Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Hlavinska E. (2021) THE REASONS OF CONFLICTS OF SENIOR PUPILS WITH THEIR PARENTS: TO THE PROBLEM OF FAMILY ADAPTATION. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 160-169. ISSN 2518-7503
Pavlenko V. та Kurapov A. та Drozdov A. та Korchakova N. та Reznik A. та Isralowitz R. (2021) COVID-19 FEAR ASSOCIATION WITH UKRAINIAN “HELP PROFESSION” STUDENT MENTAL HEALTH, SUBSTANCE USE, AND RESILIENCE. Journal of Loss and Trauma, 2021. с. 1-4.
Апостол М. та Кулакова Л.М. (2021) ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 5-8.
Бабак А. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 8-10.
Безлюдна В.І. (2021) СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 6-8.
Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2021) ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГЕНДЕРНОЇ СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ ТА ПОЛЯРИЗАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 144-175.
Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 3-7.
Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.
Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 54-58.
Березюк Т.П. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 46-50.
Березюк Т.П. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип 17). с. 21-30. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інше thesis, РДГУ.
Бортник М.І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 14-17.
Бортнік М. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 17-19.
Білецька О. (2021) ПРОБЛЕМА ДОВІРИ ТА ЕМПАТІЇ В КОНТЕКСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ПЕРІОД РАННЬОЇ ЮНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 31-38. ISSN 2518-7503
Войтович К. та Хомич І.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 20-22.
Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.
Гнівошевська А. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2 (Вип.4). с. 28-31.
Гузей А. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 24-27.
Давидюк В. та Хомич І.С. (2021) РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 37-39.
Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ СЕРЕД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 39-43.
Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 32-35.
Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) СЕПАРАЦІЯ ЯК ФЕНОМЕН МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 43-46.
Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 35-38.
Дерело І. та Яцюк Н.О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ-ЖІНОК. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 39-41.
Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2021) НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Tasks and problems of science and practice, 2021. с. 237-239.
Джеджера О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЧИННИКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 39-47. ISSN 2518-7503
Джеджера О.В. (2021) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ СЛУЖБ». Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 54-56.
Джеджера О.В. (2021) ДИСТАНЦІЙНА ЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Scientific Research in XXI Century, 2021. с. 284-288.
Килимчук І. та Кулакова Л.М. (2021) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологічний дайджест, 2021 (Вип.3). с. 48-52.
Климчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ СТРЕС СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ЧИННИКИ ТА ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 53-56.
Ковалець А. та Хомич І.С. (2021) УЯВЛЕННЯ ЮНАЦТВА ПРО МАЙБУТНЬОГО ШЛЮБНОГО ПАРТНЕРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 54-57.
Козенюк М. та Кулакова Л.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 58-61.
Конончук А. та Кулакова Л.М. (2021) ЗДАТНІСТЬ ДО ЕМПАТІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 62-64.
Корчакова Н. та Безлюдная В. (2021) УСТАНОВКИ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ ОТНОСИТЕЛЬНО НЕЗАПЛАНИРОВАННОЙ БЕРЕМЕННОСТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 87-97. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДИТЯЧОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.
Корчакова Н.В. (2021) ПОЄДНАННЯ ОСВІТНЬОЇ ТА ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАГНЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЕКОНОМІЧНОЇ СЕПАРАЦІЇ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (2021): Вип.13(58). с. 60-73.
Кулакевич П. та Яцюк Н.О. (2021) БАТЬКІВСТВО ТА МАТЕРИНСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 69-72.
Кулаков Р.С. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 78-81.
Кулаков Р.С. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 218-220.
Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 106-112. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. (2021) ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ В РОЗРІЗІ ТЕОРІЇ ПОКОЛІНЬ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 10-14.
Кулакова Л.М. (2021) ЖИТТЄВІ ОРІЄНТИРИ ТА ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 221-223.
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2021) МАЙБУТНІМ ПСИХОЛОГАМ ПРО ЖИТТЄВІ ПРОБЛЕМИ І ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 175-200.
Лата І. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ «ВИГНАНЦЯ» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 72-73.
Левченя В. та Назарець Л.М. (2021) ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 56-59.
Лонгінова О.В. та Корчакова Н.В. (2021) ФЕНОМЕН СПІВЗАЛЕЖОСТІ В АБ’ЮЗИВНИХ СТОСУНКАХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 141-143.
Луцик Г. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТРЕСОСТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 48-54. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 61-63.
Мартюченко К. та Хомич І.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 74-76.
Марчук К. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧИН БУЛІНГУ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 77-78.
Мельник Т. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 78-81.
Мисько Є. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 81-83.
Михайлова Т. та Павелків Р.В. (2021) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 65-69.
Михайлова Т. та Павелків Р.В. (2021) ШЛЯХИ ЗАПОБІГАННЯ ТА КОНСТРУКТИВНОГО РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ У ПІДЛІТКОВИХ КОЛЕКТИВАХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 83-86.
Мовчко О. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 86-89.
Назаревич В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 254-281.
Назаревич В. (2021) ОЗНАКИ ОСТРАКІЗМУ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 77-87. ISSN 2518-7503
Назаревич В. (2021) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ОСТРАКІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ІНДИВІДА. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. 52-б55.
Назаревич В.В. (2021) ОСТРАКІЗАЦІЯ В СУСПІЛЬСТВІ ЯК ЗАХИСНИЙ МЕХАНІЗМ СУЧАСНОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 14-17.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.
Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ З ПТСР ЗАСОБАМИ ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 53). с. 213-216.
Немеш О.М. (2021) ВПЛИВ МЕДІА НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 88-92.
Нікішина Д. та Кулаков Р.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 94-97.
Олексійчук Д. та Яцюк Н.О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ МУЗИКИ НА ЕМОЦІЙНІ СТАНИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 97-100.
Павелків Р.В. (2021) НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ФЕНОМЕНУ РЕФЛЕКСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 166-172. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. та Петренко І.Ф. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 39-49. ISSN 2411-4553
Павелків Р.В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 200-226.
Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЗМІСТ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 8184.
Пилипюк Т. та Безлюдна В.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 104-105.
Подейко Л. та Созонюк О.С. (2021) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 109-111.
Піонтковська Д.В. (2021) НАЦІОНАЛЬНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ЯК СКЛАДОВА ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 25-26.
Рабович І. та Джеджера О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ПІДЛІТКАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОЯВИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 113-116.
Рабович І. та Джеджера О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ПРОЯВІВ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 111-113.
Романович І. та Джеджера О.В. (2021) ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНИХ НАХИЛІВ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 116-119.
Романюк В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ РОЗВИТКОМ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ І ЇХ СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ В ГРУПІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 120-121.
Сава О. та Корчакова Н.В. (2021) ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ НАЦИОНАЛЬНОГО САМОСОЗНАНИЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 97-99.
Семенченко Р.І. та Корчакова Н.В. (2021) ЕМОЦІЙНА НАПРАВЛЕНІСТЬ ЯК ЧИННИК МІЗОГІНІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 110-112.
Созонюк О.С. (2021) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 103-106.
Созонюк О.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇВ СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 129-134. ISSN 2518-7503
Сосонюк О. та Кулакова Л.М. (2021) РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 122-124.
Сосонюк О.І. та Созонюк О.С. (2021) ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЇ І САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 112-115.
Ткач О. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯВИЩА СОЦІАЛЬНОГО ВИГНАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 135-137.
Хомич І. (2021) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ НОРМАТИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Knowledge. Education. Law. Management, 2021 (№ 1): Vol. 1. с. 145-149. ISSN 2353-8406
Хомич І.С. (2021) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ НОРМАТИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 201-206. ISSN 2518-7503
Хомич І.С. (2021) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕТЕРМІНАЦІЇ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 36-40.
Чичук Ю. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ ІЗ БАТЬКОМ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 125-127.
Чичук Ю. та Назаревич В.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ В СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 140-142.
Чорноус Я.М. та Кулаков Р.С. (2021) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА НАВЧАЛЬНУ УСПІШНІСТЬ УЧНІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 142-144.
Чорноус Я.М. та Назарець Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 127-130.
Шепельчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ ДО УМОВ НУШ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 144-148.
Шпраха Л.І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПАТІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 132-135.
Якимець М. та Кулакова Л.М. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 137-140.