Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Дейнега І.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Розділ Книги | Стаття
Число елементів: 124.

Розділ Книги

Дейнега І.О. та Кратт О.А. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСЬКОЙ СРЕДЕ НА РЫНКЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 200-2007. ISBN 978-617-601-157-6

Стаття

Коханюк М. та Дейнега І.О. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 32-34.

Бенчук С.О. та Дейнега І.О. (2023) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ЦЕМЕНТУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 65-68.

Вильчик А.А. та Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 76-79.

Жифарський Д.С. та Дейнега І.О. (2023) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 103-106.

Коханюк М.І. та Дейнега І.О. (2023) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 111-115.

Рубель В.М. та Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 139-141.

Червук Р. та Дейнега І.О. (2023) ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 155-158.

Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.

Масна Н.Б. та Дейнега І.О. (2023) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 187-189.

Дейнега І.О. та Бойчук І.О. (2022) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РИНКОВОГО УСПІХУ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 72-74.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2022) СУЧАСНИЙ МАРКЕТОЛОГ: ХТО ВІН? Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 210-212.

Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 194-195.

Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 84-94.

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2022) КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ILOUNGE». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 95-98.

Дейнега І.О. та Бортник Є.І. (2021) СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2021. с. 224-226.

Дейнега І.О. та Черначук Ю.Р. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2021. с. 709-711.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БАНКІВ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 57. с. 57-62. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 55. с. 98-103. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 52. с. 83-89. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021. с. 46-48.

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2021) ОРГАНІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ. Проблеми розвитку циркулярної економіки, 2021. с. 159-160.

Бойчук І.О. та Дейнега І.О. (2021) СУЧАСНІ ТРЕНДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 104-107.

Жифарський Д. та Дейнега І.О. (2021) АКРЕДИТАЦІЯ ОЧИМА ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 232-234.

Коханюк М. та Дейнега І.О. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МІСЦЕВОГО РИНКУ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ВЕГЕТАРІАНЦІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 141-144.

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2021) ПРОБЛЕМИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 56-58.

Гатило Т.В. та Дейнега І.О. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 21-22.

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) СУЧАСНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 9-11.

Дадьо Я. та Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ВАГОМИЙ ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 70-74.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 10). с. 1-9.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2020 (№ 1): (97). с. 86-93. ISSN 2409-6873

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 12). с. 1-8.

Гунько О.В. та Дейнега І.О. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 16). с. 1-9.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2020. с. 40-41.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІЗИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2020: Ч. 1. с. 485-489.

Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.

Вознярська Д.В. та Дейнега І.О. (2020) СУТНІСТЬ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 231-233.

Гром'яка І. та Дейнега І.О. (2020) ПОТЕНЦІАЛ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 349-350.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ОНЛАЙН-КОМУНІКАЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2020. с. 46-50.

Дейнега І.О. та Гунько О.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОБОРОННОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 289-291.

Дейнега І.О. та Пиптик В.Ю. (2020) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В ЖИТТІ ГРОМАДЯНИНА ТА СУСПІЛЬСТВА. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці, 2020. с. 121-123.

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ТА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 40. с. 171-175. ISSN 2519-2868

Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ КАРТОПЛІ. Вісник ОНУ імені І.І.Мечнікова, 2020 (Т. 25): Вип.6 (85). с. 124-131.

Дейнега І.О. (2020) БРЕНДИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я, 2020: Ч. ІІІІ. с. 103. ISSN 2222-2944

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МОДЕЛІ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці (2020). с. 44-46.

Ісаєва Ю.В. та Дейнега І.О. (2020) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології, 2020. с. 160-161.

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 331-333.

Лесько В.В. та Дейнега І.О. (2020) ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ. «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 130-132.

Либак І.А. та Дейнега І.О. (2020) АКТУАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2020), 2020. с. 217-218.

Лихач П. та Дейнега І.О. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 665-667.

Лібіховська Ю.О. та Дейнега І.О. (2020) УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 136-137.

Мельник О.М. та Дейнега І.О. (2020) ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти, 2020: Ч. 2. с. 176-178.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 198-200.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 463-466.

Хільчук О.А. та Дейнега І.О. (2020) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 538-540.

Чевжик Л. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 223-224.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2020) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ УПАРВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТІСТЮ ПП "ВЕСТ-ВЕКТОР". Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільва, 2020. с. 750-751.

Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічний форум, 2020 (№ 1). с. 129-135.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТОВАРНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 231-232.

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) ВПЛИВ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 110-112.

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Молодий вчений, 2019 (№ 12): (76). с. 410-415. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2019) ДО ПИТАННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 3): (94). с. 130-137. ISSN 2409-6873

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 75-76.

Костюкович І.Я. та Дейнега І.О. (2019) РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 357-359.

Кузьмич В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2019) МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Бенещук Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 23-24.

Дейнега І.О. (2019) АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЯКІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Академічна доброчесність: виклики сучасності, 2019. с. 44-47.

Дейнега І.О. (2019) ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 58-60.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Регіональна економіка та управління, 2019 (№ 3): (25). с. 18-21.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 320-322.

Королюк В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 105-106.

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 163-164.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 294-296.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ ОЦІНО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України, 2019. с. 573-576.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 217-219.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ІДЕНТИФІКУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 2019. с. 57-59.

Дейнега І.О. та Власюк Л. (2018) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ. Маркетинг і цифрові технології, 2018. с. 69-70.

Дейнега І.О. (2018) ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2018 (Вип.29). с. 29-32.

Дейнега І.О. (2018) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВЗАЄМОДІЇ ВНЗ ТА ЙОГО СТЕЙКХОЛДЕРІВ. Глобальні та національні проблеми економіки, 2018 (Вип.21). с. 255-259.

Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. та Самборський І.О. (2018) ІННОВАЦІЇ В СФЕРІ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях, 2018. с. 155-158.

Тимощук А.О. та Дейнега І.О. (2018) МЕТОДИ АНАЛІЗУ ТА УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2018: Ч. 2. с. 313-318.

Шелест О.О. та Дейнега І.О. (2018) РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2018: Ч. 2. с. 379-381.

Дейнега І.О. та Бенещук Т.В. (2018) УМОВИ ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ НА ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИХ ПІДПРИЄМСТАХ У БУДІВНИЦІТВІ. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 2018. с. 97-99.

Дейнега І.О. (2018) МАРКЕТИНГ І БРЕНДІНГ ЯК БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЇ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2018. с. 374-377.

Дейнега І.О. (2018) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ОСВІТНЬОЇ МІГРАЦІЇ. Бізнес-навігатор, 2018 (Вип. 4): (47). с. 34-37.

Дейнега І.О. (2018) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНД-КОДУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2018 (№ 4): Т. 29 (68). с. 93-97.

Дейнега І.О. (2018) ОНЛАЙН-ОСВІТА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Причорноморські економічні студії, 2018 (Вип.30): Ч. 1. с. 78-82.

Дейнега І.О. (2018) ОЦІНЮВАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСВІТНЬОЇ МІГРАЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ. Інноваційна економіка, 2018 (№ 1-2): (73). с. 40-45.

Дейнега І.О. (2018) РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інтелект ХХІ, 2018 (№ 4). с. 126-130. ISSN 2415-8801

Дейнега І.О. (2018) СПЕЦИФІКА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПРОФІЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інфраструктура ринку, 2018: Вип. 22. с. 74-79. ISSN 2519-2868

Дейнега І.О. (2018) СУЧАСНІ ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2018 (Вип.18): Ч. 1. с. 140-145.

Дейнега І.О. (2018) ЯКІСНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ПОСЛУГИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Науковий вісник Херсонського державного університет, 2018 (Вип.30): Ч. 3. с. 26-29.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Волошин В.С. (2018) ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ У ЛАНЦЮГУ ПОСТАВОК ОСВІТНЬОЇ ПОСЛУГИ. Маркетинг та логістика в системі менеджменту, 2018. с. 66-67.

Тимощук А. та Дейнега І.О. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА КП «ГОЩАНСЬКА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА». Маркетинг очима молоді, 2018. с. 74-79.

Дейнега І.О. та Лисичук І. (2018) ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ КАНАЛІВ ЗБУТУ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління, 2018. с. 22-25.

Дейнега І.О. (2017) ІДЕНТИФІКУВАННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧА ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2017. с. 147-149.

Васюк О.О. та Дейнега І.О. (2017) МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 14-15.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2017) МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 25-27.

Захожа Т.О. та Дейнега І.О. (2017) РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, МОЖЛИВОСТІ ТА ВИДИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 30-32.

Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. (2017) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ТОВАРУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 41-43.

Лисюк К.В. та Дейнега І.О. (2017) МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПСИХОЛОГІЮ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 49-51.

Майоха А.О. та Дейнега І.О. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 51-53.

Малишева Д.О. та Дейнега І.О. (2017) ІДЕНТИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 53-54.

Стоялівська Н.О. та Дейнега І.О. (2017) ЦІНОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 65-67.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2017) ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Фінансова спроможність об’єднаних територіальних громад: очікування та реалії, 2017. с. 64-65.

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЦІЛЬОВОГО РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Економіка та управління: сучасний стан та перспективи розвитку, 2017: Ч.1-3. с. 813-815.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2017) Оцінювання інформаційного потенціалу наукомісткого продукту в аграрній сфері. Економіка і суспільство, 2017 (Вип.11). с. 349-356. ISSN 2524-0072

Оксенюк Я.В. та Дейнега І.О. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ УПАКОВКИ СПОЖИВЧОГО ПРОДУКТУ. Цілі сталого розвитку: проблеми і можливості досягнення в Україні та світі, 2017. с. 176-177.

Андрощук М. та Дейнега І.О. (2017) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації, 2017 (№ 21). с. 43-46.

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. та Куцевич Н.Д. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Фінансове регулювання зрушень у економіці України, 2017. с. 108-111.

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) КОМУНІКАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА ЇХ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2017: Ч. 2. с. 10-14.

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА. Викладання економічних дисциплін в умовах глобалізації та європейської інтеграції України, 2017. с. 86-87.

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Сучасні тенденції розвитку світової економіки, 2017 (Т. ІІ). с. 186-187.

Дейнега І.О. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ В ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ. Вісник Одеського Національного університету, 2017 (Т. 22): Вип.10(63). с. 113-117. ISSN 2304-0902

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2017) МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ. Туристичні та країнознавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 17-20.

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського, 2017 (Вип. 3): Ч. 2. с. 71-77.

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) РОЗШИРЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ТА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕМ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВА ПЕРЕДУМОВА ЇЇ СТАБІЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі, 2017. с. 165-166.

Кравчук А.О. та Дейнега І.О. (2017) ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 37-40.

Майоха А.О. та Дейнега І.О. (2017) ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ І ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 40-44.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 132-133.

Кравчук А.О. та Дейнега І.О. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). с. 135-136.

Дейнега І.О. та Кратт О.А. (2016) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 153-155.

Левчишин В. та Дейнега І.О. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. с. 49-51.

Цей список був створений у Fri Apr 19 08:34:55 2024 EEST.