Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 296.

Halukha L. та Lysianskyi P. та Harmatiy O. та Verezomska S. та Voznyuk O. (2025) THE ROLE OF HISTORICAL MEMORY IN THE FORMATION OF NATIONAL IDENTITY: A STUDY OF THE UKRAINIAN CASE. Salud, Ciencia y Tecnología – Serie de Conferencias, 2025 (№4:682). с. 1-12.

Ivashkevych E.Z. та Kharchenko Y. (2025) INDIVIDUAL STYLE OF THE ACTIVITY OF MILITARIES. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 43-45.

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Fridrikh A.V. та Antonenko N. та Poliatychko A. (2025) ESP IN INTERCULTURAL COMMUNICATION: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR GLOBAL ENGAGEMENT. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 76-80.

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Fridrikh A.V. та Antonenko N. та Yuriichuk H. (2025) FROM CONFLICT TO COLLABORATION: ENHANCING PEACEBUILDING THROUGH INTERCULTURAL INTERACTIONS IN FORMAL AND INFORMAL SETTINGS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 80-83.

Mykhalchuk N.O. та Ivashkevych E.E. (2025) TEENAGERS’ EXPERIENCE OF THE WAR SITUATION IN UKRAINE. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 66-68.

Reznik A. та Pavlenko V. та Kurapov A. та Zavatska L. та Korchakova N. та Pavlova I та Romem-Porat S. та Isralowitz R. (2025) WAR IMPACT ON MENTAL HEALTH AND WELL-BEING AMONG UKRAINIAN AND ISRAELI WOMEN: A CROSS-NATIONAL COMPARISON. Cambridge Prisms: Global Mental Health, 2025 (№12): е46. с. 1-7. ISSN 2054-4251

Vytkalov V. та Prokopchuk I. та Herchanivska P. та Kravchenko A. та Kashshay O. (2025) UTILISING VISUAL ARTS AND DESIGN THE PRESERVATION OF UKRAINE'S CULTURAL HERITAGE. Serie de Conferencias, 2025: Vol. 4. с. 1512-1522.

Yuzyk O. та Honcharuk V. та Pelekh Y. та Bilanych L. та Sirenko P. та Voitovych I. та Roienk L. та Bilanych H. та Makukh D. та Zidens J. та Yuzyk M. та Yuzyk M. (2025) RESERCH ON GENERATIVE ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGIES IN DUKACATION: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND ETHICAL ASPECTS. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2025: Vol16, No1. с. 139-151. ISSN 2067-3957

Євтушок В.В. та Косарєва О.І. (2025) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ БУДУВАТИ РЕЧЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 57-60.

Євтушок Л.В. та Косарєва О.І. (2025) НАОЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПМР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 60-62.

Адах В. та Пустовіт Г.П. (2025) «Я-КОНЦЕПЦІЯ» У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЯК ПРОФЕСІОНАЛА В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 3-5.

Алконова Д. та Гнедко Н.М. (2025) МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 13-15.

Антончук О.М. (2025) УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ). [Навчальний посібник]

Антончук О.М. (2025) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Навчальний посібник]

Антончук О.М. (2025) ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ НАВЧАННЯ. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 8-10.

Антончук О.М. (2025) ПУБЛІЧНЕ МОВЛЕННЯ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2025: Вип. 1. с. 76-82. ISSN 2786-4707

Антонюк А. та Кіндрат П.В. (2025) НЕБЕЗПЕЧНІ ПРОТОКОЛИ ТА МЕТОДИ ШИФРУВАННЯ У ACTIVE DIRECTORY. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 155-160.

Антонюк М. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 19-34.

Антонюк-Коберська Н.М. (2025) ХУДОЖНЯ ОСВІТА В УМОВАХ ВІЙНИ: МИСТЕЦТВО ЯК ФОРМА СПРОТИВУ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 201-216. ISBN 978-617-8161-72-9

Антонюк-Коберська Н.М. та Вернюк Я.С. та Власюк О.П. та Ганжа М.В. та Гузь Я.В. та Крайлюк Л.В. та Локшук І.М. та Русак О.Л. та Сташук О.А. та Токар І.В. та Чернієнко В.А. та Шеретюк Р.М. (2025) ПРОФЕСІЙНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА РІВНЕНЩИНИ: ПЕРСОНАЛІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ. Інше. Волинські обереги, Рівне.

Бабич С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ СИСТЕМ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Бабич С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА "ОБЧИСЛЮВАЛЬНА ПРАКТИКА" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». Рівень вищої освіти перший (бакалаврський). Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Банацький-Шуманський М. та Сяський В. (2025) КЛАСТЕРИЗАЦІЯ НЕЧІТКИХ ОБРАЗІВ У НЕПЕРЕРВНИХ ПРОСТОРАХ ОЗНАК КОНКУРЕНТНИМИ НЕЙРОННИМИ МЕРЕЖАМИ КОХОНЕНА. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 245-251.

Батишкіна Ю.В. та Копелюк В.О. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ВЕБ-ДИЗАЙН" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Батишкіна Ю.В. та Лістьєв З.С. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ВЕБ-ПРОГРАМУВАННЯ". [Навчальні матеріали]

Бердар Я.П. та Ціпан Т.С. (2025) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КУЛЬТУРИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 5-7.

Березюк Т.П. (2025) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 5-7.

Березюк Т.П. (2025) ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УПРАВЛІНЦІВ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 298-331. ISBN 978-966-370140-0

Бичков О.С. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "АНАЛІЗ ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ". [Навчальні матеріали]

Бичков О.С. та Кирик Т.А. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНЕ ПРОГРАМУВАННЯ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Богуцька Ю.А. та Федорова Н.В. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ У РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 17-18.

Богуш А. та Маліновська Н.В. (2025) МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ ДІТЕЙ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. [Навчальні матеріали]

Бондар І.В. (2025) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№2): 42. с. 1206-1215. ISSN 2786-5274

Бондар І.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ ЗА ПОЛІКУЛЬТУРНИМ ПІДХОДОМ. Вісник науки та освіти, 2025 (№1(31)). с. 861-871. ISSN 2786-6165

Бондарев О.Д. та Павелків О.М. (2025) ФАХОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 19-20.

Бондарюк І. та Крайчук О.В. (2025) ІНТЕРАКТИВНІ КОМАНДНІ КВЕСТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 34-37.

Боярин О. та Невинна Г.Я. (2025) ОСВІТНЬО-НАУКОВЕ СПІВРОБІТНИЦТВО УКРАЇНИ ТА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 314-317.

Бугайченко М.Р. та Гурський В.А. (2025) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗВУКОВИМОВНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 21-24.

Буцяк В.І. та Цюлюпа Н.Л. (2025) МАТЕРІАЛИ "ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ВІДКРИТОГО КОНКУРСУ ПІАНІСТІВ. РІВНЕ-2025". [Навчальні матеріали]

Бєлова Є.В. та Маліновська Н.В. (2025) КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 8-10.

Білецький В.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЛІНІЙНА АЛГЕБРА ТА АНАЛІТИЧНА ГЕОМЕТРІЯ Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Білецький М. (2025) ПІДГОТОВКА ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 160-165.

Білоус В.В. та Пустовіт Г.П. (2025) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 11-13.

Білоус С.О. та Баліка Л.М. (2025) ВИХОВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 13-15.

Ваколюк А.М. (2025) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПОНЯТТЯ ГРИ ЯК МЕТОДУ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 24-25.

Вальковець А.С. (2025) ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ, ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ. Відновлення та модернізація економіки України: виклики, пріоритети, практики. с. 32-34.

Вальковець А.С. (2025) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТЕЖІ ТА ЦИФРОВИЙ БАНКІНГ: ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ ФІНАНСОВУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Грааль науки (№51). с. 281-290. ISSN 2710-3056

Вальковець А.С. (2025) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВИХ ПЛАТФОРМ НА МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Економічний простір (№198). с. 9-14. ISSN 2224-6282

Вальковець А.С. (2025) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ PROZORRO: АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства. с. 54-55.

Вальковець А.С. та Поляк К.Ю. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.3). с. 118-121.

Вальковець А.С. та Якубовська Н.В. (2025) ПРАКТИКУМ МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА. [Навчальний посібник]

Василець К.В. та Богачик М.С. (2025) THE IMPORTANCE OF STUDENT-CENTERED APPROACHES IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 26-27.

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) ІСТОРІЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. [Навчальний посібник]

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) ОСНОВИ ФУТБОЛУ. [Навчальний посібник]

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ТРЕНЕРСЬКОЇ) ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО - УПРАВЛІНСЬКОЇ ПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. (2025) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ СПОРТИВНОГО ТРЕНУВАННЯ. [Методичні рекомендації]

Василюк В.М. та Ярмощук О.О. та Шелюк В.О. (2025) СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ СПОРТИВНО-АНАЛІТИЧНИХ НАВИЧОК У ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Rehabilitation and Recreation, 2025 (№1): Vol.19. с. 241-251. ISSN 2786-8354

Вернюк Я.С. (2025) ТВОРЧО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН СТЕПАНА ШЕВЧУКА. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 44-68. ISBN 978-617-8161-72-9

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК01 ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 024 «Хореографія». [Навчальні матеріали]

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК05 РЕГІОНАЛЬНА КУЛЬТУРНА ПРАКТИКА для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». [Навчальні матеріали]

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК14 УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальності 034 «Культурологія». [Навчальні матеріали]

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК15 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ У СОЦІОКУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». [Навчальні матеріали]

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК22 СУЧАСНА РЕГІОНАЛЬНА КУЛЬТУРНА ПРАКТИКА для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності». [Навчальні матеріали]

Виткалов В.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК23 МУЗЕЇ І СУЧАСНА РЕГІОНАЛЬНА КУЛЬТУРНА ПРАКТИКА для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 027 «Музеєзнавство, пам'яткознавство». [Навчальні матеріали]

Вишневська І.П. (2025) СПЕЦИФІКА РОБОТИ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА В КЛАСІ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 83-87. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Власюк О.П. (2025) СУЧАСНІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ІМЕНІ СТЕПАНА ШЕВЧУКА РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 94-117. ISBN 978-617-8161-72-9

Власюк О.П. та Антонюк-Коберська Н.М. та Гузь Я.В. (2025) ФІЛОСОФІЯ МИСТЕЦЬКОГО ТВОРУ В ДОБУ ПОСТМОДЕРНУ. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 2142-2152. ISSN 2786-6165

Войтович І.О. та Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПРАВИЛАМИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 28-31.

Войтович М.П. та Ціпан Т.С. (2025) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 31-33.

Войтович О.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки, 2025: Вип. 159. с. 48-55.

Волошин В.Ю. та Совик Т.О. (2025) МЕТОДИ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ІРЦ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХОМОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 34-36.

Ворон Оксана (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЛОСОФІЯ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Ворон Олена та Ворон Оксана (2025) КОНЦЕПЦІЯ ВІЙНИ ТА МИРУ В ЗАХІДНОМУ ХРИСТИЯНСТВ. Культурологічний альманах, 2025: Вип. 1(13). с. 70-75. ISSN 2786-7250

Воронова А.І. та Маліновська Н.В. (2025) СЕНСОМОТОРНИЙ ПІДХІД У КОРЕКЦІЇ РОТАЦИЗМУ В ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 37-39.

Візітів Ю.М. (2025) СЕМІОТИКА ГЕЙМДЕВУ. ПРИСУТНІСТЬ МАРКЕРІВ РАДЯНСЬКОЇ ЕПОХИ В ІГРОВОМУ НАРАТИВІ. In: Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 1-43. ISBN 978-9934-26-535-8

Візітів Ю.М. та Сатієвський А.А. (2025) КОРЕЙСЬКА МЕНШИНА (СПІЛЬНОТА ) В УКРАЇНІ. ВИКЛИКИ ТА РЕАЛІЇ ПОВСЯКДЕННЯ. Професійно-прикладні дидактики, 2025: Вип. 1. с. 113-120. ISSN 2521-6449

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня галузі знань: 01 «Освіта» спеціальності: 014 «Середня освіта» предметної спеціальності: 014.03 «Середня освіта. Історія та громадянська освіта». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ПЕДАГОГІЧНОЇ (ВИРОБНИЧОЇ) ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Візітів Ю.М. та Сєвєрова О.В. (2025) ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ здобувачам вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня з галузі знань: 01 «Освіта/Педагогіка» спеціальності: 014 «Середня освіта (Історія)». [Навчальні матеріали]

Галатюк М.Ю. (2025) СПОРТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 10-13.

Галатюк М.Ю. (2025) СПОРТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ. Професійно-прикладні дидактики, 2025: Вип. 1. с. 15-20. ISSN 2521-6449

Галуха Л.Ю. (2025) РОЛЬ УКРАЇНСЬКИХ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ У ФОРМУВАННІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕЇ В ХІХ СТОЛІТТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№ 1): (31). с. 2034-2048. ISSN 2786-6165

Галуха Л.Ю. (2025) ОСВІТНІ МОДЕЛІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ОСВІТИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ УКРАЇНИ. Педагогічна Академія: наукові записки, 2025 (№ 16). ISSN 2786-9458-online

Ганжа М.В. (2025) ПОТЕНЦІАЛ ЗАНЯТЬ З ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНОЇ ГРАФІКИ ЯК ЧИННИК ПОНЯТІЙНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 118-129. ISBN 978-617-8161-72-9

Гарбар С.П. (2025) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica (№8). с. 13-17. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Герман Т. та Сяський В. (2025) ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 37-42.

Главінська О.Д. та Главінська Е.С. (2025) СТРАТЕГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ВЕТЕРАНІВ БОЙОВИХ ДІЙ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 26-28.

Гнедко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНЕРА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 42-45.

Годунко Т.П. та Совик Т.О. (2025) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО ЗАСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОГО ЛОТО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 39-41.

Гонгало Х. та Остапчук Н.О. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ РУТИННИХ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГА: АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ДАНИХ, ПЕРЕВІРКА ЗАВДАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 254-259.

Гордовський Ю.В. та Войтович О.П. (2025) ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ГЕОГРАФІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 41-43.

Горопаха Н.М. (2025) НАСТУПНІСТЬ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічна академія, 2025 (№18). с. 1-20. ISSN 2786-9458

Горіна Л.І. та Турчин Г.П. (2025) МЕТОДИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ У ВИВЧЕННІ ДИРИГУВАННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2025: Вип. 1. с. 10-14. ISSN 3041-1033 ; ISSN 3041-1025

Грицаюк Т.А. та Баліка Л.М. (2025) ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 43-46.

Гузь Я.В. (2025) ПІД ЗЕМЛЕЮ: МИСТЕЦТВО В УКРИТТІ ЯК ФОРМА КУЛЬТУРНОЇ АДАПТАЦІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ (НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНИ ТА МІСТА РІВНОГО). In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 217-235. ISBN 978-617-8161-72-9

Гусак Т.О. та Сілкова Е.О. (2025) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 46-47.

Гуцалюк І.А. (2025) АДАПТИВНИЙ СПОРТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВІДНОВЛЕННЯ ВЕТЕРАНІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 29-31.

Давидюк Н.В. та Улюкаєва І.Г. (2025) РОЛЬ ЗАСОБІВ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 48-49.

Даньшин М.М. та Петренко О.Б. (2025) ГЕНДЕРНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНЦІВ-ЛІДЕРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 50-51.

Данілова Н.Р. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Деменчук О.В. (2025) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ЛЮДИНИ В АСПЕКТІ ТЕОРІЇ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Переяславські студії з лінгвістики та лінгводидактики, 2025: Вип. 3(1). с. 128-135. ISSN 3041-1106 (Online)

Демчук В.О. (2025) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПІДЛІТКІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2025: Вип. 1. с. 20-26. ISSN 3041-1033 ; ISSN 3041-1025

Демчук О.О. та Артемова О.І. (2025) ВІЙСЬКОВІ З ІНВАЛІДНІСТЮ: ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ТРУДНОЩІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 34-36.

Джеджера О.В. (2025) ДОСВІД КРАЇН НАТО В РОБОТІ З ВЕТЕРАНАМИ З ПТСР. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 31-33.

Дибач А.М. та Янцур Л.А. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ КОНСТРУЮВАННЯ ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ОРИГАМІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 51-54.

Димченко С.С. та Димченко К.С. (2025) ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ТА РОЗВИТКУ КОНКУРСУ ІМЕНІ ЛЮДВІГА КОТЛАРА В КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 52-60. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Дичківська І.М. та Джеджера К.В. та Косарєва Г.М. (2025) ВИПУСКОВА КАФЕДРА ЯК СУБ’ЄКТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Переспективи та інновації науки, 2025 (№3(49)). с. 452-464.

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Руденко Н.М. та Федорова Н.В. та Шостак О.О. та Юрчук О.І. (2025) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВТИ. [Навчальний посібник]

Дичківська І.М. та Колупаєва А.А. та Войтович О.В. та Гаєвська А.В. (2025) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Перспективи та інновації науки, 2025: №3(49). с. 465-473. ISSN 2786-4952

Дичківська І.М. та Федорова Н.В. (2025) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Керівництво. Волинські обереги, Рівне.

Драганчук В.М. та Улюкаєва І.Г. (2025) ВИХОВАННЯ ПРАЦЬОВИТОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 55-57.

Дружиніна І.А. (2025) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ЧЛЕНІВ СІМЕЙ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 39-41.

Дубич К.П. (2025) МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО НАПИСАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ (ПРОГРАМУВАННЯ; WEB-ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ). [Методичні рекомендації]

Закопець М.Л. та Палаженко О.П. (2025) ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКОНАВЦІВ-ДУХОВИКІВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 77-83. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Зень Г.С. та Козлюк О.А. (2025) ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 63-65.

Калько Н.А. та Косарєва Г.М. (2025) АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 67-70.

Камінська Д.І. та Дичківська І.М. (2025) РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 71-74.

Капральцев Д.О. та Баліка Л.М. (2025) РОЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА, ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА, РЕСТАВРАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 74-76.

Кедрук Ю.Р. та Стельмашук Ж.Г. (2025) ДО ПРОБЛЕМИ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 84-85.

Кирилюк О.О. та Пустовіт Г.П. (2025) ТВОРЧЕ САМОВИРАЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ФЕНОМЕНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 86-87.

Кисіль В.О. та Янцур Л.А. (2025) РОЛЬ СУЧАСНИХ МУЛЬТФІЛЬМІВ У ФОРМУВАННІ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 88-90.

Климук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2025) СУЧАСНА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 92-95.

Клубук Х. та Соколюк А. та Полюхович Н.В. (2025) АНАЛІЗ ОНЛАЙН ЗАСОБІВ ДЛЯ ДОВЕДЕННЯ ІСТИННОСТІ ЛОГІЧНИХ МІРКУВАНЬ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 58-60.

Ковалевський А.В. та Дубич К.П. (2025) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 96-98.

Коваль Б.В. та Павелків О.М. (2025) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ТА ЇХ СИСТЕМ ЗА МОДЕЛЬНОЮ НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ НУШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 98-100.

Козлюк О.А. (2025) ПРАКТИКУМ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ. [Методичні рекомендації]

Копелюк В.О. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "КОНСТРУЮВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Корнейчук Г.М. та Шостак О.О. (2025) ТЕРАПЕВТИЧНІ МЕТОДИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ ІЗ РАС. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 101-103.

Король С.П. та Петренко О.Б. (2025) ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 100-101.

Корчакова Н.В. (2025) ПРИЙНЯТТЯ ПОНІВЕЧЕНОГО ТІЛА ПІСЛЯ ТЯЖКОГО ПОРАНЕННЯ ЯК ІНТРАПСИХІЧНИЙ КОНФЛІКТ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 35-70. ISBN 978-966-370140-0

Котяш А.М. та Баліка Л.М. (2025) НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 103-105.

Коханевич Т.П. (2025) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica (№8). с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Крайлюк Л.В. (2025) ОЛЕНА ОХРИМИК: МИСТКИНЯ ТА ПЕДАГОГ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 26-43. ISBN 978-617-8161-72-9

Красненко О.О. та Синьчук О.М. (2025) СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВАЖЛИВА ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ. Scientific achievements of contemporary society, 2025. с. 245-255.

Кривичун Д.О. та Совик Т.О. (2025) СИСТЕМА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОЇ (ВИМОВНОЇ) СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 105-108.

Крищук О.О. та Пустовіт Г.П. (2025) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 108-109.

Крупич В.М. та Оксенюк О.В. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 110-113.

Кузнєцов О. та Пустовіт Г.П. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІКИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 113-115.

Кузьмич Г.Б. та Маліновська Н.В. (2025) ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГОР І ВПРАВ У РОЗВИТКУ ГРАФОМОТОРИКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 115-118.

Кузьмич О.О. (2025) РЕДУКЦІЯ ЯК СИНТАКСИЧНЕ ЯВИЩЕ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 50-52.

Кулаков Р.С. (2025) ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 52-54.

Кулаков Р.С. (2025) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 372-401. ISBN 978-966-370140-0

Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АРТТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ВІЙСЬКОВИМИ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 55-57.

Кулакова Л.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 342-371. ISBN 978-966-370140-0

Кундеус О.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ СТУДІЇ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ за освітньою програмою «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Кушнір М.А. та Горопаха Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 118-121.

Кіндрат П.В. (2025) ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ. [Методичні рекомендації]

Кіндрат П.В. (2025) ОСНОВИ КІБЕРБЕЗПЕКИ. [Навчальні матеріали]

Кіндрат П.В. (2025) ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ. [Навчальні матеріали]

Кіндрат П.В. (2025) ВІРТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ КІБЕРБЕЗПЕЦІ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 54-57.

Кіндрат П.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Кіндрат П.В. та Бабич С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "БАЗИ ДАНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Лазоренко Б. та Безлюдна В.І. (2025) СКРИНІНГ САМООЦІНКИ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОТИДІЇ ЕКОЛОГІЧНИМ ТА ЕПІДЕМІЧНИМ ЗАГРОЗАМ В АСПЕКТІ ЇХНЬОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОБРОБУТУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Забезпечення конструктивної поведінки населення в умовах екстремального стресу, 2025. с. 74-77.

Лебедєва А.С. та Янцур Л.А. (2025) НАРОДНІ СВЯТА ТА РОЗВАГИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 121-124.

Лико С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ТЕОРІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Локшук І.М. (2025) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТРАДИЦІЙНИХ ХУДОЖНІХ ТКАНИН СТУДЕНТАМИ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ІМЕНІ СТЕПАНА ШЕВЧУКА РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 174-186. ISBN 978-617-8161-72-9

Лохвич К.І. та Петренко І.Ф. (2025) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 124-128.

Луцик Г.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПІСЛЯ ВІЙНИ: ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 59-61.

Луцюк Ю.Ю. та Шадюк (Падалка) О.І. (2025) СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 128-130.

Ляшук Т.Г. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ". [Навчальні матеріали]

Ляшук Т.Г. та Шроль Т.С. (2025) ПРОГРАМУВАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ: ЗБІРНИК ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НА ТЕМУ "ОГЛЯД АПАРАТНИХ/ПРОГРАМНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ЗАСОБІВ РОЗРОБКИ ПЗ ДЛЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ". [Навчальні матеріали]

Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. (2025) ФОРМУВАННЯ БАЛЕТМЕЙСТЕРА-ПОСТАНОВНИКА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ "МИСТЕЦТВО БАЛЕТМЕЙСТЕРА". Академічні візії, 2025: Вип. 41. с. 25-32. ISSN 2786-586X

Марциновський В.П. та Загоруйко Г.Є. (2025) ВИТОКИ ТА ПРИЧИНИ РОЗВИТКУ СИНДРОМУ ВИГОРАННЯ У БІЙЦІВ У ЗОНІ БОЙОВИХ ЗІТКНЕНЬ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 41-43.

Марчук Г.В. та Дичківська І.М. (2025) ОСОБЛИВОСТІ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 130-133.

Матковський А.О. та Петренко О.Б. (2025) ОНОВЛЕННЯ ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 133-135.

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «Стандартизація та оцінка відповідності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Менеджмент» денної та заочної форм навчання. [Навчальні матеріали]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «Стандартизація та оцінка відповідності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. [Навчальні матеріали]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТА ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями «Менеджмент», «Маркетинг», «Публічне управління та адміністрування» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «ЕКСПЕРТИЗА ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «МАРКЕТИНГ» денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Машта Н.О. (2025) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО ЗАВДАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ "МЕНЕДЖМЕНТ" ДЕННОЇ І ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]

Мельничук С.В. та Войтович О.П. (2025) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 136-137.

Мельнічук Я.В. та Ціпан Т.С. (2025) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 137-140.

Мовчко О.П. (2025) ПТСР І НІЧНІ КОШМАРИ, ЯК ВІЙНА ЗАЛИШАЄ ВІДБИТОК У СВІДОМОСТІ ТА НЕСВІДОМОМУ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 68-71.

Мороз І.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ". [Навчальні матеріали]

Мороз І.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "АНАЛІЗ ДАНИХ". [Навчальні матеріали]

Мороз І.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «СНОВИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ»ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. [Навчальні матеріали]

Мороз І.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА "КУРСОВА РОБОТА" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». Рівень вищої освіти перший (бакалаврський). Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Мороз І.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА "ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». Рівень вищої освіти перший (бакалаврський). Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Мороз І.П. та Назарук М.В. (2025) ТЕОРІЯ СИСТЕМ ТА СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ. [Навчальні матеріали]

Мороз Л.В. та Ясногурська Л.М. та Ковалюк В.В. та Мічуда Н.М. та Романюк С.К. (2025) АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ПРИРОДНИЧИХ НАУК. [Навчальний посібник]

Мосницька І.В. та Стельмашук Ж.Г. (2025) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОЗАКЛАСНІЙ ВИХОВНІЙ РОБОТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 140-142.

Мосніцька Ю.М. та Дичківська І.М. (2025) РОЗВИТОК СЕНСОРИКИ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МОНТЕССОРІ-ПЕДАГОГІКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 142-145.

Нагорна Д.В. та Горопаха Н.М. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 145-146.

Назарець Л.М. (2025) ВПЛИВ КРИЗИ НА ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ОСОБИСТОСТІ. In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 269-297. ISBN 978-966-370140-0

Невинна Г.Я. (2025) ГРОМАДСЬКА ОСВІТА ЯК НЕОБХІДНА УМОВА РОЗБУДОВИ СТАЛОЇ ДЕМОКРАТІЇ. Вісник Прикарпатського університету, 2025: Вип. 20. с. 76-81. ISSN 2078-3396

Невинна Г.Я. та Боярин О. (2025) ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2025. с. 66-68.

Немеш О.М. (2025) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ВЕТЕРАНАМ ТА ЇХ РОДИНАМ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів, 2025. с. 76-78.

Нечипорук Л.І. та Килюшик Т. (2025) ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 78-81.

Ничай В.О. та Павелків О.М. (2025) ВИВЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ ЗА МОДЕЛЬНОЮ НАВЧАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ НУШ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 147-149.

Ніколайчук Г.І. та Ногачевська І. (2025) ВІДНОВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я ВЕТЕРАНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 81-84.

Озимчук О.Б. та Візітів Ю.М. та Коцюбайло В.П. (2025) ПАМ’ЯТКИ ВЕЛЬБАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ НА РІВНЕНЩИНІ. ПРОБЛЕМИ ІСТОРИЧНОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ. Культурологічний альманах, 2025: Вип. 1(13). с. 122-133. ISSN 2786-7250

Озимчук О.Б. та Візітів Ю.М. та Коцюбайло В.П. (2025) ФІБУЛИ ВЕЛЬБАРСЬКОЇ АРХЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК МАРКЕР МІГРАЦІЇ ГОТІВ ПЕРІОДУ ВЕЛИКОГО ПЕРЕСЕЛЕННЯ НАРОДІВ. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського, 2025 (№1): Т.36 (75). с. 276-283. ISSN 2663-5992

Оксенюк О.В. (2025) СТРАТЕГІЇ ВТРУЧАННЯ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ (ВПО). Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 84-86.

Остапчук М. та Філоненко Р.С. (2025) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКТИВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ НАДАННЯМ ПІДТРИМКИ У СФЕРІ ОСВІТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 87-89.

Павелків В.Р. (2025) ЕМОЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ У ВЕТЕРАНІВ: ВИКЛИКИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 89-91.

Павелків К.М. (2025) РОЛЬ СІМ’Ї ТА ГРОМАДИ У ПРОЦЕСІ РЕІНТЕГРАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ У ЦИВІЛЬНЕ СУСПІЛЬСТВО. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 91-93.

Павелків Р.В. та Корчакова Н.В. (2025) ФІЛОСОФІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГІЧНЕ СПРЯМУВАННЯ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.

Павлюк Н. (2025) МОВНА ОСОБИСТІСТЬ У ДОБУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 71-73.

Павлюк Н.П. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «НЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Паламарчук О.С. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ЕКОНОМІКА І ПРАВО ІТ-ГАЛУЗІ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Пальчевський Р.С. та Півоварчук В.М. та Філіпович М.Б. (2025) ЗАІДЕОЛОГІЗОВАНІСТЬ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ ВОЛИНСЬКОГО СЕЛА У 1944-1990-Х РР. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 2033-2042. ISSN 2786-6165

Пастушок Т.В. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДИРИГЕНТА ДИТЯЧОГО ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 87-91. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Пелех О.Б. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МЕНЕДЖМЕНТ ІТ-ПРОЄКТІВ" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». Рівень вищої освіти перший (бакалаврський). Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Петренко С.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "КРОСПЛАТФОРМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ". [Навчальні матеріали]

Петренко С.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МОДЕЛЮВАННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ". [Навчальні матеріали]

Петренко С.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІНТЕРФЕЙСИ КОРИСТУВАЧА ТА СИСТЕМНІ ІНТЕРФЕЙСИ". [Навчальні матеріали]

Петренко С.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ОСНОВИ ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Петрук Л.П. (2025) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ТА АДАПТАЦІЇ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 97-100.

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2025) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ЗАСАДАХ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ ТА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ. Економічний простір, 2025 (№197). с. 204-211.

Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2025) ХАРАКТЕРНІ РИСИ СУЧАСНОГО БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.1). с. 431-433.

Пономаренко В. (2025) ГІГІЄНА СНУ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ’Я ВЕТЕРАНІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 95-97.

Потапчук Т.В. та Онищук В.І. та Онищук Н.В. (2025) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ДО ТВОРЧОЇ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 1284-1297. ISSN 2786-6165

Присяжнюк І.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МАТЕМАТИЧНИЙ АНАЛІЗ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 МІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «МІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Прокопчук В.І. (2025) МИСТЕЦЬКІ ДИНАСТІЇ: КУЛЬТУРНИЙ ДІАЛОГ КРІЗЬ СТОЛІТТЯ. Мистецтво та освіта, 2025: №1(115). с. 2-8.

Прокопчук В.І. (2025) МИСТЕЦТВО В ДІАЛОЗІ КУЛЬТУР: МАЛОВІДОМІ / МАЛОДОСЛІДЖЕНІ ХУДОЖНИКИ. Мистецтво та освіта, 2025: №1(115). с. 61-63.

Прокопчук В.І. та Пастушенко А.С. та Яковенко Л.П. (2025) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ПОВСТАНСЬКОЇ ПІСНІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2025: Вип. 1. с. 103-110. ISSN 3041-1033 ; ISSN 3041-1025

Прокопчук В.І. та Яковенко Л.П. (2025) ЗНАМЕННІ ТА ПАМ’ЯТНІ ДАТИ 2025 РОКУ. О. Зень, Рівне.

Пуха Н. та Широких А.О. (2025) ПРОБЛЕМА СТРЕСУ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 100-102.

Пінчук Р.В. (2025) ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МУЗИЧНОЇ ТА ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАГІСТРАНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 49-52. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Ричагівська Ю.Є. (2025) ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНІ АНТРОПОНІМИ ЯК МАРКЕРИ ДІАЛОГУ КУЛЬТУР. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 85-86.

Руденко Н.М. (2025) ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ НА ЗАНЯТТЯХ ДИСЦИПЛІНИ «ЛОГОПСИХОЛОГІЯ». In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 332-341. ISBN 978-966-370140-0

Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]

Рудь О.Г. та Горальський Л.П. (2025) ЗООЛОГІЯ ХОРДОВИХ. [Методичні рекомендації]

Русак О.Л. (2025) ПРАКТИКА СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ХУДОЖНЬОМУ РІЗЬБЛЕННІ ПО ДЕРЕВУ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 187-200. ISBN 978-617-8161-72-9

Савуляк В.О. (2025) ХРИСТИЯНСЬКЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ЯК НАПРЯМ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 103-105.

Савченко О.Р. та Поліщук О.Ю. та Сяська О.В. (2025) ПАРТИСИПАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ВІТЧИЗНЯНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Via Economica (№8). с. 112-117. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Синьчук О.М. та Босак О.І. (2025) ГОТОВНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Science in the modern world: innovations and challenges, 2025. с. 287-295.

Синьчук О.М. та Савич Н. (2025) ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Evolving Science: Theories, Discoveries and Practical Outcomes, 2025. с. 122-131.

Синьчук О.М. та Третяк О.М. та Сорочинська Т.А. (2025) ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Перспективи та інновації науки, 2025 (№1): 47. с. 1046-1058.

Синьчук О.М. та Устич Н.В. (2025) СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Global Trends in the Development of Information Technology and Science, 2025. с. 140-145.

Сиротюк Д.М. (2025) МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЧИСТОТИ ІНТОНАЦІЇ У МУЗИКАНТІВ-ДУХОВИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГРИ НА ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 70-73. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Совик Т.О. та Косарєва Г.М. та Федорова Н.В. (2025) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШЛЯХОМ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА МАТЕМАТИЧНИХ ТЕРМІНІВ І ПОНЯТЬ. Суспільство та національні інтереси, 2025: №3(11). с. 339-351. ISSN 3041 - 1572 Online

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025 (№3): 43. с. 1432-1443.

Совик Т.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ АДАПТАЦІЇ В СОЦІУМІ ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наукові інновації та передові технології, 2025: №3(43). с. 1432-1443. ISSN 2786-5274

Созонюк О. (2025) ВПЛИВ ВОЄННИХ ДІЙ В УКРАЇНІ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 105-107.

Созонюк О.С. (2025) ЗМІСТОВІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ». In: Філософія освітнього простору вищої школи (психологічне спрямування). Центр учбової літератури, Київ, с. 234-268. ISBN 978-966-370140-0

Сташук О.А. (2025) ХУДОЖНІСТЬ ТА УТИЛІТАРНІСТЬ ЯК ОСНОВНІ ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ В ДЕКОРАТИВНОМУ МИСТЕЦТВІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 2190-2199. ISSN 2786-6165

Сташук О.А. (2025) МИХАЙЛО ЙОРИШ: НА «ЗОЛОТОМУ ПЕРЕТИНІ» ДОЛІ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 8-25. ISBN 978-617-8161-72-9

Стеца Н.В. (2025) СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: ТРУДНОЩІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 111-113.

Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ ОП03 «Методика викладання сценічної мови» для студентів V курсу напряму підготовки 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «МАГІСТР» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІІІ курсу спеціальності 6.020201 «Театральне мистецтво» спеціалізації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Стихун Н.В. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СЦЕНІЧНА МОВА" для студентів ІV курсу спеціальності 026 «Сценічне мистецтво» кваліфікації «Режисер драматичного театру» денної і заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

Сяська І. (2025) СТРАТЕГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 116-119.

Сяська О.В. (2025) АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. [Навчальні матеріали]

Сяська О.В. (2025) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. [Навчальні матеріали]

Сяський В.А. та Бабич С.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ АЛГОРИТМИ І СТРУКТУРИ ДАНИХ Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Сінчук А.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ. [Навчальні матеріали]

Сінчук А.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ МАТЕМАТИЧНА ЛОГІКА Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Сінчук А.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА "ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА" спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення. Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення». Рівень вищої освіти перший (бакалаврський). Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Сіончук О.В. (2025) ДУХОВІ ОРКЕСТРИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ВИКЛИКИ, АДАПТАЦІЯ, ПЕРСПЕКТИВИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 39-43. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Токар І.В. (2025) ПРИРОДА ЯК ДЖЕРЕЛО ТВОРЧОСТІ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 149-173. ISBN 978-617-8161-72-9

Трохимчук І. (2025) ВІДНОВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВʼЯ ВЕТЕРАНІВ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 122-124.

Турбал Ю.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ЯКІСТЬ І ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Тюска В.Б. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА ОСВІТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ» ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. [Навчальні матеріали]

Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Войтович О.В. та Борисова О.О. та Гаєвська А.В. (2025) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ЕФЕКТИВНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Академічні візії, 2025: Вип. 39. с. 1-8.

Цехміструк Ю. та Столярчук Б.Й. (2025) НАРОДНІ ПІСНІ ВОЛИНІ. ФОНОГРАФІЧНІ ЗАПИСИ 1936-1937 РОКІВ. О.Зень, Рівне ; Львів. ISBN 978-617-601-471-3

Цмінський Є. та Генсіцька-Антонюк Н.О. (2025) СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УЧНІВ 5–11 КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 220-224.

Цюлюпа С.Д. та Остапчук Р.О. (2025) ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ТРАДИЦІЙ ГРИ НА ТРУБІ В КОНТЕКСТІ МУЗИЧНОГО ЖИТТЯ РІВНЕНЩИНИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2025: Вип. 17. с. 29-34. ISSN 2522-1590 (Online) ISSN 2522-1582 (Print)

Цюлюпа С.Д. та Палаженко О.П. (2025) ДОВІДНИК ХI МІЖНАРОДНОГО (ДИСТАНЦІЙНОГО)КОНКУРСУ ВИКОНАВЦІВ (АНСАМБЛІВ) НА ДЕРЕВ’ЯНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ ІМЕНІ В’ЯЧЕСЛАВА СТАРЧЕНКА. [Навчальні матеріали]

Чернова О. та Гнедко Н.М. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 137-140.

Чернієнко В.А. (2025) МОТИВАЦІЙНІ СЕНСИ ТЕМАТИКИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ТВОРЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 130-148. ISBN 978-617-8161-72-9

Шадюк О.І. (2025) ІМІДЖ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ : ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ТА РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ІМІДЖ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ТА РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІКА РАННЬОГО ДИТИНСТВА : ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ. [Навчальні матеріали]

Шадюк О.І. (2025) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ЗДО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова], 2025 (159): Вип. CLIX. с. 139-146. ISSN 2310-371X

Шадюк О.І. (2025) ІНТЕГРАЦІЯ ДІТЕЙ ВПО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Integration of Education, Science and Busines in Modern Environment: Winter Debates, 2025. с. 345-346.

Шевцова Н.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ДИСКРЕТНИЙ АНАЛІЗ Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Шевцова Н.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ПРОГРАМУВАННЯ Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Шевчук К.С. (2025) ФІЛОСОФІЯ. [Навчальний посібник]

Шеретюк В.М. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗА ОСВіТНЬОЮ ПРОГРАМОЮ «ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ». [Навчальні матеріали]

Шеретюк В.М. та Карпухіна Т.О. та Санжаревський О.І. (2025) ВПЛИВ РОСІЙСЬКО-ТУРЕЦЬКОГО ПРОТИСТОЯННЯ У КОНТЕКСТІ СХІДНОГО ПИТАННЯ НА ЛІКВІДАЦІЮ АВТОНОМІЇ УКРАЇНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ. Актуальні питання у сучасній науці, 2025 (№1(31)). с. 1313-1328. ISSN 2786-6300

Шеретюк Р.М. (2025) КОЛІРНА ПЕРЦЕПЦІЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ МІЖНАРОДНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З АРТ-ТЕРАПІЇ). In: Life on the cutting edge: Science. Libraries. Society. Baltija Publishing, Riga, Latvia, с. 331-343. ISBN 978-9934-26-535-8

Шеретюк Р.М. (2025) МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ІМЕНІ СТЕПАНА ШЕВЧУКА РІВНЕНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ГУМАНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: ВЕКТОРИ І ЗДОБУТКИ. In: Професійна мистецька освіта Рівненщини: персоналії, технології, виклики сьогодення. Волинські обереги, Рівне, с. 69-93. ISBN 978-617-8161-72-9

Шинкарчук Н.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ". [Навчальні матеріали]

Шинкарчук Н.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ". [Навчальні матеріали]

Шинкарчук Н.В. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ АРХІТЕКТУРА КОМП’ЮТЕРА Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Шкарбан Т.М. (2025) ДЕМІНУТИВНА ЛЕКСИКА В СУЧАСНІЙ ЖІНОЧІЙ ПРОЗІ. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 131-133.

Шостак О.О. та Корнейчук Г.М. (2025) КЛЮЧОВІ ЕТАПИ ДОСЛІДЖЕННЯ АУТИЗМУ. Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності, 2025. с. 612-613.

Шостак О.О. та Коцюбайло І.В. та Овечко А.І. (2025) СПЕЦИФІКА ЗНМ ЯК МОВЛЕННЄВОГО ПОРУШЕННЯ. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії, 2025. с. 203-204.

Шостак О.О. та Мироконь А.М. (2025) ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Наукові тренди постіндустріального суспільства, 2025. с. 287-289.

Шостак О.О. та Михальчук Р.Ю. (2025) РОЛЬ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. In: Theoretical and practical research in 2024. GS Publishing Services, с. 122-126.

Шостак О.О. та Мориконь А.М. (2025) ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ДИСЛАЛІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи, 2025. с. 193-195. ISSN 978-617-8440-61-9

Шостак О.О. та Овечко А.І. (2025) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА І ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ. Цифрове наукове суспільство: соціально-економічні, правові та міжнародні аспекти, 2025. с. 307-309.

Шостак О.О. та Федорова Н.В. та Косарєва Г.М. та Борисова О.О. (2025) ЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Педагогічна академія, 2025. с. 1-15. ISSN 2786-9458

Шульжук Н.В. (2025) УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ). [Навчальний посібник]

Шульжук Н.В. (2025) ДИДАКТИЧНА ТЕКСТОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]

Шульжук Н.В. (2025) СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ПАРАМЕТРИ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації, 2025. с. 133-136.

Юзик О.П. (2025) SZTUCZNA INTELIGENCJA I GENERATYWNE APLIKACJE ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM NA UKRAINIE (ГЕНЕРАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ). Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 228-234.

Юрчук О. (2025) ОСОБИСТІСНА РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПСИХОЛОГА З УЧАСНИКАМИ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ВЕТЕРАНАМИ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 128-130.

Юрчук О.І. (2025) МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІІ до виконання семінарських, практичних, лабораторних робіт та завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ». [Методичні рекомендації]

Юрчук О.І. (2025) ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ з навчальної дисципліни «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта». [Навчальні матеріали]

Яковенко Л.П. (2025) ВПЛИВ ТВОРЧОГО ВНЕСКУ ІНТЕРПРЕТАТОРІВ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ ВАСИЛЯ БАРВІНСЬКОГО НА ПРОФЕСІЙНУ ОСВІТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Молодь і ринок, 2025 (№3): 235. с. 138-144. ISSN 2308-4634

Ярмощук О.О. та Василюк В.М. (2025) ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ СПОРТУ. [Навчальний посібник]

Цей список був створений у Sat Jun 28 14:47:41 2025 EEST.