Елементи, в яких тип документа: "Стаття"
![]() | Вгору на рівень |
V
Vytkalov V. та Prokopchuk I. та Herchanivska P. та Kravchenko A. та Kashshay O. (2025) UTILISING VISUAL ARTS AND DESIGN THE PRESERVATION OF UKRAINE'S CULTURAL HERITAGE. Serie de Conferencias, 2025: Vol. 4. с. 1512-1522.
Y
Yuzyk O. та Honcharuk V. та Pelekh Y. та Bilanych L. та Sirenko P. та Voitovych I. та Roienk L. та Bilanych H. та Makukh D. та Zidens J. та Yuzyk M. та Yuzyk M. (2025) RESERCH ON GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGIES IN DUKACATION: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND ETHICAL ASPECTS. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2025: Vol16, No1. с. 139-151. ISSN 2067-3957
Б
Бондар І.В. (2025) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№2): 42. с. 1206-1215. ISSN 2786-5274
Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ ЗА ПОЛІКУЛЬТУРНИМ ПІДХОДОМ. Вісник науки та освіти, 2025 (№1(31)). с. 861-871. ISSN 2786-6165
В
Войтович О.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки, 2025: Вип. 159. с. 48-55.
Г
Галуха Л.Ю. (2025) РОЛЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ХІХ СТОЛІТТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№ 1): (31). с. 2034-2048. ISSN 2786-6165
Галуха Л.Ю. (2025) ОСВІТНІ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ УКРАЇНИ. Педагогічна Академія: наукові записки, 2025 (№ 16). ISSN 2786-9458-online
Д
Дичківська І.М. та Джеджера К.В. та Косарєва Г.М. (2025) ВИПУСКОВА КАФЕДРА ЯК СУБ’ЄКТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Переспективи та інновації науки, 2025 (№3(49)). с. 452-464.
Дичківська І.М. та Колупаєва А.А. та Войтович О.В. та Гаєвська А.В. (2025) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Перспективи та інновації науки, 2025: №3(49). с. 465-473. ISSN 2786-4952
К
Красненко О.О. та Синьчук О.М. (2025) СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВАЖЛИВА ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ. Scientific achievements of contemporary society, 2025. с. 245-255.
П
Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2025) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ЗАСАДАХ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ ТА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ. Економічний простір, 2025 (№197). с. 204-211.
Прокопчук В.І. (2025) МИСТЕЦЬКІ ДИНАСТІЇ: КУЛЬТУРНИЙ ДІАЛОГ КРІЗЬ СТОЛІТТЯ. Мистецтво та освіта, 2025: №1(115). с. 2-8.
Прокопчук В.І. (2025) МИСТЕЦТВО В ДІАЛОЗІ КУЛЬТУР: МАЛОВІДОМІ / МАЛОДОСЛІДЖЕНІ ХУДОЖНИКИ. Мистецтво та освіта, 2025: №1(115). с. 61-63.
С
Синьчук О.М. та Босак О.І. (2025) ГОТОВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Science in the modern world: innovations and challenges, 2025. с. 287-295.
Синьчук О.М. та Савич Н. (2025) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes, 2025. с. 122-131.
Синьчук О.М. та Третяк О.М. та Сорочинська Т.А. (2025) ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Перспективи та інновації науки, 2025 (№1): 47. с. 1046-1058.
Синьчук О.М. та Устич Н.В. (2025) СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Global Trends in the Development of Information Technology and Science, 2025. с. 140-145.
Совик Т.О. та Косарєва Г.М. та Федорова Н.В. (2025) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА МАТЕМАТИЧНИХ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ. Суспільство та національні інтереси, 2025: №3(11). с. 339-351. ISSN 3041 - 1572 Online
Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№3): 43. с. 1432-1443.
Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025: №3(43). с. 1432-1443. ISSN 2786-5274
Ф
Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Войтович О.В. та Борисова О.О. та Гаєвська А.В. (2025) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Академічні візії, 2025: Вип. 39. с. 1-8.
Ш
Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова], 2025 (159): Вип. CLIX. с. 139-146. ISSN 2310-371X
Шадюк О.І. (2025) ІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Integration of Education, Science and Busines in Modern Environment: Winter Debates, 2025. с. 345-346.
Шеретюк В.М. та Карпухіна Т.О. та Санжаревський О.І. (2025) ВПЛИВ РОСІЙСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ПРОТИСТОЯННЯ У КОНТЕКСТІ СХІДНОГО ПИТАННЯ НА ЛІКВІДАЦІЮ АВТОНОМІЇ УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ. Актуальні питання у сучасній науці, 2025 (№1(31)). с. 1313-1328. ISSN 2786-6300
Шостак О.О. та Коцюбайло І.В. та Овечко А.І. (2025) СПЕЦИФІКА ЗНМ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії, 2025. с. 203-204.
Шостак О.О. та Мироконь А.М. (2025) ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Наукові тренди постіндустріального суспільства, 2025. с. 287-289.
Шостак О.О. та Мориконь А.М. (2025) ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи, 2025. с. 193-195. ISSN 978-617-8440-61-9
Шостак О.О. та Овечко А.І. (2025) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА І ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Цифрове наукове суспільство: соціально-економічні, правові та міжнародні аспекти, 2025. с. 307-309.
Шостак О.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Педагогічна академія, 2025. с. 1-15. ISSN 2786-9458