Лесько В.В. та Дейнега І.О. (2020) ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ. «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 130-132.

Либак І.А. та Дейнега І.О. (2020) АКТУАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2020), 2020. с. 217-218.

Лихач П. та Дейнега І.О. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 665-667.

Лібіховська Ю.О. та Дейнега І.О. (2020) УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 136-137.

М

Марценюк В.В. (2020) ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 47-49.

Мацко В. та Дейнега О.В. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 682-684.

Машта Н.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ АБІТУРІЄНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕНЕДЖМЕНТ» НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 84-88.

Машта Н.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІМПОРТУ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РІЗАННЯ МЕТАЛУ В УКРАЇНУ. Проблеми економіки, фінансів та управління експортно-імпортною діяльністю, 2020. с. 38-39.

Мединська Т.І. (2020) ГЛОБАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 17-19.

Мединська Т.І. (2020) НЕОБХІДНІСТЬ РОЗВИТКУ ФУТУРОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 154-157.

Мельник О.М. та Дейнега І.О. (2020) ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020: Ч. 2. с. 176-178.

Микитин Т.М. (2020) ПРОЕКТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТЕЖОК У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. In: Беларусь – Украина: многовекторные направления развития туризма в регионах. ПолесГУ, Пинск, с. 95-102. ISBN 978-985-516-609-3

Микитин Т.М. та Шелюк В.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ У НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКАХ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 121-123.

Муляр О.С. та Берташ Б.М. (2020) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТІВ РОЗВИТКУ ГРОМАД ЯК ПЛАНОМІРНА СКЛАДОВА ЇХ ЕКОНОМІЧНОГО РОСТУ. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020 (Ч.2). с. 84.

Н

Нечипорук О.В. та Машта Н.О. (2020) СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ДП «ОСТРОЗЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 20-22.

П

Пастушок К.О. та Мединська Т.І. (2020) МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАННЯМ КОНТРАКТНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 29-31.

Пашинська В.А. та Муляр О.С. та Берташ Б.М. (2020) ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ: ОСНОВНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020 (Ч.1). с. 240-242.

Пашніна А.О. (2020) ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ЯК ФАКТОРУ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 187-190.

Пелех О.Б. (2020) СТРУКТУРНІ ДИСБАЛАНСИ ВВП З ПОГЛЯДУ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА ЇХ НАСЛІДКИ. Агросвіт, 2020 (№ 4). с. 65-69.

Пелех О.Б. (2020) МОДЕЛЬ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ТА СТРУКТУРНО-ТЕМПОРАЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Економіка та держава, 2020 (№ 2). с. 85-89.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 198-200.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 463-466.

Поляк К.Ю. (2020) СПЕЦИФІКА ЕКОНОМІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 18-20.

Поляк К.Ю. (2020) ЧИННИКИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 97-99.

Поліщук О.Ю. (2020) ЕКОНОМЕТРИЧНА ОЦІНКА ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ В УКРАЇНІ. Corporate governance: strategies, processes, technology, 2020 (№ 23). с. 127-131.

С

Савченко О.Р. (2020) УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 99-101.

Савченко О.Р. (2020) ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТРАНСПОРТНО-ЕКСПЕДИТОРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 587-590.

Савченко О.Р. (2020) ГОСПОДАРСЬКІ ЗВʼЯЗКИ ПІДПРИЄМСТВА. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 39. с. 226-230. ISSN 2519-2868

Савченко О.Р. (2020) МОТИВАЦІЙНИЙ СКЛАДНИК СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗМІН. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 45. с. 152-157. ISSN 2519-2868

Савченко О.Р. (2020) СИСТЕМНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2020 (№ 5): Т.31(70). с. 66-70. ISSN 2710-4664

Самборський І.О. (2020) ПОВЕДІНКОВА ЕКОНОМІКА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 190-193.

Самборський І.О. та Герасименко О. (2020) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 123-127.

Сяська О.В. (2020) РОЗУМНЕ СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ: ЯК УНИКНУТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ КАТАСТРОФИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 130-132.

Х

Хижнякова Н.О. (2020) ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОГО СПОЖИВАННЯ НА РОЗВИТОК ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 132-136.

Хільчук О.А. та Дейнега І.О. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 538-540.

Ч

Чевжик Л. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 223-224.

Ш

Шимко О.В. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТЕКСТИЛЬНИХ ТОВАРІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 103-107.

Шимко О.В. (2020) МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Бізнесінформ, 2020 (№ 1). с. 383-390.

Шимко О.В. (2020) СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Scientific achievements of modern society, 2020. с. 1108-1112.

Шимко О.В. та Сенчук Л.О. (2020) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Man and environment, trends and prospects, 2020. с. 18-21.

Шрамович М.В. та Самборський І.О. (2020) СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології, 2020. с. 248-249.

Я

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2020: Ч. 1. с. 485-489.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ УПАРВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТІСТЮ ПП "ВЕСТ-ВЕКТОР". Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільва, 2020. с. 750-751.

Цей список був створений у Fri Apr 26 06:47:26 2024 EEST.