Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2022
Вгору на рівень |
L
Lytvyn L. та Hryhoruk A. та Verbivska L. та Poprotskyy O. та Medynska T. та Pelekh O. (2022) ENTERPRENESHIP TRANSFORMATION IN THE CONTEXT OF THE DIGITIZATION OF BUSINESS PROCESSES. Postmodern Openings, 2022 (№13): (2). с. 396-408.
M
Mashta N. (2022) DESIGNING OF PROCESSED CHEESE PRODUCTS TAKING INTO ACCOUNT QUALITY INDICATORS AND COST OF RAW MATERIALS. Acta Scientiarum Polonorum Technologia Alimentaria, 2022 (21): 2. с. 173-182.
Mykytyn T. та Yakymchuk A. та Tralo I. (2022) EVALUATION OF THE WORK OF NATIONAL NATURE PARKS: AN INTEGRATED APPROACH. In: Determinants of Regional Development : Proceedings of the IX International Scientific Conference, 27-28 October 2022, Pila.
P
Pelekh O. та Yuskiv B. (2022) FACTORS OF ECONOMIC DEVELOPMENT: THEORETICAL APPROACHES / ЧИННИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 5-10.
Y
Yuskiv B. та Karpchuk N. та Pelekh O. (2022) THE STRUCTURE OF STRATEGIC COMMUNICATIONS DURING THE WAR: THE CASE-STUDY OF THE TELEGRAM CHANNEL INSIDER UKRAINE. Politologija, 2022 (3): Vol.107. с. 90-111.
І
Іванюк С.В. та Сяська О.В. (2022) МЕДИЧНА РЕФОРМА ЯК ЗАСІБ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ТА ФІНАНСУВАННЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ КНП «КОРЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ»). Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 7-9.
Б
Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.
В
Вальковець В. та Дейнега О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 98-101.
Вильчик А.А. та Мединська Т.І. (2022) СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ ЯК ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 5-6.
Вильчик А.А. та Якубовська Н.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОНЛАЙН МОДЕЛІ БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 101-105.
Вовк С.В. та Самборський І.О. (2022) БАЗОВІ ПІДХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 105-108.
Д
Данілович А.О. та Шимко О.В. (2022) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕХАНІЗМ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 41-42.
Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.
Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2022) СУЧАСНИЙ МАРКЕТОЛОГ: ХТО ВІН? Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 210-212.
Дейнега І.О. та Стрільчук Р.М. та Либак І.А. (2022) ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ У ТРАНСФОРМУВАННІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПОСТПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД. In: Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період. Національний університет "Києво-Могилянська академія", Київ, с. 248-258.
Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 211-228.
Дейнега О.В. та Вальковець В.В. (2022) МАРКЕТИНГ І ЛОГІСТИКА: СПІЛЬНЕ ТА ВІДМІННЕ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 74-76.
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Андрощук І.М. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ОСВІТІ. Education, science, research during martial law, 2022. с. 105-125.
Дорощук Н.Г. та Сивий Р.П. та Микитин Т.М. (2022) ПІДГОТОВКА КАДРІВ ДЛЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 19-21.
Древецька Л.І. та Юхименко-Назарук І.А. (2022) КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 43-45.
Ж
Жданюк В.В. та Машта Н.О. (2022) ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РЕФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 21-24.
Жифарський Д.С. та Пляшко О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 26-28.
Жифарський Д.С. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 126-130.
З
Загорка О.М. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК ЗЕНІТНИХ РАКЕТНИХ КОМПЛЕКСІВ І СИСТЕМ ДЛЯ ОБОРОНИ ВІЙСЬК ТА ОБ’ЄКТІВ ВІД УДАРІВ НЕСТРАТЕГІЧНИХ БАЛІСТИЧНИХ РАКЕТ. Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, 2022 (№ 2): (75). с. 16-25.
К
Коваль В.В. та Міхно І.С. та Дейнега О.В. та Безуглий І.В. та Дейнега І.О. та Удовиченко В.В. (2022) РЕГУЛЯТИВНІ МЕХАНІЗМИ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ АКВАКУЛЬТУРИ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЕКОТУРИЗМУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Journal of Geology, Geography and Geoecology, 2022 (Вип.31): (2). с. 333-342.
Крамар В.І. та Самборський І.О. (2022) РЕКЛАМА: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 135-139.
Кухар В.М. та Савченко О.Р. (2022) СКЛАДОВІ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 46-48.
М
Марценюк В.В. (2022) ОПТИМІЗАЦІЯ ФОРМ ЗАЙНЯТОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 162-163.
Машта Н.О. та Жданюк В.В. та Паш Р.М. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я = THE ORGANIZATION OF PROTECTION THE RIGHTS OF HEALTHCARE CONSUMERS AS A FUNCTION OF MANAGING THE MEDICAL INSTITUTION. Економіка і суспільство, 2022 (42). ISSN 2524-0072
Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. та Савченко О.Р. (2022) МЕТОД ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА В ОЦІНЮВАННІ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ТИПУ «КАФЕ» = THE METHOD OF THE INTEGRAL INDICATOR IN ASSESSING THE LEVEL OF COMPETITIVENESS OF CAFE. Економіка і суспільство, 2022 (39). ISSN 2524-0072
Машталяр В.М. та Поляк К.Ю. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКІСНОЇ ПОЛІТИКИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДАМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 52-54.
Мединська Т.І. (2022) КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 9-12.
Микитин Т.М. (2022) ВИКОРИСТАНЯ ПРОЄКТНОГО ПІДХОДУ ПРИ РОЗРОБЦІ ПРОЄКТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕРИТОРІЇ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРИРОДНИХ ПАРКІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки, 2022 (Вип. 2): (98). с. 158-167.
Н
Нестеренко О.Л. та Савченко О.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ ЯК РІЗНОВИД АКТУАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ СЬОГОДЕННЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 55-57.
П
Павлюк Д.П. та Пелех О.Б. (2022) РОЗВИТОК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 51-54.
Парух О.В. та Поліщук О.Ю. та Микитин Т.М. (2022) РОЗРОБКА CТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СТАНІВ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 12-14.
Паш Р.М. та Машта Н.О. (2022) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 58-60.
Плисак В.Ю. та Пелех О.Б. (2022) ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ УКРАЇНИ НАПЕРЕДОДНІ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 59-62.
Покотило Д.А. та Поліщук О.Ю. (2022) СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 14-16.
Поляк К.Ю. та Поліщук О.Ю. та Вальковець А.С. (2022) АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 ТА ВИМОГИ ДО КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЙОГО ФАХІВЦІВ. Економіка та управління підприємствами, 2022 (66). с. 121-127.
Р
Рагуліна В.В. та Хижнякова Н.О. (2022) АНАЛІЗ РИНКУ ПЛАТІЖНИХ КАРТОК В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ СТАТИСТИЧНИХ ДАНИХ. In: Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління, 17-18 листопада 2022 р., м. Полтава, Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі".
С
Савченко О.Р. (2022) ЗДОБУТТЯ ФАХУ З МАРКЕТИНГУ – ВИБІР СВІДОМОГО СПОЖИВАЧА. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 126-127.
Савченко О.Р. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-МАРКЕТОЛОГА. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 295-305.
Савченко О.Р. (2022) ОКРЕМІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО ЗРАЗКУ ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ. In: Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук, 19-20 травня 2022 р., м. Одеса, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова.
Савченко О.Р. та Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. (2022) ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЇХ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ЗМІН. Економіка підприємства та організація виробництва, 2022 (1-2): 95-96. с. 50-54. ISSN 1726-8699
Сисоєва А.-М.С. та Машта Н.О. (2022) ЧАТ-БОТИ ЯК СПОСІБ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 63-66.
Сяська О.В. (2022) ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СВІДОМОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 128-130.
Сяська О.В. (2022) ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. In: Публічне управління та адміністрування: актуальні проблеми теорії та практики, 22 грудня 2022 р., м. Київ, Державний університет телекомунікацій.
Сяська О.В. (2022) ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯМ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Modern Economics, 2022 (№ 30). с. 185-190. ISSN 2521-6392
Х
Хижнякова Н.О. (2022) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 179-180.
Ч
Чижевська О.О. (2022) КАДРОВА ПОЛІТИКА КП «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 24-26.
Чижевський А.С. (2022) РЕФОРМУВАННЯ РИНКУ ГАЗУ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 66-69.
Ш
Шершун М.Х. та Берташ Б.М. та Аксьонова А.В. (2022) ПРИРОДО-ОРІЄНТОВАНІ РІШЕННЯ ЯК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 69-70.
Шимко О.В. (2022) АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГУ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. In: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, 09-10 вересня 2022 р., м. Одеса, Одеський національний економічний університет.
Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2022) ТРАСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ ТА МОДЕЛЕЙ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 42-43.
Я
Якубовська В.С. та Дейнега О.В. (2022) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ФІТНЕС ІНДУСТРІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 193-197.
Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY. Економіка та управління підприємствами, 2022 (68). с. 175-179.