Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Кулакова Л.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 64.

Розділ Книги

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2021) МАЙБУТНІМ ПСИХОЛОГАМ ПРО ЖИТТЄВІ ПРОБЛЕМИ І ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 175-200.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 40-55. ISBN 978-611-01-1693-0

Стаття

Кулакова Л.М. (2023) ЗБЕРЕЖЕННЯ РЕПРЕСОВАНИМИ УКРАЇНЦЯМИ ЕТНІЧНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ЗАСЛАННЯ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 70-72.

Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2023) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ЕМПАТІЇ В КОНТЕКСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Студенський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 37-40.

Климчук І. та Кулакова Л.М. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 51-55.

Мартюченко К. та Кулакова Л.М. (2023) КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 80-82.

Мисько Є. та Кулакова Л.М. (2023) ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ ПІДЛІТКІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 83-86.

Чорноус Я. та Кулакова Л.М. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕЙДЖИЗМУ В СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 131-134.

Дем’янюк В. та Кулакова Л.М. (2023) ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ МЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 28-30.

Климчук І. та Кулакова Л.М. (2023) ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ У ПЕРІОД КРИЗИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 39-42.

Шоцька М. та Кулакова Л.М. (2023) АРТТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД ГАРМОНІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 77-80.

Волошина О.В. та Кулакова Л.М. (2022) Психологічна готовність молоді до створення сім'ї (теоретичний аспект). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 93-94.

Волошина О. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МОЛОДІ ДО ШЛЮБУ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 19-24.

Мисько Є. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 63-66.

Павлушенко А. та Кулакова Л.М. (2022) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 73-78.

Подворна О. та Кулакова Л.М. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 84-87.

Волошина О. та Кулакова Л.М. (2022) ЛЮБОВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ ПОДРУЖНІХ СТОСУНКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 13-16.

Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 74-77.

Павлушенко А. та Кулакова Л.М. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЯВУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ФЕНОМЕНУ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 80-83.

Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 106-112. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2021) ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ В РОЗРІЗІ ТЕОРІЇ ПОКОЛІНЬ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 10-14.

Бортник М.І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 14-17.

Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ СЕРЕД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 39-43.

Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) СЕПАРАЦІЯ ЯК ФЕНОМЕН МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 43-46.

Климчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ СТРЕС СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ЧИННИКИ ТА ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 53-56.

Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЗМІСТ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 8184.

Чичук Ю. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ ІЗ БАТЬКОМ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 125-127.

Шпраха Л.І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПАТІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 132-135.

Якимець М. та Кулакова Л.М. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 137-140.

Апостол М. та Кулакова Л.М. (2021) ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 5-8.

Бортнік М. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 17-19.

Гузей А. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 24-27.

Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 32-35.

Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 35-38.

Килимчук І. та Кулакова Л.М. (2021) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологічний дайджест, 2021 (Вип.3). с. 48-52.

Козенюк М. та Кулакова Л.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 58-61.

Конончук А. та Кулакова Л.М. (2021) ЗДАТНІСТЬ ДО ЕМПАТІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 62-64.

Мовчко О. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 86-89.

Сосонюк О. та Кулакова Л.М. (2021) РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 122-124.

Шепельчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ ДО УМОВ НУШ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 144-148.

Павелків Р.В. та Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020 (Вип.14). с. 194-199. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2020) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 97-103. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. та Миронець Л. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ГУМАННОГО СІМЕЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 116-118.

Кулакова Л.М. та Ткачук Л. (2020) РОЗВИТОК УСНОГО ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ЗОРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 118-120.

Кулакова Л.М. та Хомярчук Н. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЛОГОПЕДА З БАТЬКАМИ, ЩО ВИХОВУЮТЬ ДИТИНУ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 120-123. (У пресі)

Кулакова Л.М. та Цимбалюк М. (2020) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 123-126.

Кулакова Л.М. та Щеглова І. (2020) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ДИСЛАЛІЇ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ ТА СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 126-128.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 131-137. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В ОНТОГЕНЕЗІ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 64-68. ISSN 2518-7503

Гесаль О. та Кулакова Л.М. (2019) САМОПОВАГА ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ УСПІШНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 22-24.

Сочинська Р. та Кулакова Л.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 130-132.

Сукнацька А. та Кулакова Л.М. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПОДОЛАННЯ ПОЧУТТЯ САМОТНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 133-135.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 81-86. ISSN 2518-7503

Берестень Тетяна та Кулакова Л.М. (2018) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ДЕВІАНТНОГО ПІДЛІТКА. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 14-16.

Карпік Оксана та Кулакова Л.М. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПЕДАГОГАМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 44-46.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 76-84. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 153-157. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 120-124. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2016) ЗАСОБИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 98-109.

Кулакова Л.М. (2016) ВПЛИВ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 175-183. ISSN 2411-4553

Кулакова Л.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 66-74.

Кулакова Л.М. (2015) МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 140-144.

Кулакова Л.М. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 87-90.

Кулакова Л.М. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 216-224.

Цей список був створений у Tue May 7 19:53:27 2024 EEST.