Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Дейнега О.В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 103.

Розділ Книги

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2016) МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 195-200. ISBN 978-617-601-157-6

Стаття

Будзін Д.В. та Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 41-46.

Андрощук М.О. та Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 173-176.

Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.

Цицюра О.В. та Дейнега О.В. (2023) КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 53-55.

Дем’янюк О.О. та Дейнега О.В. (2023) СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ТА СВІТОВА ПРАКТИКА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 94-96.

Тарасюк Я. та Дейнега О.В. (2023) ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОСТІ ТОВАРІВ НА ВИБІР СПОЖИВАЧІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 148-152.

Урбанюк Н. та Дейнега О.В. (2023) СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПОШИРЕННЯ ПРОФЕСІЇ МАРКЕТОЛОГА НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ПРАЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 153-155.

Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2023) СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ З НАДАННЯ ФІТНЕС ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 169-172.

Гіс І. та Дейнега О.В. (2023) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ В РЕГІОНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 175-180.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). с. 54-59.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Трансформаційна економіка, 2023 (№1(01)). с. 15-20.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). с. 54-59.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2023) ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ДЕТЕРМІНОВАНОЇ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Економіка та суспільство, 2023 (Вип.47).

Загорка О.М. та Дейнега О.В. (2023) АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ НЕСТРАТЕГІЧНИХ БАЛІСТИЧНИХ РАКЕТ У ЛОКАЛЬНИХ ВІЙНАХ І ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТАХ ТА БОРОТЬБИ З НИМИ. Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, 2023 (№ 2): (78). с. 20-26.

Дейнега О.В. та Вальковець В.В. (2022) МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 74-76.

Вальковець В. та Дейнега О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 98-101.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2022) СУЧАСНИЙ МАРКЕТОЛОГ: ХТО ВІН? Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 210-212.

Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ФІТНЕС ІНДУСТРІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 193-197.

Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 211-228.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) РОЗВИТОК ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ВИКЛИКІВ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 49-55.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Андрощук І.М. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ОСВІТІ. Education, science, research during martial law, 2022. с. 105-125.

Коваль В.В. та Міхно І.С. та Дейнега О.В. та Безуглий І.В. та Дейнега І.О. та Удовиченко В.В. (2022) РЕГУЛЯТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ АКВАКУЛЬТУРИ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЕКОТУРИЗМУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Journal of Geology, Geography and Geoecology, 2022 (Вип.31): (2). с. 333-342.

Загорка О.М. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК ЗЕНІТНИХ РАКЕТНИХ КОМПЛЕКСІВ І СИСТЕМ ДЛЯ ОБОРОНИ ВІЙСЬК ТА ОБ’ЄКТІВ ВІД УДАРІВ НЕСТРАТЕГІЧНИХ БАЛІСТИЧНИХ РАКЕТ. Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, 2022 (№ 2): (75). с. 16-25.

Дейнега О.В. та Трофімчук О.Р. (2022) СПЕЦИФІКА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 7-8.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БАНКІВ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 57. с. 57-62. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 55. с. 98-103. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 52. с. 83-89. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021. с. 46-48.

Боровець А.Ф. та Гусак І. та Дейнега О.В. (2021) РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 110-115.

Вальковець В.В. та Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 116-119.

Волошин В. та Дейнега О.В. та Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. с. 74-76.

Дейнега О.В. та Лобач Т. (2021) ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 43-44.

Дейнега О.В. та Коханюк М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 40-41.

Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2020) СВІДОМЕ СПОЖИВАННЯ ЯК ОСНОВА СВІДОМОЇ МОДИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 116-118.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). с. 1-9.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2020 (№ 1): (97). с. 86-93. ISSN 2409-6873

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 12). с. 1-8.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 40-41.

Дейнега О.В. (2020) ПРИЧИНИ АКАДЕМІЧНОГО ПЛАГІАТУ ТА МЕТОДИ БОРОТЬБИ З НИМ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Академічна доброчесність: виклики сучасності, 2020. с. 44-47.

Герасименко О.О. та Дейнега О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 244-246.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 46-50.

Дейнега О.В. та Лесько В.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА: СИСТЕМНИХ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 123-125.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МОДЕЛІ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці (2020). с. 44-46.

Дейнега О.В. (2020) КОЛЕКТИВНИЙ ТЕЗАУРУС МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я, 2020: Ч. ІІІ. с. 104. ISSN 2222-2944

Лесовець М.М. та Дейнега О.В. (2020) ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 128-129.

Мацко В. та Дейнега О.В. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 682-684.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 231-232.

Дейнега О.В. та Мельник В.Й. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ФІТОМЕЛІОРАТИВНОЇ РОЛІ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПАРКІВ І СКВЕРІВ ПІВНІЧНОГО РАЙОНУ МІСТА РІВНЕ. Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України, 2020 (№ 2): Т. 30. с. 38-43. ISSN 2519-2477, 1994-7836

Ільяшов О.А. та Комаров В.С. та Юрченко О.В. та Дейнега О.В. (2020) ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ СИГНАТУРИ ВИЗНАЧЕННЯ ОБ'ЄКТІВ МОНІТОРИНГУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОСТІ ЇЇ МОНІТОРИНГОВИХ ОЗНАК. Кібернетика і системний аналіз, 2020 (№ 6): Т. 56. с. 115-119. ISSN 1019-5262

Потьомкін М.М. та Седляр А.А. та Дейнега О.В. та Кравець О.П. (2020) ПОРІВНЯННЯ МЕТОДІВ, ВИКОРИСТОВУВАНИХ ПІД ЧАС БАГАТОКРИТЕРІЙНОГО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗНАЧЕНЬ КОЕФІЦІЄНТІВ ВАЖЛИВОСТІ ПОКАЗНИКІВ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ СКЛАДНУ СИСТЕМУ. Кибернетика и системный анализ, 2020 (№6): Т.56. с. 149-159.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ГОЩАНСЬКІЙ МІЖЛІКАРНЯНІЙ АПТЕЦІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 66-68.

Харчук А.В. та Дейнега О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДП «КОСТОПІЛЬСЬКИЙ ЛГ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 73-75.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2019) ДО ПИТАННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 3): (94). с. 130-137. ISSN 2409-6873

Кравчук А.О. та Дейнега О.В. (2019) НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 71-72.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) СУЧАСНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 77-78.

Бенещук Т.В. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 349-351.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 266-268.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Регіональна економіка та управління, 2019 (№ 3): (25). с. 18-21.

Ісаєва Ю.В. та Дейнега О.В. (2019) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 338-339.

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 105-106.

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ ЯК АКТУАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА З РИНКОМ. Сучасні інформаційні системи і технології, 2019. с. 334-336.

Тимощук А. та Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КП «ГОЩАНСЬКА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА». Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019: Ч. 1. с. 494-498.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ІДЕНТИФІКУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 2019. с. 57-59.

Кравчук А.О. та Дейнега О.В. (2019) ЗАРОБІТНА ПЛАТА ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА № 24 М. КОРЕЦЬ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 263-266.

Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ В2В. Інфраструктура ринку, 2019 (Вип.28). с. 74-80. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. (2019) СПЕЦИФІКА МЕХАНІЗМУ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА РИНКУ В2В. Економічний форум, 2019 (№3). с. 120-128.

Дейнега О.В. (2019) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 4.0. Економіка та суспільство, 2019 (Вип.20). с. 199-208.

Дейнега О.В. та Савчук Є.В. (2018) ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ ТА СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇЇ ПОТЕНЦІАЛУ. Маркетинг і цифрові технології, 2018. с. 71-72.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Волошин В.С. (2018) ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЛАНЦЮГУ ПОСТАВОК ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ. Маркетинг та логістика в системі менеджменту, 2018. с. 66-67.

Дейнега О.В. та Робейко К.Г. (2018) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 2018. с. 99-100.

Скиба Н. та Дейнега О.В. (2018) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг очима молоді, 2018. с. 72-74.

Літвінчук Т. та Дейнега О.В. (2018) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Маркетинг очима молоді, 2018. с. 27-30.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2018) ЕНТРОПІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика., 2018 (892). с. 56-63.

Дейнега О.В. та Андрощук М.С. (2017) ВПЛИВ КОЛЬОРІВ НА ВИБІР СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ СПОЖИВЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 47-48.

Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В. (2017) СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 70-72.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2017) ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. с. 64-65.

Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2017) МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Економіка та управління: сучасний стан та перспективи розвитку, 2017: Ч.1-3. с. 816-819.

Дейнега О.В. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2017 (Вип.14): Ч.1. с. 83-88.

Андрощук М.С. та Дейнега О.В. та Петрівський Я.Б. (2017) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ОСВІТНЬОМУ РИНКУ. Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо- та мікрорівнях, 2017. с. 19-21.

Дейнега О.В. (2017) СУЧАСНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ У ЛАНЦЮГАХ ПОСТАВОК. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2017 (Вип.24): Ч.1. с. 111-115. ISSN 2413-2675

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2017) Оцінювання інформаційного потенціалу наукомісткого продукту в аграрній сфері. Економіка і суспільство, 2017 (Вип.11). с. 349-356. ISSN 2524-0072

Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ РИНКОВО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Глобальні та національні проблеми економіки, 2017 (Вип.18). с. 201-206.

Васюк О.О. та Дейнега О.В. (2017) ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ТА ПІДПРИЄМСТВА. Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017. с. 19-20.

Дейнега О.В. та Волошин В.С. (2017) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетингові інноації в осіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торговлі, 2017. с. 237-238.

Дейнега О.В. (2017) ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка і фінанси, 2017 (№ 8). с. 33-40.

Дейнега О.В. (2017) ІНФОРМАЦІЙНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ПАРАМЕТРІВ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДУВАННЯ. Perspectives of research and development, 2017. с. 39-43.

Дейнега О.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОЦІНОК НЕГЕНТРОПІЇ СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017 (Вип.25): Ч. 1. с. 133-137.

Стоялівська Н.О. та Дейнега О.В. (2017) МІСЦЕ ЦІНИ В СИСТЕМІ РИНКОВИХ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 60-62.

Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ. Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017. с. 57-60.

Вершинська О.Б. та Дейнега О.В. (2016) КЕЙС-МЕТОД У ФОРМУВАННІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 16-17.

Дейнега О.В. та Почтовюк А.Б. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КРАЇНИ ТА РЕГІОНУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 156-158.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Науковий огляд, 2015 (№ 2): (23). с. 1-14.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2014) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ІНДИКАТОРІВ ВИРОБНИЦТВА НА ЗАСАДАХ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ. Фінансовий простір, 2014 (№ 4): (16). с. 34-37.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2013) ДО ПИТАННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФУНКЦІОНУВАННЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 232-233.

Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2013) РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА КАРТОПЛЮ. Збірник наукових праць ЛНТУ. Економічні науки. Серія «Облік і фінанси», 2013 (№ 10): Т.1. с. 182-188.

Дейнега О.В. та Марценюк В.В. (2013) ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ ПТАХІВНИЦТВА В УКРАЇНІ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2013 (Вип.10). с. 385-388.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Шелюк Л.О. (2011) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. Вісник Хмельницького національного університету, 2011 (№ 3): Т. 3. с. 169-172.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2011) РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2011 (Вип.7). с. 232-238.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2010) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНУ ТОВАРУ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2010 (Вип.4). с. 368-373.

Дейнега О.В. та Попко О.В. (2001) ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ ЇХ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Наукові записки, 2001 (Вип. 4). с. 32-35.

Доповідь на конференції чи семінарі

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) CRM-СИСТЕМИ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. In: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 16-18 грудня 2021 р., м. Хмельницький.

Навчальний посібник

Машта Н.О. та Бенчук О.П. та Бенчук Г.П. та Акімова Л.М. та Дейнега О.В. ОСНОВИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Fri Aug 16 14:43:11 2024 EEST.