Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 166.

Antonenko N. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Kuriata Y.V. (2024) BRING YOUR OWN DEVICE (BYOD) IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 4-9. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Bihunova S. та Zalevska O. (2024) FOREIGN LANGUAGE PRACTICE THROUGH TEXT INTERPRETATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 81-84.

Bihunova S.A. та Vietrova I. (2024) UNRAVELING THE COMPLEXITY OF PHRASAL VERBS IN ENGLISH. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 95-97.

Ivashkevych E. (2024) COMPARATIVE RESULTS OF THE RESEARCH OF STUDENTS’ ATTITUDE TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE AS A WAY OF MASTERING INTERCULTURAL COMPETENCE BY THEM. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 87-102.

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Antonenko N. та Fridrikh А. та Yuriichuk A. (2024) OVERVIEW OF THE PECULIARITIES OF USING SNNOVATTIVE METHODS IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 244-246.

Kvasnetska N. (2024) TYPES OF ACTIVITIES AT FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN NUS. Перспективи розвитку науки, освіти, технологій і суспільства в Україні та світ, 2024: Ч. 1. с. 13-14.

Martyniuk A. та Antonenko N. та Kasatkina-Kubyshkina O. та Fridrikh A. (2024) CURRENT PROBLEMS OF FOREIGN LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY IN CHALLENGING TIMES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 105-108.

Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.Z. (2024) THE PHENOMENON OF SECONDARY PREDICATION STRUCTURES IN THE PARADIGM OF THE SCIENTIFIC THEORY OF VALENCE. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 120-123.

Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.Z. та Gron L. та Nikolaichuk H. (2024) INNOVATIVE WAYS OF USING VIDEO RESOURCES IN DEVELOPING STUDENTS’ CREATIVE THINKING DURING ONLINE EDUCATION IN THE CONDITIONS OF WAR IN UKRAINE. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 59-69. ISSN 2411-4553

Perishko I. (2024) ASSIMILATION OF BORROWED WORDS IN THE ENGLISH LANGUAGE. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 132-135.

Perishko I. (2024) INTERACTIVE LEARNING IN STUDYNG THE THEORETICAL COURSE OF A FOREIGN LANGUAGE. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 218-220.

Popelnytska O.V. (2024) TROPHIC SPECTRUM AND FORAGING MODE OF LISSOTRITON VULGARIS IN A TEMPORARY POND OF THE CITY OF RIVNE, UKRAINE. Природнича освіта та наука, 2024 (Вип.1). с. 48-53.

Rudenko N. та Rudenko W. (2024) SPECYFIKA TOŻSAMOŚCI ETNICZNEJ PRZYSZŁYCH PEDAGOGÓW I LOGOPEDÓW. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.2): Вип. 19. с. 49-59. ISSN 2411-4553

Verovkina O. та Kvasnetska N. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. (2024) TEACHING CREATIVE WRITING AS MEANS OF PRODUCTIVE SKILLS DEVELOPMENT FOR HIGH SCHOOL STUDENTS. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 87-94. ISSN 2411-4553

Vytkalov S. та Petrova I. та Goncharova O. та Herchanivska P. та Kravchenko A. (2024) DIGITAL CULTURE IN THE VIRTUAL SPACE. Multidisciplinary Reviews, 2024. с. 1-8.

Єлфімова Д.І. та Косарєва О.І. (2024) ФІЗКУЛЬТУРНІ ЗАЙНЯТТЯ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ З ООП. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 12-14.

Івашкевич Е.З. та Яцюрик А.О. (2024) THE DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS AND PROFESSIONAL REFLECTION OF TEACHERS OF PRESCHOOL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 198-212.

Андрощук М.О. та Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 173-176.

Антоненко Н.Є. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ BYOD-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 4-9. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

Багній О.П. та Янцур Л.А. (2024) ДО ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 38-40.

Баліка Л.М. та Філоненко Р. (2024) ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ВОЛИНІ (20-30-ті рр. ХХ ст.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 70-77. ISSN 2411-4553

Бенчук С.О. та Машта Н.О. та Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 12-18.

Берташ Б.М. (2024) ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРЕЗВОЛОЖЕНИХ ТА ОСУШЕНИХ ЗЕМЕЛЬ. Агросвіт, 2024 (№ 11). с. 44-47.

Богачик М.С. та Байло Ю. (2024) ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 78-86. ISSN 2411-4553

Бондар І.В. (2024) ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 87-95. ISSN 2411-4553

Боровик С.М. та Руденко Н.М. (2024) РОЗВИТОК НАВИЧОК СОЦІАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З ОДНОЛІТКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.

Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19.

Будзін Д.В. та Дейнега О.В. (2024) АДАПТАЦІЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ ДО ВИКЛИКІВ СЕРЕДОВИЩА ГОСПОДАРЮВАННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 41-46.

Бєлікова Н.О. та Кіндрат В.К. та Індика С.Я. та Дишко О.Л. та Бєліков О.В. (2024) АНКЕТУВАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ВИМІРЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Природнича освіта та наука, 2024 (Вип.1). с. 5-11.

Бігунов Д.О. (2024) THE EVOLUTION OF CATEGORISATION IN COGNITIVE LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 9-12.

Бігунов Д.О. та Залевська О.А. (2024) VASTERING THE ART OF DIGITAL PRESENTATIONS IN THE CLASSROOM. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 321-323.

Білоус Т.М. та Meloni T.D. (2024) INTERCULTURAL DIMENTION OF TEACHING ESL. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 164-166.

Васюрчик К.О. та Галатюк Ю.М. (2024) ВІДОБРАЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ У ВИВЧЕННІ ЕЛЕМЕНТІВ КВАНТОВОЇ ФІЗИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 26-27.

Вишневська І. (2024) СПЕЦИФІКА РОБОТИ НАД ВОКАЛЬНИМИ ТВОРАМИ КАЗИМИРА ЛЮБОМИРСЬКОГО В КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОМУ КЛАСІ. Концертмейстерська діяльність: історія, персоналії, методика, 2024. с. 219-223.

Вовчук Н.І. та Самборська І.М. (2024) ВИБІРКОВІ ЛІНГВІСТИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 174-182.

Вєтрова І.М. та Потапчук С. (2024) МОЖЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ АВТОНОМІЇ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 96-105. ISSN 2411-4553

Вєтрова І.М. та Потапчук С.С. (2024) РОЛЬ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ В ОНЛАЙН-ОСВІТІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 170-173.

Гаврилюк Я.О. та Горопаха Н.М. (2024) ДИТЯЧА КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 21-22.

Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2024: № 1(117). с. 55-60.

Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Science and society: modern trends in a changing world, 2024. с. 189-193.

Галуха Л.Ю. та Баличева Л.В. та Мураховська-Картунова О.О. (2024) ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ ВІЙНИ: АНАЛІЗ КОРЕНІВ ДИПЛОМАТИЧНИХ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ПРОТИРІЧ МІЖ РОСІЄЮ ТА УКРАЇНОЮ. Актуальні питання у сучасній науці, 2024 (№5): 23. с. 1076-1089.

Гарбарчук Н.А. та Галатюк Ю.М. (2024) МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 29-30.

Глінчук Ю. (2024) ОСНОВНІ ПІДХОДИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 23-31. ISSN 2411-4553

Грицай Н.Б. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У НАВЧАННІ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Природнича освіта та наука, 2024 (Вип.1). с. 12-18.

Гуц Б.Р. та Шостак О.О. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 24-26.

Давидюк Р.П. (2024) «ПРОСВІТЯНСЬКІ ХАТИ» НА ВОЛИНІ: ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ (1931-1939 рр.). Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 32-42. ISSN 2411-4553

Даньшин М. (2024) ФЕНОМЕН «ЛІДЕРСТВА» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 207-215. ISSN 2411-4553

Дейнега І.О. та Волос І.В. (2024) УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В УМОВАХ ДОМІНУВАННЯ ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 122-126.

Дейнега І.О. та Гарбар С.П. (2024) ОНЛАЙН МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка та суспільство, 2024 (Вип.59).

Дейнега І.О. та Грабар С.П. та Яковенко Р.О. (2024) ДЕТЕРМІНОВАНІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 183-185.

Дейнега О.В. та Будзін Д.В. (2024) РОЛЬ БРЕНДУ В ФОРМУВАННІ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В2В: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ІМІДЖЕМ ТА СПОЖИВЧОЮ ЛОЯЛЬНІСТЮ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 31-34.

Делтува Н.Б. та Руденко Н.М. (2024) АНАЛІЗ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 49-51.

Демчук В. (2024) ЕТАПИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 216-225. ISSN 2411-4553

Демчук Д.А. та Маліновська Н.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 48-49.

Демчук О.О. та Лазарчук В.В. (2024) СТРИБОК У МИНУЛЕ: ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕСОВИЙ РОЗЛАД. Current challenges of science and education, 2024. с. 184-187.

Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2024) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 194-198.

Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2024) ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 178-185. ISSN 2411-4553

Дичківська І.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНІ ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІДЕЇ АВТОРСЬКОЇ ШКОЛИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 43-50. ISSN 2411-4553

Доманська Л.П. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВˊЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ КООРДИНАТНО-ВЕКТОРНИМ МЕТОДОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45.

Загоруйко Г.Є. та Марциновський В.П. та Філатова В.Л. (2024) БІОМОРФОЗ МІОКАРДА ЩУРІВ ВІСТАР. Інше. О.Зень.

Калініченко М.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕМАНТИЧНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК В СУДОВІЙ ЕКСПЕРТИЗІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 39-43.

Каштан М.О. та Сілкова Е.О. (2024) ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 8-9.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні ролі вчителя іноземної мови в НУШ, 2024. с. 103-105.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 103-105.

Кваснецька (Сяська) Н.В. (2024) ФОРМАТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В НУШ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2024. с. 246-248.

Кваснецька (Сяська) Н.В. та Гронь Л.В. та Середюк Л.А. (2024) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОГО І БЕЗПЕЧНОГО ІНШОМОВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ НУШ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 44-48. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Кибукевич С.Ю. та Пляшко О.С. (2024) ХАРЧУВАННЯ УКРАЇНЦІВ У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 139-141.

Козуб В.О. та Галуха Л.Ю. та Луців Р.С. (2024) АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ МІЖ МІГРАЦІЄЮ ТА ПРОЦЕСАМИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА СУСПІЛЬСТВІ: ПРОГНОЗ ТЕНДЕНЦІЙ. Академічні візії, 2024: Вип. 30. с. 1-12.

Колода Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 45-46.

Коптюх Н.Є. та Косарєва О.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРАХУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ЗАСОБОМ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 41-43.

Кравчук Т.Ю. та Сілкова Е.О. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 16-17.

Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Антоненко Н.Є. (2024) MULTILINGUALISM IN UKRAINIAN EDUCATION IN THE CONTEXT OF EUROINTEGRATION. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 17-22.

Кушнірук Л.С. та Галатюк Ю.М. (2024) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 27-29.

Левечко І.Д. та Павлюк Т.О. (2024) ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 43-44.

Левочко О.М. та Федорова Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 22-23.

Левчук (Тимочко) І.Б. (2024) ДУХОВНО-ПРОСВІТНИЦЬКА, СОЦІАЛЬНО-МЕЦЕНАТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОВІДНИХ ДІЯЧІВ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ ВОЛИНІ (ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ) У СТАНОВЛЕННІ ТА ЗБЕРЕЖЕННІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ ВИХОВАННЯ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 130-142. ISSN 2411-4553

Лесник О.Ю. та Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 51-52.

Лукʼяник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 23-26.

Масовець Б.С. та Павлюк Т.О. (2024) ЛОГОПЕДИЧНИЙ ТРЕНАЖЕР – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 32-34.

Мельник О.Я. та Шевчук О.А. (2024) ТИПОЛОГІЯ АВАРІЙ НА ХІМІЧНО-НЕБЕЗПЕЧНИХ ОБ’ЄКТАХ ТА ВИМОГИ ДО ЇХНЬОГО РОЗМІЩЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 3-5.

Михалко К.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕГРАЛА В КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 9-10.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е. (2024) ЛІНГВОКУЛЬТУРЕМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЗНАЧЕННЯ ОДЯГУ, ВМОТИВОВАНІ ДІЄСЛОВАМИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 86-92. ISSN ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

Михальчук Н.О. та Ногачевська І.О. (2024) POETIC TEXT COMPREHENSION AS A PROBLEM OF CONTEMPORARY LINGUISTICS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 34-48.

Мороз Л.В. та Лосінець Ю.О. (2024) РОЛЬ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК У ФОРМУВАННІ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНЯТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 108-111.

Мороз Л.В. та Пашко І.О. та Ковалюк В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-БЛОГІВ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 120-125. ISSN 2411-4553

Неродик А. та Самборська А. (2024) ДЕЯКІ ВЕРБАЛЬНІ ТА НЕВЕРБАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛІЙСЬКОГО ЕТИКЕТУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 25-33.

Нестерук С. та Синевич Б.М. (2024) НАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ РОЗПОВІДІ: МЕТОДИЧНИЙ КОМЕНТАР. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 143-152. ISSN 2411-4553

Нестерук С.М. та Синевич Б.М. (2024) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 214-217.

Нечипорук Л.І. та Петрук Л.П. (2024) МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ГРОМАДИ: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З МОЛОДДЮ. Intellectual education of students and schoolchildren of the new generation, 2024. с. 236-238.

Оздемір О. та Омелянюк А. (2024) ЕЛЕМЕНТИ ТОПОСУ ТА ЇХ НЕОГОТИЧНЕ ВТІЛЕННЯ В ЛІТЕРАТУРІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 52-57.

Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2024) АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У ТРАНСКОРДОННОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 195-198.

Осік К. та Косарєва О.І. (2024) ПОДОЛАННЯ АГРЕСИВНИХ ІМПУЛЬСІВ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ЗАСОБАМИ АВА ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 35.

Палій В.П. та Шевченко О.В. (2024) ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИСКУРСИВНИХ МАРКЕРІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ РОЗМОВНОЇ МОВИ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 93-98. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Пастушок Т.В. (2024) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ ДИРИГЕНТА З ДИТЯЧИМ ОРКЕСТРОВИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 126-133. ISSN 2411-4553

Пасічник О.О. та Павелків О.М. (2024) МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СТЕРЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ У КЛАСАХ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 10.

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2024) СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ В ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 261-265.

Петренко Л.І. та Горопаха Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ СПІВПРАЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИХ КАТЕГОРІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 23-24.

Петренко О.Б. (2024) ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ЗМІСТІ СУЧАСНОЇ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 6-16. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2024) КАФЕДРА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 250-255. ISSN 2411-4553

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

Пиртко С.А. та Пиртко М.С. (2024) ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК БАЗОВИЙ ПРИНЦИП ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 146-153.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБЛІКОВІ АСПЕКТИ РОЗРАХУНКІВ В ІНТЕРНЕТ ТОРГІВЛІ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 154-159.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2024) КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ: ВІД КОНЦЕПТУ ДО РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 265-270.

Поліщук І. та Бричок С.Б. (2024) АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАУКОВОЇ ШКОЛИ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 153-162. ISSN 2411-4553

Попова К. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ ЗДОБУВАЧАМИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 233-241. ISSN 2411-4553

Потапчук С.С. та Вєтрова І.М. (2024) КОМПЛІМЕНТАРНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ЯК ІЛОКУТИВНИЙ АКТ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 59-63.

Прокопчук В.І. та Яковенко Л.П. (2024) Знаменні та пам’ятні дати 2024 року. О.Зень, Рівне.

Пустовіт Г.П. та Баліка Л.М. та Петренко І. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ КОНСТРУКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ ЯК ЗАКЛАДІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 37-48. ISSN 2411-4553

Піддубник В. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОГРЕСУ ТА ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ НА ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ КОМПОЗИТОРА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 226-232. ISSN 2411-4553

Рибачук Л.О. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 40-41.

Рига С. та Косарєва Г. (2024) ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З АЛАЛІЄЮ В УМОВАХ ІРЦ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 7-8.

Романюк С.К. та Трофімчук В.М. (2024) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 141-148. ISSN 2411-4553

Рудчик О.А. та Маліновська Н.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 56-57.

Савченко О.Р. та Дем’янюк О.О. (2024) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ УКРАЇНИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 171-176.

Савчук В.В. та Ціпан Т.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 37-38.

Самборська І.М. та Вовчук Н.І. (2024) ПРАГМАЛІНГВІСТИКА У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МОВОЗНАВЧОЇ ПАРАДИГМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 65-70.

Сафонова Н.В. та Галуха Л.Ю. та Нестеренко О.В. (2024) МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ КРИЗОВИМИ СИТУАЦІЯМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Перспективи та інновації науки, 2024 (№4): 38. с. 641-654.

Семенович С.В. та Давидюк І.В. та Бутенко Т.В. (2024) СИЛОВІ ВИДИ СПОРТУ: ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ТЕРМІНОЛОГІЇ. Природнича освіта та наука, 2024 (Вип.1). с. 44-47.

Сиденко А.В. та Jónsson Í. (2024) EXPLORING EDUCATION AT HOFIÐ SCHOOL IN REYKJAVIK, ICELAND. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 126-128.

Сметана О. та Звір М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ СОЛІСТАМИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ФІЛАРМОНІЇ. Концертмейстерська діяльність: історія, персоналії, методика, 2024. с. 187-190.

Сорочинська Т.А. та Третяк О.М. та Синьчук О.М. (2024) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ РІВНЕНЩИНИ (1939–1957): РЕФЛЕКСІЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СУЧАСНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 161-167. ISSN 2411-4553

Сосюк А.В. (2024) МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Наукові записки, 2024: Вип.213. с. 328-331. ISSN 2521-1919

Сосюк А.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 42-46.

Стасюк М.П. та Велесик Т.А. (2024) ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ ЯК ГЛОБАЛЬНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 57-58.

Стельмашук Ж.Г. (2024) ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 163-170. ISSN 2411-4553

Сторож О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ УМОВ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УКРАЇНЦІВ. Організаційна психологія. Економічна психологія, 2024 (№ 1): 31. с. 116-123.

Сторож О.В. (2024) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Перспективи та інновації науки, 2024 (4): 38. с. 1050-1061.

Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.

Сілков В. та Сілкова Е. (2024) ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ТА ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ КРІЗЬ ПРИЗМУ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 149-160. ISSN 2411-4553

Тарчинська Ю.Г. (2024) КОЛОКВІУМ З ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВНИЙ МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ (ФОРТЕПІАНО)". [Навчальні матеріали]

Трайтлі А.Ю. та Ціпан Т.С. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ, ПРИНЦИПИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 36-37.

Трубакова Д.П. та Маліновська Н.В. (2024) КРАЄЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 55-56.

Фарина Н.П. (2024) ВОКАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ В КЛАСІ КАМЕРНОГО СПІВУ ПРОФЕСОРА МИРОСЛАВИ ЛОГОЙДИ. Концертмейстерська діяльність: історія, персоналії, методика, 2024. с. 36-41.

Федоришин О.П. та Федоришина В. (2024) COOPERATIVE LEARNING EXERCISES IN ACTIVE LEARNING. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 138-141.

Федяєва В. та Шалівська Ю. (2024) НАРОДНО-ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО СВІТУ ДИТИНИ ЗА СПАДЩИНОЮ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 76-86. ISSN 2411-4553

Фрідріх А.В. та Бігунова С.А. та Бігунов Д.О. (2024) ПОДОЛАННЯ ФОНЕТИЧНОГО БАР’ЄРУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (НА ПРИКЛАДІ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ). Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 116-121. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Фігун А.В. та Петрівський Я.Б. та Коханевич Т.П. (2024) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ВПЛИВУ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 193-199.

Хомич С.В. та Матвіїв І.Р. (2024) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЛЮДСЬКУ ПОВЕДІНКУ ТА РІШЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 224-228.

Хупавцева Н.О. та Харченко Є.М. (2024) FACILITATION AS A SPECIFIC TYPE OF A TEACHER’S ACTIVITY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 141-156.

Ціпан Т.С. та Ваколюк А.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ» У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 168-177. ISSN 2411-4553

Шадюк О. (2024) ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 183-191. ISSN 2411-4553

Шадюк О.І. та Сятиня Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 19-21.

Шамсутдинова М.-С. (2024) ВПЛИВ ЦІННОСТЕЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 202-209. ISSN 2411-4553

Шамсутдинова М.С. (2024) STIMULATING MOTIVATION TO LEARN A FOREIGN LANGUAGE AMONG STUDENTS BY TAKING INTO ACCOUNT THEIR VALUE SYSTEMS. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства :, 2024. с. 156-159.

Шевчук О.А. (2024) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАГНОЗУ ЧЕРЕЗ НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ У ФІЗИЧНІЙ ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 31-32.

Шевчук О.А. (2024) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАГНОЗУ ЧЕРЕЗ НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ У ФІЗИЧНІЙ ТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 46-48.

Шевчук О.А. (2024) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ПРОФІЛАКТИКА ВЖИВАННЯ ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 52-54.

Шостак О.О. (2024) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ = DIDACTIC GAMES AS A MEANS OF VOCABULARY ENRICHMENT FOR CHILDREN WITH GSU. Інноваційна педагогіка, 2024 (Т.1): Вип. 70. с. 68-70. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Шостак О.О. та Семенюк І. (2024) РОЛЬ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ ПОЕЗІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТОНАЦІЙНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. с. 322-325.

Шостак О.О. та Семенюк І.Ю. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень, 2024. с. 189-190.

Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЗВУКОВИМОВИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Розвиток наукової думки постіндустріального суспільства: сучасний дискурс, 2024. с. 257-258.

Шостак О.О. та Синиця Ю.Р. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ БІОЕНЕРГОПЛАСТИКИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід, 2024. с. 326-327.

Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ВПЛИВ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 196-197.

Шостак О.О. та Тупкало О.А. (2024) ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Теорія модернізації в контексті сучасної світової науки, 2024. с. 184-185.

Шостак О.О. та Фещук І.О. (2024) КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗВУКОВИМОВИ ПРИ ДИСЛАЛІЇ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наукові тренд постіндустріййльного суспільства, 2024. с. 202-204.

Шульгач М. (2024) ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СВІТЛАНИ МАКСИМЮК У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 242-249. ISSN 2411-4553

Шульжук Н.В. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНЯ. Наука та освіта під впливом глобальних викликів, 2024. с. 91-95.

Шульжук Н.В. (2024) ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ» У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГА. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип. 72. с. 126-131. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Шурин О.І. та Симонович Н. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙН-ОСВІТИ У СИСТЕМІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 192-199. ISSN 2411-4553

Юрійчук Г. та Вовчук Н.І. (2024) СПРИЙНЯТТЯ ТА РОЗПОДІЛ ЧАСУ В РІЗНИХ ЛІНГВОКУЛЬТУРАХ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 72-78.

Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 231-234.

Юхименко-Назарук І.А. та Санжаревський О.І. та Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2024) ЦИФРОВА ІНТЕГРАЦІЯ В ТЕРИТОРІАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 207-211.

Яскула В.С. та Маліновська Н.В. (2024) ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 54-55.

Ясногурська Л.М. та Гонтюк С.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНОМУ ЗВО. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 160-163.

Ясногурська Л.М. та Мічуда Н. та Масло І. (2024) РЕФЛЕКСИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 200-206. ISSN 2411-4553

Ясногурська Л.М. та Мічуда Н. та Масло І. (2024) КОНЦЕПТ «STATE» В АНГЛОМОВНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип.72. с. 132-137. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Цей список був створений у Wed Jul 17 20:45:10 2024 EEST.