Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 203.

Розділ Книги

Shymko O.V. (2020) STRATEGIC APPROACH TO ENSURING THE COMPETITIVENESS OF TRADE ENTERPRISES. In: Scientific approaches to the study of the world economy. Primedia eLaunch, Boston, с. 12-17. ISBN 978-1-64945-870-4

Димченко Н.С. (2016) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 232-237. ISBN 978-617-601-157-6

Лукомська О.І. (2016) ЗНАЧЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ АГРОБІЗНЕСУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 33-42. ISBN 978-617-601-157-6

Машта Н.О. (2016) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТУРИЗМУ НА ТЕРИТОРІЇ НАДСЛУЧАНСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, с. 170-176. ISBN 978-617-601-157-6

Шимко О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. In: Стратегії економічного розвитку: держава, регіон, підприємство. Вид. дім "Гельветика", Херсон, с. 399-411. ISBN 978-617-7178-98-8

Стаття

Deineha I.O. (2018) THE MARKETING COMPLEX OF HIGHER EDUCATION IN THE EDUCATIONAL MARKET. Innovative Solutions In Modern Science, 2018: №6(25). с. 5-22. ISSN 2414-634Х

Deineha I.O. (2018) METHODOLOGICAL ASPECTS OF FORMATION MARKET OFFERS OF HIGHER EDUCATION. Innovative Solutions In Modern Science, 2018 (№ 5): (24). с. 40-50.

Sidanich I. та Zaplatynska A. та Postelzhuk O. та Harashchenko L. та Opalchuk B. (2020) EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF FORMING ENTERPRISES COMPETITIVE ADVANTAGES. International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. с. 9138-9142.

Євчук В.В. та Бучковська О.Ю. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 98-100.

Ісаєва Ю.В. та Дейнега О.В. (2019) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 338-339.

Андрощук М.С. та Дейнега І.О. (2017) КОМУНІКАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА ЇХ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2017: Ч. 2. с. 10-14.

Бакай М.В. та Поляк К.Ю. (2021) РОЛЬ ЗНОСУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У ФІНАНСОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 10-11.

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2022) ЦИФРОВІ ІННОВАЦІЇ У РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА. Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативно-правового потенціалу України та її регіонів, 2022. с. 118-120.

Безтелесна Л.І. та Пляшко О.С. та Паламарчук О.С. (2022) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ЗВО ЯК ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. Організаційно-економічні та соціальні складові розвитку підприємництва, 2022. с. 247-249.

Бенещук Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 23-24.

Бенещук Т.В. та Димченко Н.С. (2017) РОЛЬ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УСПІШНОМУ ФУНКЦІОНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 12-14.

Бенчук С.О. та Машта Н.О. та Дейнега І.О. (2024) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ БОРОТЬБИ З ФАЛЬСИФІКАЦІЄЮ ПРОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ ЦЕМЕНТУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 12-18.

Богомаз С. та Трофімчук О.Р. (2021) ТВОРЧІСТЬ У МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 100-104.

Боровець А.Ф. та Гусак І. та Дейнега О.В. (2021) РЕТРОСПЕКТИВА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 110-115.

Братащук К.О. та Юськів Б.М. (2014) МІСЯЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ВІДВАНТАЖЕННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 77-78.

Вальковець А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 132-133.

Вальковець В.В. та Дейнега О.В. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 116-119.

Варшавський Н. та Гладунов О.В. (2021) МАРКЕТОЛОГИ НА РИНКУ ПРАЦІ: ПОПИТ, ВИМОГИ, ПОТЕНЦІЙНІ ПРАЦЕДАВЦІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 230-232.

Васюк О.О. та Дейнега О.В. (2017) ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРУ ТА ПІДПРИЄМСТВА. Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017. с. 19-20.

Величко С.В. та Юськів Б.М. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПРОДАЖІВ ТЕХНІКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 12-14.

Вершинська О.Б. та Дейнега О.В. (2016) КЕЙС-МЕТОД У ФОРМУВАННІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 16-17.

Вильчик А.А. та Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 76-79.

Войнаровська Н.С. та Кукушкін О.М. (2010) МІСЦЕ І РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ. Документно-інформаційні ресурси, 2010. с. 99-100.

Волошин В. та Дейнега О.В. та Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. с. 74-76.

Волошин В.С. та Дейнега О.В. (2014) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ІНДИКАТОРІВ ВИРОБНИЦТВА НА ЗАСАДАХ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ. Фінансовий простір, 2014 (№ 4): (16). с. 34-37.

Гатило Т.В. та Дейнега І.О. (2021) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 21-22.

Гоголь Т.В. та Кіндрат В.К. (2022) ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 259-266.

Гром'яка І. та Дейнега І.О. (2020) ПОТЕНЦІАЛ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 349-350.

Гунько О.В. та Пляшко О.С. (2019) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 16-17.

Гунько О.В. та Сяська О.В. (2017) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ УТИЛІЗАЦІЇ СМІТТЯ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 22-24.

Дейнега І.О. (2019) ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 58-60.

Дейнега І.О. (2018) МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ОСВІТНЬОЇ МІГРАЦІЇ. Бізнес-навігатор, 2018 (Вип. 4): (47). с. 34-37.

Дейнега І.О. (2018) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ БРЕНД-КОДУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2018 (№ 4): Т. 29 (68). с. 93-97.

Дейнега І.О. (2018) ОНЛАЙН-ОСВІТА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Причорноморські економічні студії, 2018 (Вип.30): Ч. 1. с. 78-82.

Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ ФІРМОВИХ КОЛЬОРІВ В УПРАВЛІННІ БРЕНДАМИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Економічний форум, 2020 (№ 1). с. 129-135.

Дейнега І.О. (2018) СУЧАСНІ ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2018 (Вип.18): Ч. 1. с. 140-145.

Дейнега І.О. (2018) ЯКІСНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ПОСЛУГИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ТРАНСФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Науковий вісник Херсонського державного університет, 2018 (Вип.30): Ч. 3. с. 26-29.

Дейнега І.О. та Андрощук М.С. (2017) РОЗШИРЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ ВИЩОЮ ОСВІТОЮ ТА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕМ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВА ПЕРЕДУМОВА ЇЇ СТАБІЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі, 2017. с. 165-166.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2020 (№ 1): (97). с. 86-93. ISSN 2409-6873

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2019) ДО ПИТАННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 3): (94). с. 130-137. ISSN 2409-6873

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2015) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Науковий огляд, 2015 (№ 2): (23). с. 1-14.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Шелюк Л.О. (2011) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. Вісник Хмельницького національного університету, 2011 (№ 3): Т. 3. с. 169-172.

Дейнега І.О. та Либак І.А. (2022) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 84-94.

Дейнега І.О. та Лисичук І. (2018) ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ КАНАЛІВ ЗБУТУ ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління, 2018. с. 22-25.

Дейнега І.О. та Черначук Ю.Р. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2021. с. 709-711.

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2020) ВПЛИВ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 110-112.

Дейнега О.В. (2017) ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ МАКРОСЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2017 (Вип.14): Ч.1. с. 83-88.

Дейнега О.В. (2017) СУЧАСНІ МОДЕЛІ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ У ЛАНЦЮГАХ ПОСТАВОК. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2017 (Вип.24): Ч.1. с. 111-115. ISSN 2413-2675

Дейнега О.В. (2017) ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Економіка і фінанси, 2017 (№ 8). с. 33-40.

Дейнега О.В. (2017) ІНФОРМАЦІЙНА ВИЗНАЧЕНІСТЬ ПАРАМЕТРІВ РИНКУ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДУВАННЯ. Perspectives of research and development, 2017. с. 39-43.

Дейнега О.В. (2022) МАРКЕТИНГОВІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦЯ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 211-228.

Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ В2В. Інфраструктура ринку, 2019 (Вип.28). с. 74-80. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. (2019) СПЕЦИФІКА МЕХАНІЗМУ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА РИНКУ В2В. Економічний форум, 2019 (№3). с. 120-128.

Дейнега О.В. та Волошин В.С. (2017) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетингові інноації в осіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торговлі, 2017. с. 237-238.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 12). с. 1-8.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021. с. 46-48.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Регіональна економіка та управління, 2019 (№ 3): (25). с. 18-21.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2010) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНУ ТОВАРУ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2010 (Вип.4). с. 368-373.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2011) РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2011 (Вип.7). с. 232-238.

Дейнега О.В. та Лобач Т. (2021) ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 43-44.

Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2013) РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА КАРТОПЛЮ. Збірник наукових праць ЛНТУ. Економічні науки. Серія «Облік і фінанси», 2013 (№ 10): Т.1. с. 182-188.

Дем’янюк О.О. та Дейнега О.В. (2023) СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ТА СВІТОВА ПРАКТИКА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 94-96.

Драпата М.Б. та Дейнега І.О. (2017) МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ. Туристичні та країнознавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 17-20.

Жабчик О.В. та Хижнякова Н.О. (2014) АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 50-52.

Журавльова С.П. (2012) ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ З ДЕРЖАВАМИ СХОДУ В 20-Х РОКАХ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2012 (Вип.23). с. 75-85. ISSN 2519-1942

Заглинський А.О. та Заглинська Л.В. (2022) ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 5-16.

Зайцев Р. та Пляшко О. та Самборський І.О. (2018) УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ХЛІБОБУЛОЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг очима молоді, 2018. с. 70-72.

Зайцев Р.О. та Сяська О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ХЛІБОБУЛОЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 17-19.

Заєць А.Л. та Кондратюк М.М. (2021) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ УСПІШНОЇ РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 28-30.

Карачова А.О. та Попчук О.В. (2011) СИСТЕМА «OPTIMA-WORKFLOW» ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ДОКУМЕНТООБІГУ В ЗАТ «ЕЙ-І-ЕС РІВНЕЕНЕРГО». Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 44-46.

Клімук О.І. та Кукушкін О.М. (2011) ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ ДІЛОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 105-107.

Князевич А.О. (2011) РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В РЕАЛІЗАЦІЇ АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ. Комунікативний менеджмент, 2011. с. 64-67.

Князевич А.О. та Брітченко І.Г. (2014) ОГАНИЗАЦИОННО-ПРАВОВЫЕ ОСНОВЫ РЕГУЛИРОВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СУБЪЕКТОВ ИННОВАЦИОНОЙ ИФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ. Новая экономика, 2014 (№ 1): (63). с. 137-142.

Князевич А.О. та Крайчук О.В. (2011) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ Й ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ АПК. Ефективна економіка, 2011: Вип. 2.

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 331-333.

Кондратюк М.М. (2021) ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГ ТА РЕКЛАМА ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 38-40.

Конрнійчук М.Р. та Поляк К.Ю. (2021) ОБОРОТНІ КОШТИ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 42-43.

Королюк В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 105-106.

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 105-106.

Королюк В.Р. та Самборський І.О. (2020) РИНКОВІ ПОТРЕБИ ЯК БАЗОВИЙ КРИТЕРІЙ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ. Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики, 2020. с. 337-339.

Кравчук А.О. та Дейнега І.О. (2017) ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 37-40.

Кравчук А.О. та Самборський І.О. (2017) ПРОБЛЕМИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ ТА ШЛЯХИ ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 36-38.

Крохмалюк М.В. та Димченко Н.С. (2019) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 27-30.

Кузьмич В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. (2017) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ТОВАРУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 41-43.

Кузьмич Л.М. та Дейнега І.О. та Самборський І.О. (2018) ІННОВАЦІЇ В СФЕРІ ДИЗАЙНУ УПАКУВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях, 2018. с. 155-158.

Кухар В.М. та Савченко О.Р. (2022) СКЛАДОВІ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 46-48.

Кухарчук О.Я. та Кукушкін О.М. (2011) АНАЛІЗ СТАНУ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 109-111.

Лесовець М.І. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 150-152.

Лесовець М.М. та Дейнега О.В. (2020) ЧИННИКИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 128-129.

Лесько В.В. та Дейнега І.О. (2020) ПОЛІТИКА ЯК ОБ’ЄКТ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГУ. «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 130-132.

Либак І.А. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 210-212.

Липінська Т.В. (2021) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ В ОСВІТІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 212-215.

Лихач П. та Дейнега І.О. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМИ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 665-667.

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2019) МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Ляховчук М.В. та Крет Р.М. (2019) ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК РУШІЙНА СИЛА УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 34-36.

Лібіховська Ю.О. та Дейнега І.О. (2020) УПАКОВКА ТОВАРУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 136-137.

Лібіховська Ю.О. та Пляшко О.С. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МАЛОГО РІТЕЙЛУ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇЇ COVID-19. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 53-55.

Літвінчук Т. та Дейнега О.В. (2018) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Маркетинг очима молоді, 2018. с. 27-30.

Майоха А.О. та Дейнега І.О. (2017) ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ: СУТЬ І ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 40-44.

Малишева Д.О. та Дейнега І.О. (2017) ІДЕНТИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ ІМІДЖ ОРГАНІЗАЦІЇ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 53-54.

Маліцький С.Л. та Нікшич С.М. (2014) КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 16-17.

Мацко В. та Дейнега О.В. (2020) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 682-684.

Машта Н.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ІМПОРТУ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РІЗАННЯ МЕТАЛУ В УКРАЇНУ. Проблеми економіки, фінансів та управління експортно-імпортною діяльністю, 2020. с. 38-39.

Машта Н.О. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ СИРІВ ПІДВИЩЕНОЇ ХАРЧОВОЇ ЦІННОСТІ. Матеріали звітної наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів, 2008: Вип. ІХ. с. 44-45.

Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. та Василенко В.А. (2023) ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. Економіка та суспільство, 2023 (Вип.54).

Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 58-61.

Мних О.Б. та Сапотніцька Н.Я. та Костюк О.С. (2019) ВИВЧЕННЯ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ЛІДЕРІВ У СФЕРІ ВИРОБНИЦТВА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І АНАЛІЗ ПРИЧИН КРИЗИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики, 2019. с. 84-85.

Нагулко В.О. та Шимко О.В. (2014) АУТСОРСИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОПТИМІЗАЦІЇ РЕМОНТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 63-64.

Нікшич С.М. (2014) ПАРАМЕТРИ ОЦІНЮВАННЯ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ ЛОГІСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 20-22.

Оліферчук А.В. та Орлов О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ, ЯК НЕВІД’ЄМНА ЛАНКА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 56-58.

Орлов О.Г. (2019) ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 47-48.

Павлюк Д.П. та Пелех О.Б. (2022) РОЗВИТОК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 51-54.

Павлюк (Ковальчук) Н.П. (2022) ДІЛОВА КОМУНІКАЦІЯ МАРКЕТОЛОГА. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 266-295.

Паламарчук О.С. (2021) ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 168-170.

Паламарчук О.С. та Комар І.О. (2023) ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО У ТОРГІВЛІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі, 2023. с. 71-72.

Паламарчук О.С. та Стрільчук Р.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. с. 136-138.

Панюк Т.П. (2020) КОМПЕТЕНЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ОСНОВА ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ЇХ МОТИВАЦІЇ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. с. 160-163.

Парчук А.В. та Крет О.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ МІСЬКОЇ ВЛАДИ РІВНОГО З ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 26-29.

Пастушок К.О. та Мединська Т.І. (2020) МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАННЯМ КОНТРАКТНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ НА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 29-31.

Пиптик В.Ю. та Дейнега І.О. (2020) РОЛЬ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 198-200.

Пиртко С.А. та Пиртко М.С. (2024) ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК БАЗОВИЙ ПРИНЦИП ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Via Economica, 2024 (Вип. 4). с. 146-153.

Пляшко О.С. та Безтелесна Л.І. (2012) ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 191-192.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2021) АНАЛІЗ ДАНИХ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 222-226.

Поляк К.Ю. (2017) ОБҐРУНТУВАННЯ ВПЛИВУ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ НА ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Економічні науки, 2017 (№1(79)). с. 36-43. ISSN 1728-4236

Поляк К.Ю. (2022) УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ НЕПРЯМОГО ОПОДАТКУВАННЯ. Via Economica, 2022 (Вип.1). с. 17-25.

Портухай О.І. (2020) ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ЗЕРНОВОГО КЛАСТЕРУ НА ТЕРИТОРІЇ ЗАХІДНО-ПОЛІСЬКОГО РЕГІОНУ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2020. с. 148-152.

Присяжнюк Б.П. та Хижнякова Н.О. (2019) МОЖЛИВОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ СЛ ТЗОВ «ЛОКАЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 56-58.

Прокопчук Н.М. та Заглинська Л.В. (2020) РОЗВИТОК ОСНОВНИХ БЮДЖЕТОФОРМУЮЧИХ ПІДПРИЄМСТВ КОСТОПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2020. с. 31-34.

Піголь О. та Хомич С.В. (2021) ВПЛИВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ НА ЯКІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 219-222.

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 163-164.

Робейко К.Г. та Самборський І.О. (2019) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019. с. 445-448.

Рубаха О.В. та Сяська О.В. (2014) УПРАВЛІНСЬКЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 65-66.

Сабо С.Ю. та Юхименко-Назарук І.А. (2014) ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 67-68.

Савченко О.Р. (2020) МОТИВАЦІЙНИЙ СКЛАДНИК СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗМІН. Інфраструктура ринку, 2020: Вип. 45. с. 152-157. ISSN 2519-2868

Савченко О.Р. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ-МАРКЕТОЛОГА. Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України, 2022. с. 295-305.

Савченко О.Р. (2013) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Наукові записки. Серія «Економіка», 2013 (Вип.21). с. 86-89.

Савченко О.Р. (2010) СПРОЩЕНА МОДЕЛЬ СТРУКТУРИ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки, 2010 (Вип.3): (53). с. 90-93.

Савченко О.Р. (2011) ПОТРЕБИ ЗМІН В ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА УПРАВЛІННЯ НИМИ. Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону, 2011. с. 126-128.

Савченко О.Р. (2010) ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ, ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ. Вісник Національного технічного університету "ХПІ", 2010 (№56). с. 134-143.

Савченко О.Р. (2010) ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОГЛЯДІВ ТРАКТУВАННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТЬ «СИСТЕМА» ТА «СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ». Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, 2010 (Вип.4). с. 221-226.

Савченко О.Р. (2012) УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМАХ. Актуальні проблеми економіки, 2012 (№ 3): (129). с. 19-24.

Савченко О.Р. та Машта Н.О. та Поліщук О.Ю. (2022) ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ, ЇХ АДАПТИВНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ЗМІН. Економіка підприємства та організація виробництва, 2022 (1-2): 95-96. с. 50-54. ISSN 1726-8699

Савченко О.С. та Савченко О.Р. (2018) ФАКТОРНА МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень, 2018. с. 54-56.

Семканич А.В. та Машта Н.О. (2019) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 62-64.

Сидорчук Д.А. та Каштан С.С. (2017) РОЗРОБКА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ АВТОМОБІЛІВ НІМЕЦЬКОГО ВИРОБНИЦТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 132-133.

Скиба Н. та Дейнега О.В. (2018) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг очима молоді, 2018. с. 72-74.

Сочинська А.І. та Савченко О.Р. (2019) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 64-66.

Степанчук О.С. та Машта Н.О. (2014) СТАНДАРТ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 68-69.

Стоялівська Н.О. та Дейнега О.В. (2017) МІСЦЕ ЦІНИ В СИСТЕМІ РИНКОВИХ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВ. Туристичні та краєзнавчі дослідження в сучасному світі, 2017. с. 60-62.

Сяська О.В. (2012) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ СТИМУЛЮВАННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ВОДОКОРИСТУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА. Економічні науки. Серія "Економіка та менеджмент", 2012 (Вип.9): Ч.2. с. 144-157.

Теселько Т.В. та Сяська О.В. (2014) НАЙЕФЕКТИВНІШИЙ СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОЮ ФІРМОЮ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 69-70.

Тимощук А. та Дейнега І.О. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА КП «ГОЩАНСЬКА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА». Маркетинг очима молоді, 2018. с. 74-79.

Тимощук А. та Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КП «ГОЩАНСЬКА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА». Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019: Ч. 1. с. 494-498.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 266-268.

Трибушиніна Ю.С. та Дейнега О.В. (2017) МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ. Ефективність ідприємницької діяльності: маркетинговий аспект, 2017. с. 57-60.

Трофімчук В.М. (2012) ТЕХНІЧНИЙ ДИЗАЙН – ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 127-130.

Фалат І.О. та Нікшич С.М. (2017) ПРОБЛЕМИ В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2017. с. 72-73.

Харчук А.В. та Дейнега О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДП «КОСТОПІЛЬСЬКИЙ ЛГ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 73-75.

Цицюра О.В. та Дейнега О.В. (2023) КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 53-55.

Чевжик Л. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ЯК СКЛАДОВА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства, 2020. с. 223-224.

Черевко І.М. та Сілкова Г.В. (2011) МЕНЕДЖЕР ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 119-121.

Черначук Ю.Р. та Орлов О.Г. (2019) МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 75-77.

Черначук Ю.Р. та Самборський І.О. (2019) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 317-319.

Шевчук В.І. та Бобровський А.Л. (2019) РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 77-79.

Шевчук В.О. та Якубовська Н.В. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВТОРИННОГО РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 186-190.

Шелест О.О. та Дейнега І.О. (2018) РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2018: Ч. 2. с. 379-381.

Шелест О.О. та Машта Н.О. (2019) УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ВАГОМА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 79-81.

Шимко О.В. (2015) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнесінформ, 2015 (№ 9). с. 212-217.

Шимко О.В. (2020) МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ. Бізнесінформ, 2020 (№ 1). с. 383-390.

Шимко О.В. (2011) РИНОК ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2011: Вип. 16. с. 424-433. ISSN 2519-2558

Шимко О.В. (2016) ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 4). с. 465-469.

Шимко О.В. (2018) ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ. Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки, 2018. с. 468-471.

Шимко О.В. (2017) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетинг майбутнього: виклики та реалії, 2017. с. 180-182.

Шимко О.В. (2017) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі, 2017. с. 132-133.

Шимко О.В. (2015) РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ АУТСОРСИНГУ. Актуальні питання економічних наук, 2015. с. 28-31.

Шимко О.В. (2019) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА МОДЕЛЬ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів, 2019. с. 15-17.

Шимко О.В. (2021) БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнес Інформ, 2021 (№10). с. 387-392.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2019) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019. с. 285-287.

Шрамович М.В. та Самборський І.О. (2020) СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Сучасний менеджмент : моделі, стратегії, технології, 2020. с. 248-249.

Шувалов В.О. та Князевич А.О. (2009) ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК БІЗНЕС-ПРОПОЗИЦІЯ ПО ФОРМУВАННЮ ІННОВАЦІЙНОГО ПОРТФЕЛЮ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ. Економіко-соціальні проблеми виставкової діяльності, 2009. с. 56-58.

Юрко М.С. та Пашніна А.О. (2019) УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ НА ПІДПРИЕМСТВІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 81-83.

Юрковець А.В. та Юхименко-Назарук І.А. (2019) МІСЦЕ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 83-85.

Юхимчук К.В. та Ясьмо В.Д. (2011) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ З УПРАВЛІНСЬКИМИ ДОКУМЕНТАМИ В УСТАНОВІ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 67-69.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ ОЦІНО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України, 2019. с. 573-576.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 217-219.

Яконюк М.В. та Пашніна А.О. (2019) КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 87-89.

Якубовська Н.В. (2021) СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАПИТІВ ДО ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 243-245.

Доповідь на конференції чи семінарі

Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. In: Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 1 листопада 2021 р., м. Харків.

Дейнега І.О. та Коханюк М.І. (2023) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. In: Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення, 18-19 квітня 2023 р., м. Київ.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) CRM-СИСТЕМИ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. In: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 16-18 грудня 2021 р., м. Хмельницький.

Бакалаврська робота

Пінчук К.П. EVENT-РИНОК В УКРАЇНІ: ЗДОБУТКИ, ТЕНДЕНЦІЇ. [Бакалаврська робота]

Магістерська робота

Кацевич О.А. ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА ПРОЦЕСІВ АНАЛІЗУ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА МЕРЕЖІ СУПЕРМАРКЕТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПАТ "ФОЗЗІ ГРУП"). [Магістерська робота]

Литюк Я.А. ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА ПРОГНОЗУВАННЯ ОПЕРАТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ХЛІБОКОМБІНАТУ БЕРЕЗНІВСЬКОГО РСТ. [Магістерська робота]

Лихач П.Л. СИСТЕМА АНАЛІЗУ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ (КРІ) ДІЯЛЬНОСТІ З НАДАННЯ ПОСЛУГ (НА ПРИКЛАДІ ПП "КОМТЕХСЕРВІС"). [Магістерська робота]

Яроша А.В. УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. [Магістерська робота]

Навчальні матеріали

Микитин Т.М. та Паламарчук О.С. та Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Навчальні матеріали]

Сілкова Г.В. та Костенко М.С. та Бабенко Ж.В. та Карпюк Д.В. (2010) ПРОГРАМА ВСТУПНОЇ СПІВБЕСІДИ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «МАГІСТР» НА БАЗІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «БАКАЛАВР» ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ 8.020105 «ДОКУМЕНТОЗНАВСТВО ТА ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ». [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Tue Nov 5 06:24:57 2024 EET.