Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2021

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 94.

Розділ Книги

Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2021) ОНТОГЕНЕТИЧНІ АСПЕКТИ ГЕНДЕРНОЇ СТЕРЕОТИПІЗАЦІЇ ТА ПОЛЯРИЗАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 144-175.

Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 54-58.

Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2021) МАЙБУТНІМ ПСИХОЛОГАМ ПРО ЖИТТЄВІ ПРОБЛЕМИ І ОРІЄНТИРИ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 175-200.

Назаревич В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ОСТРАКІЗМУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 254-281.

Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 29-54.

Павелків Р.В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 200-226.

Монографія

Корчакова Н.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДИТЯЧОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.

Стаття

Hlavinska E. (2021) THE REASONS OF CONFLICTS OF SENIOR PUPILS WITH THEIR PARENTS: TO THE PROBLEM OF FAMILY ADAPTATION. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 160-169. ISSN 2518-7503

Pavlenko V. та Kurapov A. та Drozdov A. та Korchakova N. та Reznik A. та Isralowitz R. (2021) COVID-19 FEAR ASSOCIATION WITH UKRAINIAN “HELP PROFESSION” STUDENT MENTAL HEALTH, SUBSTANCE USE, AND RESILIENCE. Journal of Loss and Trauma, 2021. с. 1-4.

Апостол М. та Кулакова Л.М. (2021) ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 5-8.

Бабак А. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 8-10.

Безлюдна В.І. (2021) СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 6-8.

Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 3-7.

Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.

Березюк Т. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ЗВО. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип 17). с. 21-30. ISSN 2518-7503

Березюк Т.П. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ У КОНТЕКСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 46-50.

Бортник М.І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 14-17.

Бортнік М. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОЯВІВ ІНФАНТИЛІЗМУ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 17-19.

Білецька О. (2021) ПРОБЛЕМА ДОВІРИ ТА ЕМПАТІЇ В КОНТЕКСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ПЕРІОД РАННЬОЇ ЮНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 31-38. ISSN 2518-7503

Войтович К. та Хомич І.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 20-22.

Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.

Гнівошевська А. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2 (Вип.4). с. 28-31.

Гузей А. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 24-27.

Давидюк В. та Хомич І.С. (2021) РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 37-39.

Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ СЕРЕД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 39-43.

Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 32-35.

Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) СЕПАРАЦІЯ ЯК ФЕНОМЕН МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 43-46.

Дем'янюк В. та Кулакова Л.М. (2021) ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ ДО УМОВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 35-38.

Дерело І. та Яцюк Н.О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ-ЖІНОК. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 39-41.

Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2021) НАВЧАЛЬНА МОТИВАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ВИМУШЕНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ. Tasks and problems of science and practice, 2021. с. 237-239.

Джеджера О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЧИННИКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 39-47. ISSN 2518-7503

Джеджера О.В. (2021) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ СЛУЖБ». Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 54-56.

Джеджера О.В. (2021) ДИСТАНЦІЙНА ЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Scientific Research in XXI Century, 2021. с. 284-288.

Килимчук І. та Кулакова Л.М. (2021) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У ФОРМУВАННІ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологічний дайджест, 2021 (Вип.3). с. 48-52.

Климчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОСОЦІАЛЬНИЙ СТРЕС СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ЧИННИКИ ТА ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 53-56.

Ковалець А. та Хомич І.С. (2021) УЯВЛЕННЯ ЮНАЦТВА ПРО МАЙБУТНЬОГО ШЛЮБНОГО ПАРТНЕРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 54-57.

Козенюк М. та Кулакова Л.М. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 58-61.

Конончук А. та Кулакова Л.М. (2021) ЗДАТНІСТЬ ДО ЕМПАТІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 62-64.

Корчакова Н. та Безлюдная В. (2021) УСТАНОВКИ СТУДЕНЧЕСКОЙ МОЛОДЕЖИ ОТНОСИТЕЛЬНО НЕЗАПЛАНИРОВАННОЙ БЕРЕМЕННОСТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 87-97. ISSN 2518-7503

Корчакова Н.В. (2021) ПОЄДНАННЯ ОСВІТНЬОЇ ТА ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАГНЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ЕКОНОМІЧНОЇ СЕПАРАЦІЇ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (2021): Вип.13(58). с. 60-73.

Кулакевич П. та Яцюк Н.О. (2021) БАТЬКІВСТВО ТА МАТЕРИНСТВО ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 69-72.

Кулаков Р.С. (2021) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДО ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 78-81.

Кулаков Р.С. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 218-220.

Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 106-112. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2021) ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ В РОЗРІЗІ ТЕОРІЇ ПОКОЛІНЬ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 10-14.

Кулакова Л.М. (2021) ЖИТТЄВІ ОРІЄНТИРИ ТА ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. с. 221-223.

Лата І. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНУ «ВИГНАНЦЯ» В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 72-73.

Левченя В. та Назарець Л.М. (2021) ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 56-59.

Лонгінова О.В. та Корчакова Н.В. (2021) ФЕНОМЕН СПІВЗАЛЕЖОСТІ В АБ’ЮЗИВНИХ СТОСУНКАХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 141-143.

Луцик Г. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТРЕСОСТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 48-54. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ» В АСПЕКТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 128-134. ISSN 2518-7503

Луцик Г.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 61-63.

Мартюченко К. та Хомич І.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 74-76.

Марчук К. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧИН БУЛІНГУ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 77-78.

Мельник Т. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АКЦЕНТУАЦІЇ ХАРАКТЕРУ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 78-81.

Мисько Є. та Кулаков Р.С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 81-83.

Михайлова Т. та Павелків Р.В. (2021) ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 65-69.

Михайлова Т. та Павелків Р.В. (2021) ШЛЯХИ ЗАПОБІГАННЯ ТА КОНСТРУКТИВНОГО РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ У ПІДЛІТКОВИХ КОЛЕКТИВАХ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 83-86.

Мовчко О. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 86-89.

Назаревич В. (2021) ОЗНАКИ ОСТРАКІЗМУ В ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 77-87. ISSN 2518-7503

Назаревич В. (2021) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ОСТРАКІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ІНДИВІДА. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору, 2021. 52-б55.

Назаревич В.В. (2021) ОСТРАКІЗАЦІЯ В СУСПІЛЬСТВІ ЯК ЗАХИСНИЙ МЕХАНІЗМ СУЧАСНОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 14-17.

Назарець Л.М. та Руденко Н.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ З ПТСР ЗАСОБАМИ ПІСКОВОЇ ТЕРАПІЇ. Scientific Collection «InterConf», 2021 (№ 53). с. 213-216.

Немеш О.М. (2021) ВПЛИВ МЕДІА НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 88-92.

Нікішина Д. та Кулаков Р.С. (2021) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 94-97.

Олексійчук Д. та Яцюк Н.О. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ МУЗИКИ НА ЕМОЦІЙНІ СТАНИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 97-100.

Павелків Р.В. (2021) НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ФЕНОМЕНУ РЕФЛЕКСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 166-172. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. та Петренко І.Ф. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 39-49. ISSN 2411-4553

Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЗМІСТ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 8184.

Пилипюк Т. та Безлюдна В.І. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 104-105.

Подейко Л. та Созонюк О.С. (2021) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 109-111.

Піонтковська Д.В. (2021) НАЦІОНАЛЬНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ЯК СКЛАДОВА ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 25-26.

Рабович І. та Джеджера О.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ПІДЛІТКАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОЯВИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 113-116.

Рабович І. та Джеджера О.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ПРОЯВІВ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 111-113.

Романович І. та Джеджера О.В. (2021) ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНИХ НАХИЛІВ СЕРЕД СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 116-119.

Романюк В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ РОЗВИТКОМ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ І ЇХ СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ В ГРУПІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 120-121.

Сава О. та Корчакова Н.В. (2021) ПУТИ ФОРМИРОВАНИЯ НАЦИОНАЛЬНОГО САМОСОЗНАНИЯ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 97-99.

Семенченко Р.І. та Корчакова Н.В. (2021) ЕМОЦІЙНА НАПРАВЛЕНІСТЬ ЯК ЧИННИК МІЗОГІНІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 110-112.

Созонюк О.С. (2021) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 103-106.

Созонюк О.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇВ СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 129-134. ISSN 2518-7503

Сосонюк О. та Кулакова Л.М. (2021) РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ У ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 122-124.

Сосонюк О.І. та Созонюк О.С. (2021) ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЇ І САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 112-115.

Ткач О. та Назаревич В.В. (2021) ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯВИЩА СОЦІАЛЬНОГО ВИГНАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 135-137.

Хомич І. (2021) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ НОРМАТИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Knowledge. Education. Law. Management, 2021 (№ 1): Vol. 1. с. 145-149. ISSN 2353-8406

Хомич І.С. (2021) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ НОРМАТИВНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 201-206. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2021) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕТЕРМІНАЦІЇ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 36-40.

Чичук Ю. та Кулакова Л.М. (2021) ВПЛИВ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ ІЗ БАТЬКОМ НА ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 125-127.

Чичук Ю. та Назаревич В.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ В СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 140-142.

Чорноус Я.М. та Кулаков Р.С. (2021) ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА НАВЧАЛЬНУ УСПІШНІСТЬ УЧНІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 142-144.

Чорноус Я.М. та Назарець Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 127-130.

Шепельчук І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СОЦІАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ 6-7 РОКІВ ДО УМОВ НУШ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 144-148.

Шпраха Л.І. та Кулакова Л.М. (2021) ЕМПАТІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ У РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 132-135.

Якимець М. та Кулакова Л.М. (2021) ЧИННИКИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 137-140.

Дисертація

Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НЕВИРОБНИЧОЇ СФЕРИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Інше thesis, РДГУ.

Цей список був створений у Fri Nov 22 16:01:35 2024 EET.