Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: M | І | Б | В | Д | Ж | К | М | Н | П | С | Х | Ч | Ш | Я
Число елементів: 43.

M

Mashta N. (2022) DESIGNING OF PROCESSED CHEESE PRODUCTS TAKING INTO ACCOUNT QUALITY INDICATORS AND COST OF RAW MATERIALS. Acta Scientiarum Polonorum Technologia Alimentaria, 2022 (21): 2. с. 173-182.

І

Іванюк С.В. та Сяська О.В. (2022) МЕДИЧНА РЕФОРМА ЯК ЗАСІБ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ТА ФІНАНСУВАННЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ КНП «КОРЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ»). Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 7-9.

Б

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.

В

Вальковець В. та Дейнега О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 98-101.

Вильчик А.А. та Мединська Т.І. (2022) СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 5-6.

Вильчик А.А. та Якубовська Н.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОНЛАЙН МОДЕЛІ БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 101-105.

Вовк С.В. та Самборський І.О. (2022) БАЗОВІ ПІДХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 105-108.

Д

Данілович А.О. та Шимко О.В. (2022) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕХАНІЗМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 41-42.

Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2022) СУЧАСНИЙ МАРКЕТОЛОГ: ХТО ВІН? Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 210-212.

Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 211-228.

Дейнега О.В. та Вальковець В.В. (2022) МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 74-76.

Дорощук Н.Г. та Сивий Р.П. та Микитин Т.М. (2022) ПІДГОТОВКА КАДРІВ ДЛЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 19-21.

Древецька Л.І. та Юхименко-Назарук І.А. (2022) КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 43-45.

Ж

Жданюк В.В. та Машта Н.О. (2022) ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РЕФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 21-24.

Жифарський Д.С. та Пляшко О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 26-28.

Жифарський Д.С. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 126-130.

К

Крамар В.І. та Самборський І.О. (2022) РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 135-139.

Кухар В.М. та Савченко О.Р. (2022) СКЛАДОВІ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 46-48.

М

Марценюк В.В. (2022) ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМ ЗАЙНЯТОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 162-163.

Машта Н.О. та Жданюк В.В. та Паш Р.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я = THE ORGANIZATION OF PROTECTION THE RIGHTS OF HEALTHCARE CONSUMERS AS A FUNCTION OF MANAGING THE MEDICAL INSTITUTION. Економіка і суспільство, 2022 (42). ISSN 2524-0072

Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. та Савченко О.Р. (2022) МЕТОД ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА В ОЦІНЮВАННІ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТИПУ «КАФЕ» = THE METHOD OF THE INTEGRAL INDICATOR IN ASSESSING THE LEVEL OF COMPETITIVENESS OF CAFE. Економіка і суспільство, 2022 (39). ISSN 2524-0072

Машталяр В.М. та Поляк К.Ю. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКІСНОЇ ПОЛІТИКИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 52-54.

Мединська Т.І. (2022) КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 9-12.

Н

Нестеренко О.Л. та Савченко О.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ЯК РІЗНОВИД АКТУАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ СЬОГОДЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 55-57.

П

Павлюк Д.П. та Пелех О.Б. (2022) РОЗВИТОК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 51-54.

Парух О.В. та Поліщук О.Ю. та Микитин Т.М. (2022) РОЗРОБКА CТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СТАНІВ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 12-14.

Паш Р.М. та Машта Н.О. (2022) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 58-60.

Плисак В.Ю. та Пелех О.Б. (2022) ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ УКРАЇНИ НАПЕРЕДОДНІ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 59-62.

Покотило Д.А. та Поліщук О.Ю. (2022) СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 14-16.

Поляк К.Ю. та Поліщук О.Ю. та Вальковець А.С. (2022) АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 ТА ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЙОГО ФАХІВЦІВ. Економіка та управління підприємствами, 2022 (66). с. 121-127.

С

Савченко О.Р. (2022) ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 126-127.

Савченко О.Р. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-МАРКЕТОЛОГА. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 295-305.

Савченко О.Р. та Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. (2022) ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЇХ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ЗМІН. Економіка підприємства та організація виробництва, 2022 (1-2): 95-96. с. 50-54. ISSN 1726-8699

Сисоєва А.-М.С. та Машта Н.О. (2022) ЧАТ-БОТИ ЯК СПОСІБ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 63-66.

Сяська О.В. (2022) ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СВІДОМОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 128-130.

Х

Хижнякова Н.О. (2022) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 179-180.

Ч

Чижевська О.О. (2022) КАДРОВА ПОЛІТИКА КП «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 24-26.

Чижевський А.С. (2022) РЕФОРМУВАННЯ РИНКУ ГАЗУ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 66-69.

Ш

Шершун М.Х. та Берташ Б.М. та Аксьонова А.В. (2022) ПРИРОДО-ОРІЄНТОВАНІ РІШЕННЯ ЯК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 69-70.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2022) ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 42-43.

Я

Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ФІТНЕС ІНДУСТРІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 193-197.

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY. Економіка та управління підприємствами, 2022 (68). с. 175-179.

Цей список був створений у Thu Apr 25 15:16:16 2024 EEST.